heerlijk nummer
Kweenie wie em van wie heeft gejat, maarrrrrjiggy schreef:heerlijk nummer om de hele nacht op rond te stuiterenna 50 sec wordt het echt mooi.
Hard Trance - Tricky Tricky
zijn een aantal dj's die het nummer al gebruikt hebben. dit is alleen de mooiste versieSteven schreef:Kweenie wie em van wie heeft gejat, maarrrrrjiggy schreef:heerlijk nummer om de hele nacht op rond te stuiterenna 50 sec wordt het echt mooi.
Hard Trance - Tricky Tricky
Busted vs Zombie Nation - Tricky Nation (Bootyman Mash Up)
Is meer een Hardstyle versie, had ik ergens een jaar terug al es gepost
Edit: deze dus
Beukt inmiddels een weekie in de auto en is echt een lekker plaatjeMerijn schreef:Je zou dat laatste live album eens moeten horen... Echt heel cool, vind ik!
op zeker!Haas schreef:hie rook nog maar eens dan:
Opposites ft. Sef - Me Nikes
in de auto met de sub vol open
Wow da's lang geleden dat ik die heb gehoord... was helemaal hot toen ik een jaartje of 20 wasHessel schreef::w6: Partyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy :w6:
en voor de gouwenaars onder ons.... Remember club Rebel
lekker hoorMiekje16V schreef:Wow da's lang geleden dat ik die heb gehoord... was helemaal hot toen ik een jaartje of 20 wasHessel schreef::w6: Partyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy :w6:
en voor de gouwenaars onder ons.... Remember club Rebel
Ik heb wel een megamix van DJ Paul elstak voor je... wel leuk stukkie. Moet je ff op msn komen, zend ik hem zo aan je door. Samen met nog wat gabber zooi uit die goeie ouwe tijdRonnie schreef:Iemand hier die een goede Happy hardcore mix heeft of kent? Met DJ Paul, Party Animals etc etc, eigenlijk gewoon een goede bounz mix. Tijd geleden hoorde ik er een op 538, maar weet niet of die daar gemixed werd of dat ie ook bestaat.
Edit: eigenlijk zoals dezeHappy hardcoremix
Ronnie schreef:Iemand hier die een goede Happy hardcore mix heeft of kent? Met DJ Paul, Party Animals etc etc, eigenlijk gewoon een goede bounz mix. Tijd geleden hoorde ik er een op 538, maar weet niet of die daar gemixed werd of dat ie ook bestaat.
Edit: eigenlijk zoals dezeHappy hardcoremix
Ik hou van heeeeel veel muziek stijlen maar dat atari gebeuren gaat mij echt te ver.Hessel schreef:Net even lekker zitten knallen![]()
Atari teenage riot, fear factory(die house remix cd) en Eminence![]()
watje zeg !alexs schreef:Ik hou van heeeeel veel muziek stijlen maar dat atari gebeuren gaat mij echt te ver.Hessel schreef:Net even lekker zitten knallen![]()
Atari teenage riot, fear factory(die house remix cd) en Eminence![]()