Met slipcursus kregen wij altijd geleerd: als je in een slip zit KIJK WAAR JE HEEN WIL en niet kijken naar die boom. Viel me op dat deze persoon die techniek vrij goed beheerst in het eind van dit toffe filmpje
Riël Notermans schreef:Met slipcursus kregen wij altijd geleerd: als je in een slip zit KIJK WAAR JE HEEN WIL en niet kijken naar die boom. Viel me op dat deze persoon die techniek vrij goed beheerst in het eind van dit toffe filmpje
deze persoon die achter het stuur zit is namelijk ne maat van mij en tevens ook hier op het forum te vinden onder de naam " fasty"
en zal dit weekend aan het werk te zien zijn in de rally van hannuit ( belgie ) met zijn nieuw opgebouwde r5 gtt
grtz bart
Laatst gewijzigd door bart gt turbo op vr 14 mar 2008 16:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Ziet eruit als een ALS systeem, heb je alleen weinig aan op je non-turbo motor.
Ze begrenzen je toerental op een bepaalde waarde en verlaten de ontsteking enorm, waardoor je dus allemaal backfires krijgt, die normaal gebruikt worden om je turbo alvast op te spoolen om een mooie jumpstart te maken.
Zoek maar es op Bee R rev limiter op youtube ofzo.
De Williams F7R is degene met het laagste koppel, Megane heeft een kop met kleinere inlaatpoorten en grotere kleppen wat voor een betere koppelspreiding en meer koppel zorgt.
De Spider heeft nog weer iets meer koppel dan een Megane F7R, waar dat in zit durf ik niet te zeggen.
Hier een 2 tal filmpjes van de clio, gefilmt op het rechte stuk van Zolder afgelopen vrijdag op een circuitdag van de bmwdriversclub. Tip: Zet je geluid hard