ik werk er dagelijks me en ken de specificaties uit me hoofd

Dus je teller wijkt af!!

mooi geluidje in die tunnel

Doe alsjeblieft wat aan je taalgebruik zegJeff rsi schreef:een Aygo ken maar 157.......
ik werk er dagelijks me en ken de specificaties uit me hoofd![]()
Dus je teller wijkt af!!Net op de A8 een C1 met 160.... Mooi met de open pijp onder de rsi ff der voorbij de coentunnel in
![]()
Geen probleem, maar probeer een beetje op je schrijven te letten, dat leest ook wat makkelijker voor de mensen op het forum.Jeff rsi schreef:das west-fries.... en dat hebben al veel mensen geprobeerd eruit te krijgen....
ben er te eigenwijs voor![]()
sorry hoor
Dan ben jij nog nooit op de Ring geweest met een AygoJeff rsi schreef:een Aygo ken maar 157.......
Dus je teller wijkt af!!Net op de A8 een C1 met 160.... Mooi met de open pijp onder de rsi ff der voorbij de coentunnel in
![]()
Daar begon het inderdaad mee, dat er zo veel Belgen zijn die net zo beroerd typen als dat ze praten-jo- schreef:wa disser me die bellege ?
Misschien kennen ze die auto al...........de Politie in ieder geval wel dacht ik zo...Bart GTT schreef:Dat vind ik toch altijd wel heeeeel erg jammer.....
Hoe vaak ik ook rond rij in het cenrum van Eindhoven, ik kom blijkbaar niet zoveel mensen tegen die het wel een keertje tegen mij op zouden willen nemen....![]()
![]()
![]()
BRING IT ON!!
Zelfs 175 op de teller gehad, wel in de 4, door naar 5 geeft dan 170 als resultaatJeff rsi schreef:een Aygo ken maar 157.......
![]()
Tja net ff uit de buurt ...dat eindhovenBart GTT schreef:Dat vind ik toch altijd wel heeeeel erg jammer.....
Hoe vaak ik ook rond rij in het cenrum van Eindhoven, ik kom blijkbaar niet zoveel mensen tegen die het wel een keertje tegen mij op zouden willen nemen....![]()
![]()
![]()
BRING IT ON!!
Kan je welJochem de Haas schreef:O wacht er schiet me net wat te binnen .....
5GTT 16v VS honda civic del sol......... 1-0
zeggeh, en hij/zij ook dat er gesprint werd? 16v tegen een clio rs is echt kansloosRS vs 16v 0-1 hij probeerde het wel maar was kansloos thumbup
Wat wilde je bereiken met het wenken om te volgen naar het tankstation...?Jeff rsi schreef:
Heb nog ff gewenkt dat ie me maar ff moest volgen naar het tankstation... Toen ging meneer opeens overal tussen door slingerd proberen weg te komen![]()
Zo gek ben ik dan weer niet..... Dus niet meer gezien....
Neen, natuurlijk nietRonald1916V schreef:Volgens mij gaf ie echt geen volgas..
Maar die van jou is dan ook een "Vijfje", zo'n 16V is echt niet sneller dan een R32.Bart GTT schreef:Ik heb zo'n R32 eens aan de kant geduwd, hij wilde niet doorrijden...![]()
Ik dacht dat ik het niet zou redden maar Oldskool zei van wel. Bleek dat ie gelijk had...