Woensdag heb ik geen cursus, helaasLex schreef:Volgens mij moest ie woensdag weer op curcus bij Innovam in Nieuwegein dan ken ie gewoon lekker mee eten en klussen
Geintje, tenzij hij het zelf wil
Als je hulp nodig hebt kun je altijd bellen, Lex
Woensdag heb ik geen cursus, helaasLex schreef:Volgens mij moest ie woensdag weer op curcus bij Innovam in Nieuwegein dan ken ie gewoon lekker mee eten en klussen
Of je stuurt me naar een pechmelding in Zoetermeer, ben ik ook weer 1,5 uur onderwegpeter5GTTurbo schreef:
Btw ik heb een manier om RJ stil te krijgen, gewoon de hele dag een compressor op volle bak laten draaien (geintje RJ)
PM dan eerst maar je telefoonnummerRobert-Jan schreef:Woensdag heb ik geen cursus, helaasLex schreef:Volgens mij moest ie woensdag weer op curcus bij Innovam in Nieuwegein dan ken ie gewoon lekker mee eten en klussen
Als je hulp nodig hebt kun je altijd bellen, Lex
Is gebeurdLex schreef:
PM dan eerst maar je telefoonnummer
ff Lex teroriseren onder werk tijdLex schreef:Bij deze ook een pmmetje terug
Ik zou niet durven LexLex schreef:Ga je gang, kan altijd bellen voor info
Blijven leuke apparatenLex schreef:Zo de eerste Imprutsaas beginnen ook al goedkoop te worden
Maar de snelheids beleving in een GT is leukerRobert-Jan schreef:Blijven leuke apparatenLex schreef:Zo de eerste Imprutsaas beginnen ook al goedkoop te worden
Ik dank uPaul1916v schreef:@Jochem: KLIK
rechts staan nog 2 andere afleveringen die je ook kan kijken..
geinig programma
Op een of andere manier geloof ik nietIvo8hoven schreef:Ja das idd wel te zien...., maareh die meiden kwamen uit zichzelf bij ons zitten aan tafel hoor Lex