Interessante meuk op marktplaats
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
Ptrgte, oftewel patrick biggelaar.

Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Weet ikGerald schreef:Ptrgte, oftewel patrick biggelaar.

(maar m'n zakken zijn niet diep genoeg om daarmee de groene te plezieren ...

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Leuk voor in de racevijf, haha
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Tja....helaas...no money
-
- Berichten: 2474
- Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
- Locatie: Bodegraven
- Contacteer:
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
ik wilde hem net posten. wat een dromer zeg, 30k voor een nep cup auto.
km stand is dan wel laag (op de teller) maar dan nog.
km stand is dan wel laag (op de teller) maar dan nog.
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Die andere nepper was stukken goedkoper, en dat was al teveel.Martijn Kool schreef:ik wilde hem net posten. wat een dromer zeg, 30k voor een nep cup auto.
km stand is dan wel laag (op de teller) maar dan nog.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Vergeet niet dat ie op Duitse platen staat en dus ook nog ingevoerd moet worden als je 'm op Nederlands kenteken wilt hebben ... volgens mij komt er dan ook nog een beetje BPM bij 

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Iemand die wat meer van deze clio RS weet? Is wel ingevoerd maar lijkt verder wel interessant;
http://link.marktplaats.nl/592879676
http://link.marktplaats.nl/592879676
Voordeel is wel, dat als er een kenteken aanhangt, dat ze iets minder geleefd zullen zijn als een echte racer.Luco/Alpine-racer schreef:Die andere nepper was stukken goedkoper, en dat was al teveel.Martijn Kool schreef:ik wilde hem net posten. wat een dromer zeg, 30k voor een nep cup auto.
km stand is dan wel laag (op de teller) maar dan nog.
Het lijkt wel alsof Madeno tegenwoordig het codewoord is om er een goeie prijs aan te hangen.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
+1Tom schreef:Nee, maar een clio3 ph1 in deze kleur met deze stoelen is wel erg dik
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Ik denk dat een racer technisch beter wordt onderhouden dan een straatauto.Steven schreef:Voordeel is wel, dat als er een kenteken aanhangt, dat ze iets minder geleefd zullen zijn als een echte racer.Luco/Alpine-racer schreef:Die andere nepper was stukken goedkoper, en dat was al teveel.Martijn Kool schreef:ik wilde hem net posten. wat een dromer zeg, 30k voor een nep cup auto.
km stand is dan wel laag (op de teller) maar dan nog.
Het lijkt wel alsof Madeno tegenwoordig het codewoord is om er een goeie prijs aan te hangen.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Ja mee eens... al hangt dat altijd af van de rijder.
Van jou weet ik dat je de olie te vaak vervangt, dus is dat logisch. Maar een andere doorsnee ZAC auto zal echt niet zo vaak vertroeteld worden. Beetje E30 cup (die snel €6500+ moet kosten...) geloof ik niet snel van dat die elke race 100% wordt doorgenomen.
Kan wel leuk zijn voor de tracktoolrijder die graag eens met TF rijd of gewoon niet de centen heeft voor een aanhanger combi. (steeks hand op...) al moet het dan geen 30k kosten
Van jou weet ik dat je de olie te vaak vervangt, dus is dat logisch. Maar een andere doorsnee ZAC auto zal echt niet zo vaak vertroeteld worden. Beetje E30 cup (die snel €6500+ moet kosten...) geloof ik niet snel van dat die elke race 100% wordt doorgenomen.
Kan wel leuk zijn voor de tracktoolrijder die graag eens met TF rijd of gewoon niet de centen heeft voor een aanhanger combi. (steeks hand op...) al moet het dan geen 30k kosten

-
- Moderator
- Berichten: 14793
- Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
- Car: Megane
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Ja en gewoon te halen bij de dealer voor hetzelfde bedrag ....tenminste vorig jaar
heb er 3 jaar terug nog 65 euro voor betaald.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Doe je niet goed.... 

-
- Berichten: 7739
- Lid geworden op: zo 19 jan 2003 17:51
- Car: Renault Clio III RS
- Locatie: mont chêne
Bij Madeno krijg je, dmv een technisch foefje, ongeveer 15 pk extra..daarom zullen ze daar wel duurder zijn. (of dit waarheid is weet ik niet, ik heb dit gelezen op een autosport forum)Steven schreef:Voordeel is wel, dat als er een kenteken aanhangt, dat ze iets minder geleefd zullen zijn als een echte racer.Luco/Alpine-racer schreef:Die andere nepper was stukken goedkoper, en dat was al teveel.Martijn Kool schreef:ik wilde hem net posten. wat een dromer zeg, 30k voor een nep cup auto.
km stand is dan wel laag (op de teller) maar dan nog.
Het lijkt wel alsof Madeno tegenwoordig het codewoord is om er een goeie prijs aan te hangen.
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
wat een onzin antoine.
ik weet wel dat ze de laatste race niet mee mochten doen in de clio cup omdat ze met de ecu's hadden gerommeld. wellicht bedoel je dat?
ik weet wel dat ze de laatste race niet mee mochten doen in de clio cup omdat ze met de ecu's hadden gerommeld. wellicht bedoel je dat?
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Berichten: 7739
- Lid geworden op: zo 19 jan 2003 17:51
- Car: Renault Clio III RS
- Locatie: mont chêne
onzin of niet...Nelson V. via de livestream tijdens de Clio's (terwijl hij dacht dat wij het niet konden horen en net nadat Sebastiaan de kop had overgenomen van Dekker): 'Ze hebben (bij Bleekemolen?) het programma gevonden. 15 pk extra zolang je de motor draaien. 15 pk hoppa!'.
Oeps! Waar gaat dit over? Er volgde nog een gesprekje met Rob inclusief uitleg over de werking van deze truc (?) op de startgrid...
Heren in de toren! Wij kunnen alles volgen!!
-
- Berichten: 7739
- Lid geworden op: zo 19 jan 2003 17:51
- Car: Renault Clio III RS
- Locatie: mont chêne
Dit was de reden dat 2 deelnemers niet mochten deelnemen aan de race.Voorafgaand aan de kwalificatie moesten de heren coureurs hun motor uit zetten. Tussen dat moment en de start van de kwalificatie heeft het team echter nog via een laptop een reset uitgevoerd op de motoren. Dit doorbreekt de zegels op de motoren en dat mag niet.
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
ja dus. autosport.nl
dat heeft NIETS met die nep cup auto te maken, die rijden met een normale ecu. ze hebben met de magneti marrelli ecu's gesjoemeld(althans dat gerucht gaat) in de cup auto's.
dat heeft NIETS met die nep cup auto te maken, die rijden met een normale ecu. ze hebben met de magneti marrelli ecu's gesjoemeld(althans dat gerucht gaat) in de cup auto's.
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Berichten: 2474
- Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
- Locatie: Bodegraven
- Contacteer:
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172