ACT: Clio RS
centreerringen voor OZ velgen bij http://www.vanklei.nl/
Ze leveren alleen aan de autohandel, maar ze kunnen je zeggen welke ringen je nodig hebt voor welke OZ velg voor je renault. Ik heb zelf ook dit probleem gehade met multisteek OZ F1 velgen van de Ford, die ik op een R19 wilde zetten.
Ze leveren alleen aan de autohandel, maar ze kunnen je zeggen welke ringen je nodig hebt voor welke OZ velg voor je renault. Ik heb zelf ook dit probleem gehade met multisteek OZ F1 velgen van de Ford, die ik op een R19 wilde zetten.
Ok dan thnx ga ff kijken!
-
- Contacteer:
Ik heb OZ Superturismo 16" (4x100) onder mijn RS phase 1. Daarvoor heb ik toen OZ centreerringen besteld die je bij iedere serieuze autoonderdelenhandel kan bestellen. Ik ben bij http://www.rijsbergen.nl/ geweest.
Ok danelmotheelk (Eric) schreef:Ik heb OZ Superturismo 16" (4x100) onder mijn RS phase 1. Daarvoor heb ik toen OZ centreerringen besteld die je bij iedere serieuze autoonderdelenhandel kan bestellen. Ik ben bij http://www.rijsbergen.nl/ geweest.

En wat voor banden heb je er om heen? Want die set die ik ga halen zitten 215/40/16 banden om weet niet of dat past???
Wie heeft er ervaring met een gechipte clio rs ph1 ?
Ik ben het misschien verplan maar wil even weten of het nou een groot verschil is? En wat zijn nog meer de + punten?
mzzl,sander
Ik ben het misschien verplan maar wil even weten of het nou een groot verschil is? En wat zijn nog meer de + punten?
mzzl,sander
-
lees de verschillende RS tuner reviews eens door, hier of op http://www.cliosport.net 

-
- Contacteer:
ik heb dit op mijn rs phase 1 zitten , en ben der tot nu toe heel tevreden overCli0 Styl3 schreef:Wie heeft er ervaring met een gechipte clio rs ph1 ?
mzzl,sander
auto pakt veel beter aan en toeren gaan lekker door tot +- 7800

maar ga nu een custom mapping laten maken door henk voor mijn clio , dan heb ik gelijk het uiterste uit de clio

grtz bart
En wat heeft dat je gekost en hoeveel pk heb je erbij?
iets van 150 euro en pk's kun je niet zeggen, auto loopt gewoon lekkerder en sneller.
-
- Contacteer:
voor mij was het 186 euro met verzending bij nr belgie
en is echt een aanrader , auto rijd veel soepeler en sneller zoals riel al vermelde
grtz bart
en is echt een aanrader , auto rijd veel soepeler en sneller zoals riel al vermelde
grtz bart
Dat is toch eigenlijk gewoon het zelfde als een chip waar je 10 pk extra van krijgt enzo?
Alleen het kost wel wat meer geld

-
Ik vind 150 of 186 euro geen geld voor een chip!!!
Meeste bedrijven vragen wel 400 a 500 voor een chip
Meeste bedrijven vragen wel 400 a 500 voor een chip
Nee, dit is het zéker niet. Ik zou eens kijken op deze site of op de site van Fastchip, welke mogelijkheden dit apparaat je biedt. Het 'chippen' is één van de mogelijkheden. Uitlezen, dataloggen, diagnose. Daarbij kun je als je dit eenmaal hebt je auto telkens opnieuw chippen.Cli0 Styl3 schreef:Dat is toch eigenlijk gewoon het zelfde als een chip waar je 10 pk extra van krijgt enzo?
Laat je goed informeren, zodat je weet wat je doet aan je auto, en niet zomaar de 'PK's' koopt

-
- Contacteer:
Video: Fifth Gear - Clio RS vs. Corsa OPC
http://www.djivy.be/2008/02/17/video-fi ... corsa-opc/
"Het verschil bedraagt welgeteld 1.2 seconden - maar in wiens voordeel?"
http://www.djivy.be/2008/02/17/video-fi ... corsa-opc/
"Het verschil bedraagt welgeteld 1.2 seconden - maar in wiens voordeel?"
Is dat allemaal makelijk zelf te doen?Riël Notermans schreef:Nee, dit is het zéker niet. Ik zou eens kijken op deze site of op de site van Fastchip, welke mogelijkheden dit apparaat je biedt. Het 'chippen' is één van de mogelijkheden. Uitlezen, dataloggen, diagnose. Daarbij kun je als je dit eenmaal hebt je auto telkens opnieuw chippen.Cli0 Styl3 schreef:Dat is toch eigenlijk gewoon het zelfde als een chip waar je 10 pk extra van krijgt enzo?
Laat je goed informeren, zodat je weet wat je doet aan je auto, en niet zomaar de 'PK's' koopt
Ja, als je een laptop hebt.
-
RS rules OPC
Die Corsa zwabbert door de bochten daar waar de RS strak door de bochten snijdt
Die Corsa zwabbert door de bochten daar waar de RS strak door de bochten snijdt
Gewoon een pc kan niej? Enuh weet iemand nou of 16 inch velgen met bandenmaat 215/40/16 onder mijn clio gaan passen?Riël Notermans schreef:Ja, als je een laptop hebt.
Mzzl!
-
Ja dat gaat makkelijk tenminste als je wel 7 J velgen hebt.Cli0 Styl3 schreef:Gewoon een pc kan niej? Enuh weet iemand nou of 16 inch velgen met bandenmaat 215/40/16 onder mijn clio gaan passen?Riël Notermans schreef:Ja, als je een laptop hebt.
Mzzl!
Ik heb een RS die standaard al verlaagd is en het pas gewoon, loopt niet aan.
Ja het is 7j maar mijn clio is wel extreem verlaagd he. Maar ja moet ze toch eerst ff passen. Als die gast ooit weer is antwoord geeftindolicious1980 schreef:Ja dat gaat makkelijk tenminste als je wel 7 J velgen hebt.Cli0 Styl3 schreef:Gewoon een pc kan niej? Enuh weet iemand nou of 16 inch velgen met bandenmaat 215/40/16 onder mijn clio gaan passen?Riël Notermans schreef:Ja, als je een laptop hebt.
Mzzl!

-
- Contacteer:
Doe mij de RS maar, ook qua uiterlijk.Marcel B. schreef:kvind die corsa wel een leuk wagentje om te zien though
Vette avatar trouwens.

Nouwja extreem verlaagd valt wel meeCli0 Styl3 schreef:Ja het is 7j maar mijn clio is wel extreem verlaagd he. Maar ja moet ze toch eerst ff passen. Als die gast ooit weer is antwoord geeftindolicious1980 schreef:Ja dat gaat makkelijk tenminste als je wel 7 J velgen hebt.Cli0 Styl3 schreef:Gewoon een pc kan niej? Enuh weet iemand nou of 16 inch velgen met bandenmaat 215/40/16 onder mijn clio gaan passen?Riël Notermans schreef:Ja, als je een laptop hebt.
Mzzl!

probleem zijn, je zult hoogstens 1 cm spacers voor er tussen moeten zetten.
omdat je auto een schroefset heeft kan de stand van de veerpoot anders zijn als orgineel.
dus heb je kans dat de velg zal aanlopen aan de veerpoot. Ik heb zelf
ook een schroefset onder men clio en ben 7,5 cm voor verlaagd en 6,5 achter
achter loopt hij niet aan, voor heb ik 1 cm spacers nodig gehad.

-
Jongens ik heb vanmorgen 16 mm spoorverbreders achter geplaatst op mn clio RS PH2, ziet er echt dik uit als je het achteren ziet. Ook rij ik met best brede banden (215/40/16)
Nou zit ik net met zn tween in de auto en over elke redelijke hobbel knallen mn wielen tegen het randje van de wielkasten.
Ik heb weleens mensen horen praten over uitrollen van de wielkasten.
Is dit aan te raden of moet je door het vervormen van de wielkasten ook weer spuiten enz.?
Wie o wie kan je wijze raad geven of heeft ervaring met het "uitrollen" ?
Sutan
Nou zit ik net met zn tween in de auto en over elke redelijke hobbel knallen mn wielen tegen het randje van de wielkasten.
Ik heb weleens mensen horen praten over uitrollen van de wielkasten.
Is dit aan te raden of moet je door het vervormen van de wielkasten ook weer spuiten enz.?
Wie o wie kan je wijze raad geven of heeft ervaring met het "uitrollen" ?
Sutan
-
Ferdy ik denk dat dat ook wel net genoeg is bij mij...Ferdy schreef:ja, Peter, kom er maar in !
bij uitrollen rollen ze dacht ik de binnenste rand in de kas om, zodat die plat komt te liggen, kan je net dat beetje extra ruimte schelen.
Daarvoor is herspuiten niet ndig.
Ik ga maar eens op zoek naar een bedijf die dat doet in de omgeving Rotterdam/Den Haag
Ik zou eens contact opnemen met de mensen van http://www.pitbox.nl .Deze zijn gevestigd in Den Haag.
Lekstraat 167 / 169
2515 XD Den Haag
Zuid-Holland
Nederland
070-383 55 99 of 070-385 82 0
Lekstraat 167 / 169
2515 XD Den Haag
Zuid-Holland
Nederland
070-383 55 99 of 070-385 82 0
-
Remco Thanks!!!