Laat Ellen dat maar niet horen
Wat een meloot, en maar zeggen dat wij gek doen...Lex schreef:Gisteravond laat nog effe een stukkie gereden met Ellen![]()
Effe het eind van de snelheidmeter gehaald op de a2, der zit zo'n eindstopje bij 260
Je bedoelt de XR-60-JR.Ivo8hoven schreef:De XL-60-BN staat te koop op Markplaats voor 800,-
Das die zwarte PH II GTT uit noord holland, rijd nu ene Olaf in hier in R'dam![]()
Wie.....?
ik reageerde op Lex wat een GTT met groep A carb ongeveer verbruiktIvo8hoven schreef:Dat moet beter kunnen...., als het de auto is die ik denk-Ray- schreef:ook 1 op 6
Tijd dat je dat oranje hok eens af maakt.Lex schreef:Vandaag minder geluk dan gisteren, heb een Opel Tigra mee. Wat een perehokken zijn dat zeg
Nou ik laat elke keer die portemonnee in m`n auto leggen inclusief pinpas.Lex schreef:En Peter, betaal je lidmaatschap eens. Ziet er toch niet uit je naam zonder plaatje
net nog ff gekeken, buitenkant nog steeds mooi wit, spoiler is in een andere kleur. Geen idee hoe ie der technisch bijstaat, moest ff langs moedersIvo8hoven schreef:De RZ-PG-42 staat trouwens ook te koop voor 1750,- das die witte GTT die vlakbij Dennisvr staat...