Mark 5T cup Megane
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
zo zit het ook bij mijn clio mark, 1 opening hrc is afgedopt.
beide voorremmen zitten op de achterste 2 aansluitingen en de achterremmen zitten op 1 van de voorste. dus geen gekruist systeem meer.
beide voorremmen zitten op de achterste 2 aansluitingen en de achterremmen zitten op 1 van de voorste. dus geen gekruist systeem meer.
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
ok maar waarom dan voor naar achter zetten?
je kan toch ook gewoon alles op dezelfde nippels laten zitten en 1 van achter afdoppen?
btw wanneer heeft de originele remdrukregelaar van een clio nu meer remkracht als de hevel wordt aangetrokken of als ie juist los is?
je kan toch ook gewoon alles op dezelfde nippels laten zitten en 1 van achter afdoppen?
btw wanneer heeft de originele remdrukregelaar van een clio nu meer remkracht als de hevel wordt aangetrokken of als ie juist los is?
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
mark 5t schreef:ok maar waarom dan voor naar achter zetten?
je kan toch ook gewoon alles op dezelfde nippels laten zitten en 1 van achter afdoppen?
btw wanneer heeft de originele remdrukregelaar van een clio nu meer remkracht als de hevel wordt aangetrokken of als ie juist los is?
origineel zitten de remmen kruislings mark! links voor en rechts achter op de voorste en vice versa, bijvoorbeeld
zag net een filmpje van race 2 met mijzelf in de hoofdrol na 1.45min kom ik in beeld.
ik weet het hij rookt heel erg hier wordt later aan gewerkt race eerst gewoon door en vul gewoon goed olie bij.
ook zie je in de laatste 2 ronden de uitlaat compleet exploderen.
http://www.youtube.com/watch?v=WO7pqI1o2jw
ik weet het hij rookt heel erg hier wordt later aan gewerkt race eerst gewoon door en vul gewoon goed olie bij.
ook zie je in de laatste 2 ronden de uitlaat compleet exploderen.
http://www.youtube.com/watch?v=WO7pqI1o2jw
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-
- Berichten: 1383
- Lid geworden op: wo 25 apr 2007 11:37
- Car: Clio V6, 5 AlpineT
- Locatie: Brouwershaven
- Contacteer:
Nice!



Clio V6 -- 5 Alpine Turbo -- Clio II RS -- 4CV Grand Luxe -- 5 TR -- Clio II Ragnotti dCi "daily" -- Megané III estate dCi
-- ClioV6register.nl--
-- ClioV6register.nl--
cool mark
Rijd je nog met standaard remmerij? En al enig idee waar de rook vandaan komt?

Rijd je nog met standaard remmerij? En al enig idee waar de rook vandaan komt?



je gaat het straks wel merken met je nieuwe set voor je onderstel.

-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Ik vind de auto er erg nerveus uitzien Mark.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
dat idee had ik ook Luco, beetje veel beweging van achteren. misschien voor de vering niet zwaar genoeg?
Erg tof filmpje, en met betere banden kun je vast iets later remmen als dat je nu doet.
@Geert, voor grotere remschijven van een 21 meen ik, de rest is standaard. goede blokken en goede remolie.
Erg tof filmpje, en met betere banden kun je vast iets later remmen als dat je nu doet.
@Geert, voor grotere remschijven van een 21 meen ik, de rest is standaard. goede blokken en goede remolie.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Ja en er zijn wel een aantal bochten waar Mark ook nogal wat laat liggen door niet buiten-binnen-buiten te komen, als je dat beter/netter doet loop je makkelijk weg van de bmw's die nu zaten te prikken.
Wel mooi die kutbeamers erachter houden

Wel mooi die kutbeamers erachter houden


Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
auto is idd erg nerveus maar was ie altijd al.
ik heb nog nooit iets aan het onderstel gedaan
is nog standaard cup dus originele rubbers rondom en bilsteins rondom met cup veren uit die tijd.
wil nu dus andere voorpoten zien te monteren en op de uitweeg en uitlijn bank.
remmen zijn voor grotere diameter remt super
achter origineel. (remmen te goed ik kan niet vol remmen dan gaat de kont om)
dit komt denk ik ook doordat de achterkant zo licht word bij remmen.
@ Geert heb wel ideen maar gaan zin meer om de motor er uit te halen rijdt dus voorlopig zo door zie ik in de winter wel (of eerder als ie ploft)
ik heb nog nooit iets aan het onderstel gedaan
is nog standaard cup dus originele rubbers rondom en bilsteins rondom met cup veren uit die tijd.
wil nu dus andere voorpoten zien te monteren en op de uitweeg en uitlijn bank.
remmen zijn voor grotere diameter remt super
achter origineel. (remmen te goed ik kan niet vol remmen dan gaat de kont om)
dit komt denk ik ook doordat de achterkant zo licht word bij remmen.
@ Geert heb wel ideen maar gaan zin meer om de motor er uit te halen rijdt dus voorlopig zo door zie ik in de winter wel (of eerder als ie ploft)

lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
dat niet binnen buiten deed ik om die beamers af te houden als ik binnen zit komen ze me nooit voorbij. (kheb vermogen zat) 

lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
mooi filmpje zo van achter
mooie tactiek zo met een rookgordijn
;)
al zin in zolder???
mooie tactiek zo met een rookgordijn

al zin in zolder???

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
zeker weten lekker bbq`en met een biertje er bij. 

lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-
- Berichten: 7023
- Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
- Locatie: Ruinerwold
Dat kan toch ook gewoon in je eigen achtertuin? 

Martijn en ik gaan voor de pitbox lekker cosie 

lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
Dat lijkt mij ook wel wat bqq. 

je mag wel mee in de bus hoor.
wel maandag al vertrekken dus slaapzak en luchtbed mee.
wel maandag al vertrekken dus slaapzak en luchtbed mee.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
nee komen andere voorpoten onder en proberen uit te wegen en uitlijnen.
zit nog te dubben over powerflexen
of andere draagarmen maar (meelezende) leverancier heeft ze niet meer misschien in de toekomst was zijn antwoord
zit nog te dubben over powerflexen
of andere draagarmen maar (meelezende) leverancier heeft ze niet meer misschien in de toekomst was zijn antwoord

lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
ja wist dat je zou komen met die opmerking
martijn had het me al verteld.
anders evt groupbuy iets voor powerflexen?

martijn had het me al verteld.
anders evt groupbuy iets voor powerflexen?
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
De laatste cup draagarmen zijn vorige week afgehaald, helaas.
Ik kan uiteraard wel powerflex leveren, een groupbuy is voor mij ok!
Ik kan uiteraard wel powerflex leveren, een groupbuy is voor mij ok!
Mooi man , zo'n camerawagen inhuren om een beeld van jezelf te krijgenmark 5t schreef:zag net een filmpje van race 2 met mijzelf in de hoofdrol na 1.45min kom ik in beeld.
ik weet het hij rookt heel erg hier wordt later aan gewerkt race eerst gewoon door en vul gewoon goed olie bij.
ook zie je in de laatste 2 ronden de uitlaat compleet exploderen.
http://www.youtube.com/watch?v=WO7pqI1o2jw

clio 2 phase 2 1.6 16v dynamique 'H&R'
@ dolf mooi he!
@ JP komen die draagarmen ook niet meer? (termijn?)
@ JP komen die draagarmen ook niet meer? (termijn?)
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
of je maakt ze zelf
[img]http://www.pure-motorsport.co.uk/userim ... 1190rs.jpg[/img]
http://www.pure-motorsport.co.uk/details.php?itemid=154
[img]http://www.pure-motorsport.co.uk/userim ... 1190rs.jpg[/img]
http://www.pure-motorsport.co.uk/details.php?itemid=154
kan je ze beter compleet kopen, geen geneut met lassen en persen.
http://www.pure-motorsport.co.uk/details.php?itemid=167
http://www.pure-motorsport.co.uk/details.php?itemid=167
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
mark kennende maakt hij ze liever zelf 

-
- Berichten: 88
- Lid geworden op: za 27 aug 2011 16:40
- Contacteer:
http://www.dnrt.nl/vraag-en-aanbod/gebr ... -koop-5024
Misschien hebben hun wat voor je liggen?
Martijn kent deze mensen wel als het goed is..
Succes!
Gr.
Dries
Misschien hebben hun wat voor je liggen?
Martijn kent deze mensen wel als het goed is..
Succes!
Gr.
Dries
thanks maar moeten clio 1 draagarmen zijn.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
williams en clio rs draagarmen zijn het zelfde.
Beetje ontwikkelingskosten terugclaimen ala, maar dit is echt ripoff voor een stukkie staalplaat en een paar lagertjes.Geert schreef:mark kennende maakt hij ze liever zelf
Ik doe wel mee voor een setje powerflex trouwens.. wat mij betreft is Pôars stijf zat, maar als het grote gros voor zwart gaat, ook best...

@Geert en Steefie ik ga even kijken of ik nog wat zelf kan maken op korte termijn anders idd powerflex zien te bestellen.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
zo ga lekker eigenwijs ze zelf maken.
gewoon met dikke kogellagers.
we zien wel.
verder druk met een tussendoor project oude ford taunus blok er uit en nieuwe 2,2 renault er in.
van 100PK naar 190 PK dat moet je vast gaan merken
foto volgt later photobucket doet niet uploaden
gewoon met dikke kogellagers.
we zien wel.
verder druk met een tussendoor project oude ford taunus blok er uit en nieuwe 2,2 renault er in.
van 100PK naar 190 PK dat moet je vast gaan merken

foto volgt later photobucket doet niet uploaden
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl