Friday Nightmeeting Leiden.
Kom er zo aan
Raad eens wie die auto gespoten heeft 
Een Hint...
[img]http://tuningscene.homeip.net/tuningsce ... lt1/05.jpg[/img]
Deze is door dezelfde man gespoten

Een Hint...
[img]http://tuningscene.homeip.net/tuningsce ... lt1/05.jpg[/img]
Deze is door dezelfde man gespoten

Ben afgelopen week niet geweest. maar die week ervoor wel en toen vond ik het behoorlijk druk.. begin stond helemaal vol alleen achteraan nietrasit.. schreef:Is het nou nog druk tegenwoordig daaro ?
Kan me nog wel herinneren dat op een mooie zomerdag het daar zo vol stond dat als je weg wilde niet eens konMissKiss schreef:Ben afgelopen week niet geweest. maar die week ervoor wel en toen vond ik het behoorlijk druk.. begin stond helemaal vol alleen achteraan nietrasit.. schreef:Is het nou nog druk tegenwoordig daaro ?

Heel die rand waar je normaal over rijd als je weg rijd stond vast! Das pas druk

Het zal langzamerhand van het voorjaar wel weer beginnen met de echte drukte. Na de winterslaap met de zomervelgjes.... enz. enz.

Idd.. ben ook al een tijd nie meer geweest..
1st volgende x dat ik ga word t met mn cliotjuh hoop ik

-
- Contacteer:
ik zou best eens wille komen kijken weet alleen nie waar het pcies isRemco T. schreef:Idd.. ben ook al een tijd nie meer geweest..

A44 Leiden, Transferium aanhouden. Bij de McDonalds. Als je hoge gebouwen kan onderscheiden ben je er 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Contacteer:
oke
thnx

Ik weet wat druk is hoorMadmaus schreef:Kan me nog wel herinneren dat op een mooie zomerdag het daar zo vol stond dat als je weg wilde niet eens konMissKiss schreef:Ben afgelopen week niet geweest. maar die week ervoor wel en toen vond ik het behoorlijk druk.. begin stond helemaal vol alleen achteraan nietrasit.. schreef:Is het nou nog druk tegenwoordig daaro ?![]()
Heel die rand waar je normaal over rijd als je weg rijd stond vast! Das pas druk![]()

Dat soort dagen ken ik ook nog van Leiden maar voor het weer is het op het moment niet slecht vind ik. Er is genoeg te zien in ieder geval.
Afgelopen vrijdag weer even langs geweest en weer fotos gemaakt.
http://tuningscene.homeip.net/tuningscene/lt2.html
Als ut weer goed is vrijdagavond, ga k er misschien wel ff langs...voordat ik naar sgeveningen ga ofzo
maar wat jullie zeggen idd
zomers, of bij goed warm weer, als het savonds wat later donker word, kan ut daar stervens druk zijn, heb ik ook al meerdere malen meegemaakt.

maar wat jullie zeggen idd
zomers, of bij goed warm weer, als het savonds wat later donker word, kan ut daar stervens druk zijn, heb ik ook al meerdere malen meegemaakt.
Als het deze vrijdag goed weer is kom ik ook effe met de BS.
-
- Contacteer:
04-01-05'
Gaan er nog mensen naar leiden toe op deze datum???/
-cliotuning
-cliotuning
Ga jij terug in de tijd?cliotuning schreef:04-01-05'
-cliotuning

-
- Contacteer:
hahahah!
OKE OKE OKE
04-02-05 dan!
OKE OKE OKE
04-02-05 dan!

ik ga eerst ff in Reeuwijk kijken bij een meeting.Wilma schreef:Ga jij terug in de tijd?cliotuning schreef:04-01-05'
-cliotuning
maar als dat niks is dan rij ik ff naar leiden.
5 GT Turbo Phase II''Bleak pearl'',Peugeot 305 GTX 105 HP
-
Ik denk dat ik vanavond ook kom.
-
- Contacteer:
Ronnie B. schreef: ik ga eerst ff in Reeuwijk kijken bij een meeting.
maar als dat niks is dan rij ik ff naar leiden.
zo denk ik er ook over

Ik ben net terug uit leiden.
Weinig Renault daaro, alleen ik met de GTT, een goudkleuirge Twingo van een kennis van me en een Modus.
Weinig Renault daaro, alleen ik met de GTT, een goudkleuirge Twingo van een kennis van me en een Modus.
hey opa mag je weer op stap met de dames van jeAndré ter Velde schreef:Ik denk dat ik vanavond ook kom.
vrouwtje???

dat was ik...
Ik kon je auto niet.En zag er geen R.T.C.kenmerken op
zitten dus ik dacht laat ik een stickertje achterlaten...
mooie clio trouwens netjes gewassen en in de bandenzwart..heb je hem al lang??
ben je morgen ook bij de clio club meeting in lelystad aanwezig??

Ik kon je auto niet.En zag er geen R.T.C.kenmerken op
zitten dus ik dacht laat ik een stickertje achterlaten...

mooie clio trouwens netjes gewassen en in de bandenzwart..heb je hem al lang??
ben je morgen ook bij de clio club meeting in lelystad aanwezig??
ik heb hem sinds half september 2004 ofzo...
(5 maandjes)
k had hem idd ff afgespoten in een wasbox en daarvoor me wielen gedaan voordat ik naar leiden ging. Was wel gezellig, we waren met 6 auto's: een corado, golf 3, corsa, leon cupra, en een honda
Denk niet dat ik morgen naar lely ga, tis een aardig stuk rijden en k moet as vrijdag nog ff terug naar waar k me uitlaat heb laten bouwen. blijf problemen houden waar me uitlaat boven me as langsloopt. begint te rammelen als die warm word. zeer vervelend.
ik was wel op de afsluitingsmeeting in de meern, en was een kwartiertje in bodegraven pasgeleden
mashol
(5 maandjes)
k had hem idd ff afgespoten in een wasbox en daarvoor me wielen gedaan voordat ik naar leiden ging. Was wel gezellig, we waren met 6 auto's: een corado, golf 3, corsa, leon cupra, en een honda

Denk niet dat ik morgen naar lely ga, tis een aardig stuk rijden en k moet as vrijdag nog ff terug naar waar k me uitlaat heb laten bouwen. blijf problemen houden waar me uitlaat boven me as langsloopt. begint te rammelen als die warm word. zeer vervelend.
ik was wel op de afsluitingsmeeting in de meern, en was een kwartiertje in bodegraven pasgeleden

mashol
ik vindt het een wijze clio.en je onderscheid je van je duits rijdende vrienden..

ja ook wel nette auto's he?!
die golf 3 is net helemaal overnieuw gespoten en strak gemaakt...ligt alleen maar een 1.8 8v in ofzo met 90 pk
, hij heeft het erover dat ie dr een g60 blok in wil leggen, dat wil ik nog wel is zien
en die corado is helemaal dikke bak, hij heeft van zijn g60 8v een g60 16v gemaakt, dat ding gaat ook wel van ze plek
cyaaaa
die golf 3 is net helemaal overnieuw gespoten en strak gemaakt...ligt alleen maar een 1.8 8v in ofzo met 90 pk

en die corado is helemaal dikke bak, hij heeft van zijn g60 8v een g60 16v gemaakt, dat ding gaat ook wel van ze plek

cyaaaa