iddPaul1916v schreef:Ik vond vooral Albers top!![]()
![]()

Quote:"de eerste 50 centimeter ging ie lekker"

och jee de beste stuurlui staan weer aan wal hoorHesselgouda schreef:iddPaul1916v schreef:Ik vond vooral Albers top!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Quote:"de eerste 50 centimeter ging ie lekker"![]()
![]()
![]()
![]()
jajaPaul1916v schreef:niet te serieus Luco...![]()
die uitspraak van albers was bedoeld om om te lachen, doen we dat en is t nog niet goed..
f1racingmanagerArno17 schreef:Welke jij dan?Pollo schreef:Welke manager doen jullie?Arno17 schreef:Enne, nu maar eens afwachten wat er in de subleague is voor gevallen, de punten zijn te zien, de sub nog niet up to date.
Fan van Damon Hill??....Merijn schreef:Ik vond het wel een aardige race, maar mijn 'helden' hebben helaas niet zoveel laten zien.Alonso en Schumacher zijn nou niet bepaald mijn favorieten, dus als het zo doorgaat, zal het niet echt 'mijn' seizoen worden.
Ik mis het toch wel heel erg dat ik geen grote favoriet heb die meestrijdt voor de titel. Vroeger was ik een groot Damon Hill-fan en dat waren wel mooie tijden natuurlijk. Wel veel gescholden toen, maar dat hoort erbij.Tegenwoordig vind ik er maar weinig interessants rondrijden in de F1.
Ik heb 'vraag het Jack' gemaild met de vraag waarom die spiegels zo trillen?Paul1916v schreef:wat mij opviel tijdens de onboard beelden van alonso is dat zn linkerspiegel nogal losjes erbij hing![]()
Leuke race vond ik!belooft een leuk seizoen te worden!
Zoals Jack, of zoals ik...antoine schreef:Haha, zo kan ik ook vragen beantwoorden.
Oke danantoine schreef:Zoals Jack.
Vanochtend tijdens de kwalificatie kwam Jack Plooij er overigens wel op terug, bij Renault denkt men dat de V8 toch heftigere vibraties veroorzaakt dan de V10.antoine schreef:Zoals Jack.
dan zal het niet lang duren voor de eerste dame echt mee gaat doenDuupke schreef:Vanochtend tijdens de kwalificatie kwam Jack Plooij er overigens wel op terug, bij Renault denkt men dat de V8 toch heftigere vibraties veroorzaakt dan de V10.antoine schreef:Zoals Jack.
nee ik heb in de F1 geen connecties, helaasDuupke schreef:Lekker bezig jij...
Moet dat JP geen Luco wezen ?
DP = Danica PatrickArno17 schreef:DP, leuke afkorting![]()
voor iets ..........
En dames in de F1, ze kunnen de G krachten niet aan ben ik bang, het racen op zich zal geen probleem geven...
je spreekt jezelf wel tegen zegArno17 schreef:DP, leuke afkorting![]()
voor iets ..........
En dames in de F1, ze kunnen de G krachten niet aan ben ik bang, het racen op zich zal geen probleem geven...
Het voordeel bij zulke cupmaten is dat ze waarschijnlijk geen HANS-systeem aan de helm hoeven te koppelenLuco/Alpine-racer schreef:je spreekt jezelf wel tegen zegArno17 schreef:DP, leuke afkorting![]()
voor iets ..........
ze kunnen de G krachten niet aan maar het racen is geen probleem???
wat is het nou![]()
![]()
![]()
![]()
volgens mij kunnen ze het prima aan, alleen moeten ze geen cuppie dubbel D of E hebben want dan vliegen ze bij meer dan 3,5 G de cockpit uit![]()
![]()
en dat mag weer niet van de FIA
ik dank dat de arm ennekspiertjes van danica sterker zijn dan van de meeste stoere mannen hier op het forum.Arno17 schreef:Racen in bijv: Een R5 ( je kent dat wagentje wel) zal wel lukken, een F1 is natuurlijk volgens wat cijfers die je overal leest wat anders dan alleen maar racen, nek, hoofd, armen moeten dan sterk zijn.