Het gaat er mij om of er inderdaad verschil in de velgen zitten.
Zoals er dus word aangegeven zijn de speedline´s van magnesium.
En zijn de Williams velgen zwaarder.
Ik heb een setje Williams velgen kunnen regelen dus vandaar dat ik dat vraag. Dan laat ik ze standaard en bied ik ze denk te ruil aan voor de magnesiums. In ieder geval bedankt.
Nu weer het volgende mijn vader kwam met het nieuws dat ik geen v-power meer mag tanken. Omdat er een nieuw goedje in is gedaan.
Wat tanken jullie nu of is het te doen met v-power en dan weer wat erbij doen? Gelukkig staat de Clio nu even stil dus heb nog de oude v-power erin zitten.
V-power kan eigenlijk gewoon ja. Niet die E10- euro 95 svp.
Liefst eigenlijk Ultimate 98 of iets dergelijks. V-power is namelijk ook 95 in Nederland...
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Weet iemand waar de twee vacuum slangen (dikke en een dunne) aan de zijkant van het inlaatspruitstuk (aan de passagiers kant) naar toe moeten bij een williams ?
De dunne moet moet denk ik naar dat potje onder de bumper, maar die dikke slang ?
@steve dat plaatje in dialogys is nou ook weer niet heel duidelijk. Ik zou je niet 100% zeker het nummer durven geven.
Zitten bij een williams dan 2 slangen op het ontluchtingsvaatje ?
(map sensor zit al aangesloten, maar dan houd ik nog steeds dat dikke(+/- 1cm diameter) en dat dunne slangetje over)
inderdaad 2 slangen. één komt er van de tank en de ander gaat naar de inlaat spruitstuk. De twee aansluitingen op het inlaat spruitstuk zijn beide iets van 3/4mm. Zeker niet groter. Voor de rest heeft een standaard inlaat spruitstuk aan die kan geen andere aansluitingen voor slangen. Alleen de luchtinlaat temperatuur sensor zit er naast. Maak anders eens een foto of kijk eens in dialogys, dat zegt meer dan 1000 woorden
Ronald1916V schreef:Is ie niet gewoon voor de rembekrachtiger ? da's de enige dikke slang die vanaf de inlaat af komt.
Normaal loopt die door die dikke gallerij die je los er op schroeft waar ook de MAP sensor op aangesloten zit.
Bij een 19 lopen deze leidingen anders. De aansluiting voor de rembekrachtiger zit bij de clio meer naar de bestuurders kant in de buurt van de injectoren.
Zoals Geert idd al zei, alleen dat dunne pijpje en een dikkere aansluiting van +- 1cm waar de luchtinlaat temperatuur sensor inzit, zitten aan die kant...
Tja dan word die ouwe altijd gek, beginnen ze weer om het chassisnummer te vragen die ik niet uit m'n hoofd weet etc.
Ze zijn niet zo heel makkelijk hier... En ophalen en dan alsnog weer terug heb ik ook weinig trek in.
Edit: hmm ik kan wel ff langs bij Reno in Almere natuurlijk
Edit2: Hmf, moet ik heel Almere weer door, ook kut...
Steven schreef:Heeft iemand een bestelnummer van de BINNENSTE aandrijfashoes aan de passagierszijde?
Thnx!
Steven(stk) schreef:@steve dat plaatje in dialogys is nou ook weer niet heel duidelijk. Ik zou je niet 100% zeker het nummer durven geven.
Thnx, Ronald weet jij misschien welke het is? Kep weinig tijd om bij ome Reno langs te gaan om met die ouwe knar in de computer te kijken...
Bij een Williams zit er alleen zo'n vaste hoes omheen in zo'n blikje die je om de as heen tikt. volgens mij is die niet los leverbaar. naja, wel los maar dan krijg je de as er bij.
Ik heb wel eens zo'n losse spidanhoes over dat blikje heen getrokken, werkt opzich ook wel alleen was ik meestal al te laat en was de as al verrot.
Je kunt zo'n hoes incl. dat blikje van een Clio16V as afhalen o.i.d. maar dan moet wel de homokineet er af. en ik kan me nog eens herinneren dat dat wel eens lastig gaat bij die Renault assen.
Ik heb em dichtgekit nu, maar volgens mij mist ie wat vet en bij lange doordraaiers naar links hoor je dat.
De homokineet moet er ook af, daar komt ook een nieuwe hoes op, daar de nog vrij recent nieuwe hoes ooit eens innig contact had met een schroevendraaier
Niet te bestellen? Ook niet in een andere kleur (andere klein in het midden)? Daar kun je dan weer een origineel rolletje tape voor bestellen om dat zwart te krijgen (en dat werkt aardig goed!).