Mark 5T cup Megane
- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Berichten: 5611
- Lid geworden op: za 1 jul 2006 15:42
- Car: Megane RS Grand Tour
- Locatie: Opeinde
Voor de cross die Taunus?
nee ben een kitcar aan het upgraden
zoek maar eens op midtec spider
heeft een middenmotor

zoek maar eens op midtec spider
heeft een middenmotor
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
[img]http://i600.photobucket.com/albums/tt87 ... 74e71a.jpg[/img]
[img]http://i600.photobucket.com/albums/tt87 ... 9191a8.jpg[/img]
[img]http://i600.photobucket.com/albums/tt87 ... 9191a8.jpg[/img]
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
ja moet overdag werken he!
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
Doe je dat ook in serie?mark 5t schreef:zo ga lekker eigenwijs ze zelf maken.
gewoon met dikke kogellagers.
we zien wel.

Moet op zich niet moeilijk zijn nee, paar brede kogellagers, netjes uitlijnen en met een paar hechtlassen en vulbussen/ringen plaatsen.
geen tijd meer voor serieproductie helaas.
krijg amper mijn eigen zooi voor elkaar
krijg amper mijn eigen zooi voor elkaar
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Mark
Die schokbrekers bij mijn 5 heeft Peter gewoon ringen opgelast om de gaten te verplaatsen.
Die schokbrekers bij mijn 5 heeft Peter gewoon ringen opgelast om de gaten te verplaatsen.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
thanks Luco mijn schocks zijn al klaar.
heb de gaten dicht getigt met een paar ponsdoppen er in en nieuwe gaten geboord.
vervolgens 2 ALU plaatjes gemaakt van 6mm om het teveel aan ruimte op te vullen.
fusee van clio 2 is maar liefst 12mm dikker dus dat moest ik effe opvullen.
maak nog wel effe fotos binnenkort.
heb de gaten dicht getigt met een paar ponsdoppen er in en nieuwe gaten geboord.
vervolgens 2 ALU plaatjes gemaakt van 6mm om het teveel aan ruimte op te vullen.
fusee van clio 2 is maar liefst 12mm dikker dus dat moest ik effe opvullen.
maak nog wel effe fotos binnenkort.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
zo de kop is compleet klaar nieuwe geleiders gemonteerd.
zit er inmiddels weer op en auto loopt weer.
nu effe wat waardes nameten voor Menno en de uitlaat weer vastlassen.
waarschijnlijk is mijn onderblok echter wel te ruim dus roken zal nog niet opgelost zijn.
volgende winter mijn nieuwe onderblok maar opbouwen deze is opnieuw geboord dus zal beter moeten zijn.
zit er inmiddels weer op en auto loopt weer.
nu effe wat waardes nameten voor Menno en de uitlaat weer vastlassen.
waarschijnlijk is mijn onderblok echter wel te ruim dus roken zal nog niet opgelost zijn.
volgende winter mijn nieuwe onderblok maar opbouwen deze is opnieuw geboord dus zal beter moeten zijn.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
super mooi dat weer rijdt.
Nu nog het onderstel

Nu nog het onderstel

met een beetje geluk gaat ook dat nog lukken.
hangt een beetje van de resterende tijd af.
hangt een beetje van de resterende tijd af.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
barbeque al schoon gemaakt?
ik geloof dat er al vlees geregeld wordt..
ik geloof dat er al vlees geregeld wordt..
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
kheb 2 van die weggooi bbqs gekocht
neem ook nog wel wat kolen mee.
moet ik ook nog vlees meebrengen?
we komen waarschijnlijk met 3 man.
en bier niet vergeten!
neem ook nog wel wat kolen mee.
moet ik ook nog vlees meebrengen?
we komen waarschijnlijk met 3 man.
en bier niet vergeten!

lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
bier en vlees gaan mee 
we bellen nog wel even voor die tijd, mijn zwager regelt het vlees en is nu op vakantie
.

we bellen nog wel even voor die tijd, mijn zwager regelt het vlees en is nu op vakantie

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Zo de powerflexrubbers black zitten op de stabistang.
Nieuwe draagarmen op vaste kogellagers ook gemonteerd.
"Nieuwe"verstelbare bilsteins clio cup 2 ook gemonteerd + solid topmounts.
Morgen naar Dolf voor het broodnodige afstelwerk
Camber
Sporing
Uitwegen.
Nieuwe draagarmen op vaste kogellagers ook gemonteerd.
"Nieuwe"verstelbare bilsteins clio cup 2 ook gemonteerd + solid topmounts.
Morgen naar Dolf voor het broodnodige afstelwerk
Camber
Sporing
Uitwegen.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
ik ook.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
komt ie dan.
Vanmiddag naar Steverink geweest.
Na aankomst effe gepraat me Dolf en daarna de auto afgeladen en
op de brug geduwd.
Vervolgens is Eric de monteur aan de gang gegaan met mijn auto.
Hij heeft de beschikking over zeer professionele spullen voor het uitlijnen en uitwegen.
en het belangrijkste misschien hij zelf wel die man speelt echt met zijn gereedschap en de autos die onder zijn handen komen wat een vakman.
Vervolgens koffiepauze effe lekker in de kantine met iedereen aldaar wat gebabbeld was gezellig en goeie koffie.
Toen natuurlijk weer verder met de Clio
Auto weegt 909 Kg met ongeveer een halve tank brandstof. en mijn extra accu aan boord zonder die zal ik dus op zon 900kg uitkomen.
voor 66% en achter 33%
Camber 4 graden en stuur op iets uitspoor
ook mijn stuurkogels baarden wat zorgen 1 rechte en 1 die iets onder een hoek staat.
Dolf op de fiets naar onderdelenboer gereden maar helaas de verkeerden gekregen. zonder schroefdraad.
Vervolgens nog wat geprobeerd in de omgeving maar mocht niet baten dus de kogels terug gemonteerd.
wat er nu precies op moet is mij nu nog even onduidelijk. maar ze zijn niet defect dus ik kan racen. zoeken we later wel uit dus.
Grote probleem is echter mijn achteras.
die staat compleet de verkeerde kant op is dus in gewoon nederlands krom.
dit konden we niet oplossen dus ga ik een andere as opbouwen en deze later monteren.
nog een excuus om nog eens terug te gaan voor de laatste puntjes op de I.
al met al een geslaagde dag en erg veel geleerd.
Steverink Bedankt
[img][img]http://i600.photobucket.com/albums/tt87/markie5turbo/Steverink_zps0d2a9c56.jpg[/img][/img]
Vanmiddag naar Steverink geweest.
Na aankomst effe gepraat me Dolf en daarna de auto afgeladen en
op de brug geduwd.
Vervolgens is Eric de monteur aan de gang gegaan met mijn auto.
Hij heeft de beschikking over zeer professionele spullen voor het uitlijnen en uitwegen.
en het belangrijkste misschien hij zelf wel die man speelt echt met zijn gereedschap en de autos die onder zijn handen komen wat een vakman.

Vervolgens koffiepauze effe lekker in de kantine met iedereen aldaar wat gebabbeld was gezellig en goeie koffie.
Toen natuurlijk weer verder met de Clio
Auto weegt 909 Kg met ongeveer een halve tank brandstof. en mijn extra accu aan boord zonder die zal ik dus op zon 900kg uitkomen.
voor 66% en achter 33%
Camber 4 graden en stuur op iets uitspoor
ook mijn stuurkogels baarden wat zorgen 1 rechte en 1 die iets onder een hoek staat.
Dolf op de fiets naar onderdelenboer gereden maar helaas de verkeerden gekregen. zonder schroefdraad.
Vervolgens nog wat geprobeerd in de omgeving maar mocht niet baten dus de kogels terug gemonteerd.
wat er nu precies op moet is mij nu nog even onduidelijk. maar ze zijn niet defect dus ik kan racen. zoeken we later wel uit dus.
Grote probleem is echter mijn achteras.
die staat compleet de verkeerde kant op is dus in gewoon nederlands krom.
dit konden we niet oplossen dus ga ik een andere as opbouwen en deze later monteren.
nog een excuus om nog eens terug te gaan voor de laatste puntjes op de I.
al met al een geslaagde dag en erg veel geleerd.
Steverink Bedankt

[img][img]http://i600.photobucket.com/albums/tt87/markie5turbo/Steverink_zps0d2a9c56.jpg[/img][/img]
Laatst gewijzigd door mark 5t op vr 5 jul 2013 20:07, 1 keer totaal gewijzigd.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
zozo, indrukwekkend dagje uit dus.
balen van je achteras, maar voor een raceclio van 15 jaar oud die misschien 10 jaar geleden voor het laats is uitgelijnd is het misschien niet eens raar.
ieder geval weet je precies wat er nu moet gebeuren en anders wist je het nooit. wie weet hoe precies hij straks om de hoek gaat..
balen van je achteras, maar voor een raceclio van 15 jaar oud die misschien 10 jaar geleden voor het laats is uitgelijnd is het misschien niet eens raar.
ieder geval weet je precies wat er nu moet gebeuren en anders wist je het nooit. wie weet hoe precies hij straks om de hoek gaat..

-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Die Mark heeft hem gewoon zelf kromgereden maar houdt het gewoon lekker stil 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Mark,
ik heb laatst ook mijn 5 uitlaten wegen bij Lammert van der Meulen in Dokkum.
Kwam op 970kg (inclusief rijder en halve tank benzine)
De auto is nu perfect uitgewogen en een goede ervaring rijker!
Maar ook hier was de achter-as krom. (wat vaak vanaf fabriek ook al zo is)
Omdat de voor-as nu perfect is afgesteld merk je het tekort komen van de acher-as des te meer. (is bijna gevaarlijk)
Dus binnenkort laat ik mijn achter-as richten en dan het circuit maar weer eens op!
ik heb laatst ook mijn 5 uitlaten wegen bij Lammert van der Meulen in Dokkum.
Kwam op 970kg (inclusief rijder en halve tank benzine)
De auto is nu perfect uitgewogen en een goede ervaring rijker!
Maar ook hier was de achter-as krom. (wat vaak vanaf fabriek ook al zo is)
Omdat de voor-as nu perfect is afgesteld merk je het tekort komen van de acher-as des te meer. (is bijna gevaarlijk)
Dus binnenkort laat ik mijn achter-as richten en dan het circuit maar weer eens op!
Effe edit gedaan monteur was geen Erwin maar Eric.
ben zwaar op m`n vingers getikt door Dolf
@ Peter wie wat waar richt je die achteras?
@Abel idd weet nu veel meer we zullen Dinsdag gaan zien of dit wat brengt.
heb echter geen vergelijkings materiaal heb er nooit eerder gereden
@ Luco Shut Up
wat voor tijden draai jij met je 5 daar op Zolder?
ik zal die tijden toch wel niet halen met mijn agressiefe rijden maar wel leuk om te weten
ben zwaar op m`n vingers getikt door Dolf

@ Peter wie wat waar richt je die achteras?
@Abel idd weet nu veel meer we zullen Dinsdag gaan zien of dit wat brengt.
heb echter geen vergelijkings materiaal heb er nooit eerder gereden
@ Luco Shut Up

ik zal die tijden toch wel niet halen met mijn agressiefe rijden maar wel leuk om te weten
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Zolder 1.53 met de vijf
1.43 met de seat
1.43 met de seat
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
zo das snel zeg
maat van me draait daar 2,03 met zijn MG
maat van me draait daar 2,03 met zijn MG
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
ik reed er vorige keer 1:54. Reed er voor het eerst.
Ga nu voor een 1:52
.
Onder de 2minuten moet lukken toch?
Ga nu voor een 1:52

Onder de 2minuten moet lukken toch?
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
2,0 moet lukken dacht ik
alles wat er onder is vindt ik meegenomen.
alles wat er onder is vindt ik meegenomen.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Ik ben er ook bij, kom na de nachtdienst meteen richting zolder 
