Hier een voorbeeldje...., ik zeg 1 ding:
Als je met dit budget voor een GTT gaat shoppen, kom je jankend thuis, met een rottend hok met net 120 pk

dikke corsa
nog een 16V
bumpers nog steeds gescheurd!Chris schreef:Tuurlijk kennen we die nog.![]()
Was destijds echt een vette bak! Hoe staat hij er tegenwoordig bij?
daar gaan we volgende week weer mee aan de gangLex schreef:Nope, nog geen knippers
Wel leuke dingen voor je GT.
maar das mooi spulLex schreef:Spullegies van K-tec
Wat lees ik hier Ron......? Meen je dat, tof man, lekker deze zomer met jouw meerijden naar meetingd, kan ik eindelijk al die keren is inhalenRonnie B. schreef:
daar gaan we volgende week weer mee aan de gang
ja zaterdag gaat ie nog ff eeen oud lijk afmakenIvo8hoven schreef:Wat lees ik hier Ron......? Meen je dat, tof man, lekker deze zomer met jouw meerijden naar meetingd, kan ik eindelijk al die keren is inhalenRonnie B. schreef:
daar gaan we volgende week weer mee aan de gang![]()
Tof man, rijden met die dikke GT van je, eindelijk
ik heb er ook enorm veel zin in pik!kennen we weer 's ff op de maasvlakte kloten of zoIvo8hoven schreef:Kijk Ron, das praat.....!!!
Kijk naar dit weertje vandaag, toch heerlijk om ff in een GT te stappen, en lekker te knallen...!
Super..., ben echt benieuwd man
nee alleen het blokkie om choppen!Chris schreef:Hoppa! Einderlijk weer wat vorderingen!
Wat gaat er allemaal gebeuren aan de 5 Ron? Alleen dat andere blokkie erin, of ook dat Cossworth verhaal nog?
Érg cool weer een 5je erbij op t dorp!![]()
Ivo erbij met de BS en we hebben een mooie NL vlag foto.
Mag ik dan de wimpel wordenChris schreef:Hoppa! Einderlijk weer wat vorderingen!
Wat gaat er allemaal gebeuren aan de 5 Ron? Alleen dat andere blokkie erin, of ook dat Cossworth verhaal nog?
tuurlijk!ook jij hoort erbij wimpeltjeLex schreef:Mag ik dan de wimpel wordenChris schreef:Hoppa! Einderlijk weer wat vorderingen!
dus als ik er eentje van een occasion mist morgen dat kan ik jou ff bellen?Lex schreef:Die man laat het effe voor wat het isRonnie B. schreef:Hey wimpel heb je al toestemming voor het scherm?
Neen. Maar het gaat de goede kant op.Ronnie B. schreef: is jouw witte al klaar?
idd net ding op de fotoChris schreef:Neen. Maar het gaat de goede kant op.Ronnie B. schreef: is jouw witte al klaar?![]()
Net 5je, die binnenkort te koop komt:
http://www.5gt.nl/bb/viewtopic.php?t=97&start=125
Sticker tuning kunnen we allemaal aan doen.Luco/Alpine-racer schreef: en kijk hier eens jerk
[img]http://www.iweb.btinternet.co.uk/cars/R5-300bhp.jpg[/img]