Vertegenwoordig ik de twingo, of wat!?Jacco Twingi schreef:Heb ik weer: Geen VeronicaRon(nie) schreef:@ Paul: Ik zag net je Twingo Turbo voorbij komen in de reclame spot van "De grote beurt op Veroniqa"![]()
Geweldig!!!![]()
Zelf alleen nog niet gezien

Vertegenwoordig ik de twingo, of wat!?Jacco Twingi schreef:Heb ik weer: Geen VeronicaRon(nie) schreef:@ Paul: Ik zag net je Twingo Turbo voorbij komen in de reclame spot van "De grote beurt op Veroniqa"![]()
Geweldig!!!![]()
Ik heb een universele gehad, die kon je eruit halen als je iemand achterin wilde proppen, maar ik had m zo gemaakt dat ie met de bestuurders stoel mee naar voren gleed en aan de andere kant op de bodem ruste.Jacco Twingi schreef:Iemand toevallig een middenarmsteun in zn Twingo?
Heb bij mij een poosje geleden een universele gepast, maar dat gaat niet lukken![]()
En een originele kost bij Mr Renault een kleine 170 euri
laat me raden je door je zelf gemaakte middenconsole?Jacco Twingi schreef:Universele past bij mij niet, omdat...
Naja, wacht maar ff de foto af, dan zie je het vanzelf
Naja, een foto is niet perse nodig, het komt hier op neer:spitsoor schreef:hmmmmm dan maar w8 tot de![]()
ff offtopic ik moet weer opnieuw gaan leren om gaan met dat ding van me ma ze heeft een nieuwe
![]()
![]()
hahahaha das waarJacco Twingi schreef:Nieuwe Twingo?
Das toch nie offtopic
Waarom opnieuw mee leren omgaan?
Zit toch ook een gaspedaal in
Beter opletten heMonica schreef:'K zag vanmiddag rond 17.15 een WITTE Twingo in Doetinchem rijden.
Maar das ook wel een leuke kleur voor een Twingo (had het nog nooit zo gezien)
cool man als ie in een bepaald nr staat koop ik hemJacco Twingi schreef:Mn auto komt hoogstwaarschijnlijk in de Autoweek
"Klokje Rond" ivm mn redelijke kilometerstand, zeg maar
Volgende week naar Breukelen, waar ze m gaan bekijken
Nu krijg ik dus ook nog een vragenlijst, wie weet er nog een paar leuke ideeen voor de volgende vragen:
* Wat vind je de vreselijkste auto?
* Wat zou je doen als je verkeersminister was?
* Astra of Golf?
* Spoiler of sportuitlaat?
* Je grootste verkeersergernis?
De meeste antwoorden heb ik al, maar ik zou graag van jullie ook een paar leuke alternatieven horen
Had ik ookGabri schreef: * Wat vind je de vreselijkste auto?
Fiat Multivla
Doe ik bijna elke dagGabri schreef: * Wat zou je doen als je verkeersminister was?
in een renaultje door het land touren
WERELDS!!!Gabri schreef: * Astra of Golf?
en optie 3?
NatnekGabri schreef:* Je grootste verkeersergernis?
taxichauffeurs