kadotje he?

Looking good Suus
en dat is ?
Dat is nou een decoupeerzaagFerdy schreef:en dat is ?Ralf schreef:![]()
[img]plaatjevandamemetdecoupeerzaag[/img]
Opperste concentratie...Ralf schreef:![]()
Dan moet je zeggen " En dat zijn ?"MJ schreef:peter5GTTurbo schreef:Dat is nou een decoupeerzaagFerdy schreef:en dat is ?Ralf schreef:![]()
EuhMMM ik zie een suzuki crosser staan
liever een sticker van jou zaak op mijn auto dan zoŽn suffe clubstickerRalf schreef:mag niet van Dennis.. had ik al gevraagd...
Ralf heeft geen stickers, alleen maar strings met url adres voor aan de spiegelSteven schreef:Moet die sticker wel wat nuttigs opleveren
Frits schreef:Ralf heeft geen stickers, alleen maar strings met url adres voor aan de spiegelSteven schreef:Moet die sticker wel wat nuttigs opleveren![]()
PrimaFrits schreef:Ralf heeft geen stickers, alleen maar strings met url adres voor aan de spiegelSteven schreef:Moet die sticker wel wat nuttigs opleveren![]()
Ralf schreef:volgens mij ben jij de enigste van de RTC die nog niet weet dat ik zo'n bedrijf (je) hebt.. nou bij dezedus bij elke foto waar die naam voor staat, komt van mijn server vandaan...
:: Klantenservice Dirty minds
Klantenservice en Voorwaarden.
Alle bestellingen worden behandeld en verzonden door Black and White V.O.F. gevestigd te Wijchen, kantoorhoudende aan Trade Parc Bijsterhuizen 3119 6604 LV Wijchen. Sinds 12 december 1983 ingeschreven in het handelsregister van de Kamer van Koophandel en Fabrieken van Centraal Gelderland onder nummer 32 03 76 84.
ennuh daar ga je zelf ook in meespelenRalf schreef:(ik maak fotoshoots en in een later stadium ook dvd films...