ACT: Clio16V
-
valt mee 200 euro, zie boven
edit-
zie vorige pagina
edit-
zie vorige pagina
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Ik vindt het heel veel geld. Zeker als je kijkt bij de KMS man. Daar koop je een universele TPS voor 40 euro nieuw. Hij past niet. Dus je hebt er niets aan. Maar het geeft een idee hoe veel Renault van je vraagt. Voor mijn Daily, een Ford Focus TDDI kocht ik het complete gaspendaal, bestaande uit 3 potmeters, nieuw voor 80 euro. Persoonlijk vind ik Renault nogal duur in de onderdelen, zeker als het om de oudere clio 1.8 16V en R19 16V gaat.
in welke kleuren blauw zijn 16v's allemaal geleverd?
heb die van mij namelijk naast die van andrews gehad en die was toch iets lichter...
alleen weer niet 432 idee, geloof dat mijn willy 449 is... zijn er nog andere kleuren?
heb die van mij namelijk naast die van andrews gehad en die was toch iets lichter...
alleen weer niet 432 idee, geloof dat mijn willy 449 is... zijn er nog andere kleuren?
In principe hebben ze alleen 449 en 432 gebruikt.
Maar het kan zomaar zijn dat de auto later door iemand is overgespoten waarbij ze (on)bewust een andere tint gebruikt hebben...
Maar het kan zomaar zijn dat de auto later door iemand is overgespoten waarbij ze (on)bewust een andere tint gebruikt hebben...
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
dit is wat ik bedoel:
![Afbeelding]()
mrja, welke kleurcode is de linker want 432 is het niet en 449 ook niet 

-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Ik heb nog nooit 2 dezelfde kleuren 449 gezien.. ze lijken allemaal een net wat andere tint te hebben.
Plaatwerk wisselen is ook altijd een ramp, bijna altijd kleurverschil..

Plaatwerk wisselen is ook altijd een ramp, bijna altijd kleurverschil..
aangezien dit over een 16v gaat mag het wel hier tochantoine schreef:ps verkeerd topic, ga naar jullie eigen 'william topic' of is stiekum een 16v toch leuker?![]()

de will is wel al overgespoten maar als ik deze vergelijk klopt die kleur wel met andere willy's...
wat denken jullie dat er aan de hand is???
centrale vergrendeling gaat wel op slot als ik dat dus doe bij bestuurders deur.
maar open gaat dus alleen de bestuurdersdeur open.
De rest gaat wel open met knopje bij de pook. Bestuurdersdeur reageert weer niet op het knopje bij de pook....
centrale vergrendeling gaat wel op slot als ik dat dus doe bij bestuurders deur.
maar open gaat dus alleen de bestuurdersdeur open.
De rest gaat wel open met knopje bij de pook. Bestuurdersdeur reageert weer niet op het knopje bij de pook....
R19 16V '91
er zitten 5 pootjes op zo'n deurslot: massa, geschakeld open, geschakeld dicht en bij beide een feedback, wss is de feedback van open doen kapot waardoor de rest het niet mee krijgt zegmaar...... ff je draden controleren dus 

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Mocht het in een motor zitten heb ik er nog wel een voor je denk ik. 
Project: GTT Blue Sport
effe over de koplamp verstelling.
Deze heb dus dat als je eraan draai hij weer terug schiet..
Me vorige 16v's hadden dit ook....
Aangezien het apk afkeur is ga ik gewoon de knop weghalen...
Maar als iemand mij ken vertellen wat dat meestal is? Zal ik daar eerst na kijken
Maar als iemand mij ken vertellen wat dat meestal is? Zal ik daar eerst na kijken

R19 16V '91
Bij mijn oude 16v heb ik gewoon de kabels doorgeknipt en het logo van de knop met zwarte stift weggestipt.Jeff rsi schreef:effe over de koplamp verstelling.

je bedoelt de hydrologische verstelling onder het stuur? deze is altijd stuk. Is geen apk afkeur, koplampen gewoon onder de motorkap verstellen.Jeff rsi schreef:effe over de koplamp verstelling.
-
is wel afkeur. schakelaar eruit roppenGeert schreef:je bedoelt de hydrologische verstelling onder het stuur? deze is altijd stuk. Is geen apk afkeur, koplampen gewoon onder de motorkap verstellen.Jeff rsi schreef:effe over de koplamp verstelling.
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
ben er 3 jaar mee door de keuring gekomen.
Ligt er aan hoe oplettend de keurmeester is denk ik...
Omdat je de lampen gewoon aa nde koplamp zelf ook nog kan verstellen is het geen afkeur.
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Sind 1 Mei 2009 is dit een afkeurpunt.
Als de schakelaar niet aanwezig is zit het er dus niet op en hoeft het niet te werken, dus dan weet je wat je te doen staat
Als de schakelaar niet aanwezig is zit het er dus niet op en hoeft het niet te werken, dus dan weet je wat je te doen staat

En als je de schakelaar weghaalt en er zit verstelling op je lampen die werkt heb je wél goedkeur. Want dan heb je geen schakelaar
naja, t is ook niet echt mijn probleem weet je:P

naja, t is ook niet echt mijn probleem weet je:P
-
lees ronalds bericht, de ex clio van rob werd er opeens ook op afgekeurd.Geert schreef:ben er 3 jaar mee door de keuring gekomen.
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
sinds dit jaar heb ik hem ook niet meer. heb alle leidingen verwijdert en het paneel met de draaiknop vervangen door een kale. Dus kan inderdaad kloppen dat ik er geen last van heb gehad.
-
Nog even de uitslag van dit probleem. Ik had dus 1000 km geleden mijn bougies vervangen. Deze had ik vervangen door de 4-punts bougies van Bosch. Dit was dus het hele probleem. Nu weer gewoon NGK bougies erin zitten en niks meer aan de hand.Dennis 16V schreef:Ik heb het volgende probleem met mijn Clio. Vorig jaar had ik het probleem dat de auto stotterde. Naar mijn idee steeds erger naarmate ik het gas verder intrapte.
Ik heb toen de rotor, verdelerkap, bougiekabels en bougie's vervangen. Het probleem was verholpen tot nu...
Nu hetzelfde probleem weer.Neem aan dat de bovengenoemde onderdelen niet weer aan vervanging toe zijn. Bougies heb ik nu 1000 km geleden nog eens vervangen.
Het lijkt of de auto zich 'verzuipt' zodra het gas wat verder wordt ingetrapt. Zo voelt het tenminste, de auto rijdt dan behoorlijk schokkerig. Stationair loopt hij netjes.
Iemand een idee, komt het vaker voor?
Die 'super' bougies zijn dus leuk om te proberen dacht ik maar de oude trouwe NGK's bewijzen maar weer dat de auto daar veel beter op loopt.
Allen toch bedankt voor het meedenken

gewoon op de sloop loeren. De meeste clio's hebben het helemaal niet. de clio's die het wel hebben komen vaak uit duitsland.
Bullshit, bij mij werkt hij probleemloosGeert schreef:je bedoelt de hydrologische verstelling onder het stuur? deze is altijd stuk. Is geen apk afkeur, koplampen gewoon onder de motorkap verstellen.Jeff rsi schreef:effe over de koplamp verstelling.

Al is het wel erg schaars dat het nog gewoon werkt ja

*jaloers*Tim schreef:Bullshit, bij mij werkt hij probleemloosGeert schreef:je bedoelt de hydrologische verstelling onder het stuur? deze is altijd stuk. Is geen apk afkeur, koplampen gewoon onder de motorkap verstellen.Jeff rsi schreef:effe over de koplamp verstelling.
Al is het wel erg schaars dat het nog gewoon werkt ja
Ik heb het geprobeerd te maken bij mij, maar ze willen maar niet in de koplamp blijven zitten.. De pennen schuiven wel in en uit als ik aan de knop draai.