Friday Nightmeeting Bodegraven. I
tick vout
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Contacteer:
iig Vet 

Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
Hij komt er zondag gewoon mee aanrijden johRoy schreef:Dat was de vraag niet...... hangt het blok er al in? En hebbie al wat spy-pics?

Hij houdt ons allemaal voor de gek

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Geheee.....hoe kom je aan die foto, die is bij ons voor de deur gemaaktPaul1916v schreef:voor op dit BMW-forum hier
Patserbakkie!
[img]http://img502.imageshack.us/img502/6296 ... 7804ky.jpg[/img]

Deze 645iS is van een turkse klant, eigenaar van Montana Cars Spaanse Polder.
Ik zal je 1 ding zeggen, kijk uit, doe niet wijs, en kom niet te dicht in de buurt

Ding is bij ons nieuw gekocht, daarna direct door naar Hamann Motorsport, lgt nu een 5.4 ltr. blok in met werkelijk alles eraan gedaan wat mogelijk was, alleen geen turbo.
Hij zegt 454 pk te hebben, ding is volledig M6 uitgevoerd, en hij reed pas op de A4 richting Schiphol 310 km/u

Een geluid dat ding.......jammie

(owja, dit zijn de nieuwste AC Snietzels 305-30-20

dus bij hem is het echt "klant is koning" doordat die altijd wat bij zich heeft waar je niet vrolijk van wordt
Heerlijk weer een franse auto
Nou ik moet je zeggen dat ie echt waar bijna dagelijks eff langs komt voor van alles en nog wat, en een praatje met een bakkie koffie
Ik kan het prima vinden met hem, en de werkplaats ook, maar idd hij wordt wel vaak even tussendoor geholpen
Heeft ook nog een Modena, en ging binnenkort een nwe Corvette kopen....., wat zijn wij dan tobbers met die ouwe klote Renault's

Ik kan het prima vinden met hem, en de werkplaats ook, maar idd hij wordt wel vaak even tussendoor geholpen
Heeft ook nog een Modena, en ging binnenkort een nwe Corvette kopen....., wat zijn wij dan tobbers met die ouwe klote Renault's

Zijn ze tegenwoordig helemaal GEK geworden........
Er wordt op MP een PH I GT aangeboden voor het luttele bedrag van 2200,- zonder a.wisser, en verotte koppeling
En een PH I uit uit '87 die net goed loopt, en een verotte dynamo voor 3000,-
Moet nie gekker gaan worden met die roestende kippehokken

Er wordt op MP een PH I GT aangeboden voor het luttele bedrag van 2200,- zonder a.wisser, en verotte koppeling

bedoel eigenlijk, dat de auto een verlengstuk is voor de pik, die heb ik niet nodig een grote autoMaus schreef:@ Leon: Dan heb jij maar een klein pikkie.![]()
![]()

3000 voor een gtt die eigenlijk helemaal niet goed isIvo8hoven schreef:Zijn ze tegenwoordig helemaal GEK geworden........![]()
Er wordt op MP een PH I GT aangeboden voor het luttele bedrag van 2200,- zonder a.wisser, en verotte koppeling![]()

Toen ik gisteravond in de schuur samen met Haasie bezig was belde Esmeralda dat een vriendin dr Clio niet meer wilde starten, dit was rond 20.45.
Na wat uitleg over het aanduwen van een auto weer opgehangen.
Uur later belde ik nog even, was er een andere vriendin onderweg met startkabels, oke lukt het..?
Toen ik inmiddels al lang en breed thuis was belde ze weer (inmiddels 23.15) dat ie niet wilde starten ook niet met de kabels.........dus ik er maar naartoe.
Stond de Clio en een Astra van een vriendin ernaast, hadden ze bij die Astra de kap dichtgegooid maar het kapje vd accu niet terug gedaan, kap sluit niet meer, en een deukie erin......
Blijkt de ze de startkabels wel op de goede polen gezet hebben, alleen niet snappen dat plastic niet geleid.......
Even opnieuw de kabels erop, 1 serie ernaast en starten.
Weer zo'n klote Renault geholpen......na3 uur eindelijk weer naar huis met dr Clio....
Vrouwen
Na wat uitleg over het aanduwen van een auto weer opgehangen.
Uur later belde ik nog even, was er een andere vriendin onderweg met startkabels, oke lukt het..?
Toen ik inmiddels al lang en breed thuis was belde ze weer (inmiddels 23.15) dat ie niet wilde starten ook niet met de kabels.........dus ik er maar naartoe.
Stond de Clio en een Astra van een vriendin ernaast, hadden ze bij die Astra de kap dichtgegooid maar het kapje vd accu niet terug gedaan, kap sluit niet meer, en een deukie erin......

Blijkt de ze de startkabels wel op de goede polen gezet hebben, alleen niet snappen dat plastic niet geleid.......

Even opnieuw de kabels erop, 1 serie ernaast en starten.
Weer zo'n klote Renault geholpen......na3 uur eindelijk weer naar huis met dr Clio....

Vrouwen

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Wat voor dingen zoek jij op Marktplaats.....

Ik heb geen idee Ivo. Hij is pas wel gespot door iemand zag ik in het register.
Kan iemand die foto's uit de advertentie halen?

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Wat een prijzen voor GT's tegenwoordig.
Kwam net wel een mooie intergra tegen voor 6700,- us dollars
[img]http://www.cameljapan.com/english/s193/integra_lf.jpg[/img]
Kwam net wel een mooie intergra tegen voor 6700,- us dollars

[img]http://www.cameljapan.com/english/s193/integra_lf.jpg[/img]
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Dit is lache, puur toevallig kom ik de oude Clio 16v van Tjabel weer tegen...., staat te koop als zijnde een 2.0 16v
Renault Clio 2.016v http://www.autobedrijf-bressers.nl
Prijs 3.700
Transmissie Handgeschakeld
Bouwjaar 1992-01
Kilometerstand 199.630 km
Brandstof Benzine
Kleur Donker blauw metallic
Carrosserievorm Hatchback
Aantal deuren 3
Wel geinig, ding was echt netjes toen Tjabel em kocht voor een 12500,- gulden incl. nwe distr. riem...., was ergens in 1998 met 125000 km
LINKJE

Renault Clio 2.016v http://www.autobedrijf-bressers.nl
Prijs 3.700
Transmissie Handgeschakeld
Bouwjaar 1992-01
Kilometerstand 199.630 km
Brandstof Benzine
Kleur Donker blauw metallic
Carrosserievorm Hatchback
Aantal deuren 3
Wel geinig, ding was echt netjes toen Tjabel em kocht voor een 12500,- gulden incl. nwe distr. riem...., was ergens in 1998 met 125000 km
LINKJE
sjee doe die link ff resizen 

Immer wieder die verdammte Holländer