ACT: Clio RS
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Die rode is mooi, ook een leuk kenteken.
Ik had een blauwe 1.6 16V met 20/hg/hh, deze heeft 23/hg/hh.
Dat van rijke dealerhistorie kan je op 2 manieren lezen...in het geval van die middelste link
Ik had een blauwe 1.6 16V met 20/hg/hh, deze heeft 23/hg/hh.
Dat van rijke dealerhistorie kan je op 2 manieren lezen...in het geval van die middelste link
-
- Berichten: 463
- Lid geworden op: ma 6 aug 2007 6:41
- Locatie: Vlaardingen
Wie weet hoe het typeplaatje "clio" vast zit??
Is het mogelijk om het eraf te halen???
Is het mogelijk om het eraf te halen???
-
- Berichten: 464
- Lid geworden op: di 16 jan 2007 16:17
- Locatie: Leende NB
volgens mij met pinnetjes
Even een vraagje...
Weet iemand hier of een clio rs een ecu sagem heeft (chip) ?
Mzzl!
Weet iemand hier of een clio rs een ecu sagem heeft (chip) ?
Mzzl!
-
- Berichten: 463
- Lid geworden op: ma 6 aug 2007 6:41
- Locatie: Vlaardingen
Is de RS III dan zooo hard geveerd?Bomaster schreef:Na 1,5 jaar gaat de Clio III RS weer de deur uit.
Ik heb het wel weer een beetje gezien met dit 'speeltje'.
Ik ga nu een Laguna III Estate rijden. Een stuk meer luxe en het rijdt veel lekkerder...
Wat beviel je niet dan?
Ik zit er namelijk ook aan te denken om deze te kopen...
Het is een prima auto, maar enige voordeel wat er aan zit is dat ie snel is.
Verder zijn er niet echt zoveel specificaties aan wat hem bijzonder maakt.
Ik was er ook altijd helemaal weg van, maar zoals ik al zei 1,5 jaar heb ik veel plezier gehad, maar ik ga persoonlijk toch voor meer luxe, comfort en praktisch.
Verder zijn er niet echt zoveel specificaties aan wat hem bijzonder maakt.
Ik was er ook altijd helemaal weg van, maar zoals ik al zei 1,5 jaar heb ik veel plezier gehad, maar ik ga persoonlijk toch voor meer luxe, comfort en praktisch.
-
- Berichten: 463
- Lid geworden op: ma 6 aug 2007 6:41
- Locatie: Vlaardingen
Oke ik snap het al.Bomaster schreef:Het is een prima auto, maar enige voordeel wat er aan zit is dat ie snel is.
Verder zijn er niet echt zoveel specificaties aan wat hem bijzonder maakt.
Ik was er ook altijd helemaal weg van, maar zoals ik al zei 1,5 jaar heb ik veel plezier gehad, maar ik ga persoonlijk toch voor meer luxe, comfort en praktisch.
Maar als je luxe en snelheid wilt kun je ook hier voor gaan
http://www.autoweek.nl/nieuws.php?id=8725
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Dan ga ik liever voor een Audi RS4 Avant, of de RS6 Avant.indolicious1980 schreef:Oke ik snap het al.Bomaster schreef:Het is een prima auto, maar enige voordeel wat er aan zit is dat ie snel is.
Verder zijn er niet echt zoveel specificaties aan wat hem bijzonder maakt.
Ik was er ook altijd helemaal weg van, maar zoals ik al zei 1,5 jaar heb ik veel plezier gehad, maar ik ga persoonlijk toch voor meer luxe, comfort en praktisch.
Maar als je luxe en snelheid wilt kun je ook hier voor gaan
http://www.autoweek.nl/nieuws.php?id=8725
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
lekkerrrrrr
-
- Berichten: 428
- Lid geworden op: zo 6 okt 2002 19:55
- Locatie: Z-H
de liefhebbers blijven....Arno17 schreef:indolicious1980 schreef:Oke ik snap het al.Bomaster schreef:Het is een prima auto, maar enige voordeel wat er aan zit is dat ie snel is.
Verder zijn er niet echt zoveel specificaties aan wat hem bijzonder maakt.
Ik was er ook altijd helemaal weg van, maar zoals ik al zei 1,5 jaar heb ik veel plezier gehad, maar ik ga persoonlijk toch voor meer luxe, comfort en praktisch.
Maar als je luxe en snelheid wilt kun je ook hier voor gaan
Dan ga ik liever voor een Audi RS4 Avant, of de RS6 Avant.
Dat is ook de grootste onzin die ik gehoord heb. Een audi of een mercedes zijn ook 4x zo duur, dus logisch dat je die liever hebt...Arno17 schreef:Dan ga ik liever voor een Audi RS4 Avant, of de RS6 Avant.indolicious1980 schreef:Oke ik snap het al.Bomaster schreef:Het is een prima auto, maar enige voordeel wat er aan zit is dat ie snel is.
Verder zijn er niet echt zoveel specificaties aan wat hem bijzonder maakt.
Ik was er ook altijd helemaal weg van, maar zoals ik al zei 1,5 jaar heb ik veel plezier gehad, maar ik ga persoonlijk toch voor meer luxe, comfort en praktisch.
Maar als je luxe en snelheid wilt kun je ook hier voor gaan
http://www.autoweek.nl/nieuws.php?id=8725
klopt, maar je moet de posts van Indolicious ook niet zo serieus nemenBomaster schreef:Dat is ook de grootste onzin die ik gehoord heb. Een audi of een mercedes zijn ook 4x zo duur, dus logisch dat je die liever hebt...Arno17 schreef:Dan ga ik liever voor een Audi RS4 Avant, of de RS6 Avant.indolicious1980 schreef:Oke ik snap het al.Bomaster schreef:Het is een prima auto, maar enige voordeel wat er aan zit is dat ie snel is.
Verder zijn er niet echt zoveel specificaties aan wat hem bijzonder maakt.
Ik was er ook altijd helemaal weg van, maar zoals ik al zei 1,5 jaar heb ik veel plezier gehad, maar ik ga persoonlijk toch voor meer luxe, comfort en praktisch.
Maar als je luxe en snelheid wilt kun je ook hier voor gaan
http://www.autoweek.nl/nieuws.php?id=8725
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Bomaster schreef:Dat is ook de grootste onzin die ik gehoord heb. Een audi of een mercedes zijn ook 4x zo duur, dus logisch dat je die liever hebt...Arno17 schreef:Dan ga ik liever voor een Audi RS4 Avant, of de RS6 Avant.indolicious1980 schreef:Oke ik snap het al.Bomaster schreef:Het is een prima auto, maar enige voordeel wat er aan zit is dat ie snel is.
Verder zijn er niet echt zoveel specificaties aan wat hem bijzonder maakt.
Ik was er ook altijd helemaal weg van, maar zoals ik al zei 1,5 jaar heb ik veel plezier gehad, maar ik ga persoonlijk toch voor meer luxe, comfort en praktisch.
Maar als je luxe en snelheid wilt kun je ook hier voor gaan
http://www.autoweek.nl/nieuws.php?id=8725
Ja hallo daar, ik reageer op de link van autoweek niet op het feit of een Clio RS of Mercedes vergelijkbaar is.
Dus ipv van de auto op de link heb ik liever een snelle en luxe auto van genoemd type.
En dat de Clio V6 en RS aan mekaar gewaagd zijn snap, dus ik kies nog steeds die gele....

- Adinsx
- Berichten: 6962
- Lid geworden op: do 20 dec 2007 10:37
- Car: M4 Estate GT205
- Locatie: Oosten des lands
Toch jammer dat ik niet op de openingsmeeting was.. toch maar is serieus lid gaan worden nu wat is de gele V6 toch machtig mooi!
Nog altijd nieuw en nooit verkocht geweest Ivo?
Ik kwam vorige week een blauwe V6 ph2 tegen, hier bekend van wie die is? Het was een flits, (tegengesteld op de snelweg) maar als Renault liefhebber wel herkenbaar als V6
Nog altijd nieuw en nooit verkocht geweest Ivo?
Ik kwam vorige week een blauwe V6 ph2 tegen, hier bekend van wie die is? Het was een flits, (tegengesteld op de snelweg) maar als Renault liefhebber wel herkenbaar als V6
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Zoals ik al eerder zei, voor de prijs hoef je het niet te laten!!...Adinsx schreef:Toch jammer dat ik niet op de openingsmeeting was.. toch maar is serieus lid gaan worden nu wat is de gele V6 toch machtig mooi!
Nog altijd nieuw en nooit verkocht geweest Ivo?
Ik kwam vorige week een blauwe V6 ph2 tegen, hier bekend van wie die is? Het was een flits, (tegengesteld op de snelweg) maar als Renault liefhebber wel herkenbaar als V6
-
- Berichten: 970
- Lid geworden op: vr 2 jan 2004 19:37
- Locatie: Leiden
- Contacteer:
Vast in de achterklep. Dus bij verwijderen hou je een paar gaatjes over...indolicious1980 schreef:Wie weet hoe het typeplaatje "clio" vast zit??
Is het mogelijk om het eraf te halen???
Nou... echt goedkoop zijn ze niet. Toch echt wel liefhebbers-/verzamelaarsauto. Maar briljant mooi ja.Arno17 schreef:Zoals ik al eerder zei, voor de prijs <van een V6> hoef je het niet te laten!!...
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Niet me quote verdraaien elmotheek..elmotheelk (Eric) schreef:Vast in de achterklep. Dus bij verwijderen hou je een paar gaatjes over...indolicious1980 schreef:Wie weet hoe het typeplaatje "clio" vast zit??
Is het mogelijk om het eraf te halen???
Nou... echt goedkoop zijn ze niet. Toch echt wel liefhebbers-/verzamelaarsauto. Maar briljant mooi ja.Arno17 schreef:Zoals ik al eerder zei, voor de prijs <van een V6> hoef je het niet te laten!!...

-
- Berichten: 970
- Lid geworden op: vr 2 jan 2004 19:37
- Locatie: Leiden
- Contacteer:
Ah, sorry. 

-
- Berichten: 970
- Lid geworden op: vr 2 jan 2004 19:37
- Locatie: Leiden
- Contacteer:
Mijn matten zijn nu toch wel echt versleten, dus ik ben op zoek naar nieuwe. Ik heb eigenlijk alleen de voormatten nodig (die achter is nog prima) en als het kan zou ik ook wel een RenaultSport logo er op willen.
Iemand tips? Moet uiteraard wel een prima kwaliteit zijn. Zijn de originele matten velours?
Ik zag ook nog deze op marktplaats. Dat past toch wel in mijn RS phase 1? (Ik heb de verkoper ook gemaild.)
Iemand tips? Moet uiteraard wel een prima kwaliteit zijn. Zijn de originele matten velours?
Ik zag ook nog deze op marktplaats. Dat past toch wel in mijn RS phase 1? (Ik heb de verkoper ook gemaild.)
Dat denk ik niet, want ik deze lijken mij voor een Clio III RS.elmotheelk (Eric) schreef:Dat past toch wel in mijn RS phase 1?)
De originele matjes voor een Clio II RS(ph2 en 3, voor zover ik ze ken) zijn inderdaad van velours en zijn niet geweldig van kwaliteit. Er zit namelijk geen versteviging bij de pedalen. Daar ben je dus zo doorheen. Zit ook geen Renault-sport logo op.
-
- Berichten: 33
- Lid geworden op: wo 20 feb 2008 16:07
- Locatie: Woudrichem Car: Renault Clio ll Ph1 RS Sport
Ik heb die matten in mijn clio ll ph1 RS en passen prima. Ik heb ze wel bij de RenaultSport dealer in Gorinchem besteld en waren 88 euro geloof ik. Kijk maar eens bij mijn wie is wie topic voor foto's
-
- Berichten: 970
- Lid geworden op: vr 2 jan 2004 19:37
- Locatie: Leiden
- Contacteer:
Heey thanks! Ziet er inderdaad prima uit. Leuke RS heb je sowieso hoor trouwens!JimmyClioRS schreef:Ik heb die matten in mijn clio ll ph1 RS en passen prima. Ik heb ze wel bij de RenaultSport dealer in Gorinchem besteld en waren 88 euro geloof ik. Kijk maar eens bij mijn wie is wie topic voor foto's
Nou het is zeker wel het geld waard dus! 88 euro is best veel... Hopelijk ben ik op tijd.
- Adinsx
- Berichten: 6962
- Lid geworden op: do 20 dec 2007 10:37
- Car: M4 Estate GT205
- Locatie: Oosten des lands
Wie heeft er nog meer last van een gevoelloos stuur in de middenstand op hogere snelheid met zijn RS?
Als ik 140-150 rij op de snelweg, voelt het stuur in de middenstand wat losjes, net of er iets speling op zit...
Volgens m'n pa is met de CLIP de stuurbekrachtiging met enkele gradaties te verstellen, waardoor deze strakker zou worden. Dat ga ik deze week nog even proberen, maar was even benieuwd of meerdere dit ervaren
Als ik 140-150 rij op de snelweg, voelt het stuur in de middenstand wat losjes, net of er iets speling op zit...
Volgens m'n pa is met de CLIP de stuurbekrachtiging met enkele gradaties te verstellen, waardoor deze strakker zou worden. Dat ga ik deze week nog even proberen, maar was even benieuwd of meerdere dit ervaren

Geen last van. 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...