ACT: ICT en (web) Design.
-
- Über-Spammer
draai nu een weekje win 7, en heb eigenlijk nog geen klachten, ja 1 ding dialogys wil die niet installeren 

-
- Contacteer:
Niet eens fatsoenlijke aansluitingen!Ferdy schreef:de nieuwe Macbooks en de nieuwe iMac zijn er !!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geef mij maar een pc waar je wel fatsoenlijk dingen op kan aansluiten en met mogelijkheden voor een normalere prijs. Voor de helft bouw ik een super dikke pc.

hahahahahahahahahahahahahahahahaJoopieboy schreef:Niet eens fatsoenlijke aansluitingen!Ferdy schreef:de nieuwe Macbooks en de nieuwe iMac zijn er !!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

goed, ieder zn mening, maar wat voor aansluitingen heb jij dan allemaal nodig ?
Koop dan gewoon lekker een PC zodat je je WoW kunt spelen op je kamertje etc.
bye bye zwaai zwaai

[/mac addict off]
-
- Contacteer:

altijd leuk zo'n fanboy

Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
fanboy 2 hier. Tis me werk he
Ding van mij is nu ruim 2 jaar oud en is nog steeds sneller dan de gemiddelde windows bak.

Ding van mij is nu ruim 2 jaar oud en is nog steeds sneller dan de gemiddelde windows bak.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Nr 3 
De Nieuwsbrief kan nog gewoon gemaakt worden op een 7 jaar oude iMac. Kom daar bij die andere rommel eens om. En de Vista-laptop van Sabine hangt geregeld echt, bij simpele applicaties. En datzelfde hoor ik van een collega ook.
En ja, met Windows zou ik me wel redden hoor.

De Nieuwsbrief kan nog gewoon gemaakt worden op een 7 jaar oude iMac. Kom daar bij die andere rommel eens om. En de Vista-laptop van Sabine hangt geregeld echt, bij simpele applicaties. En datzelfde hoor ik van een collega ook.
En ja, met Windows zou ik me wel redden hoor.

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
inderdaad, just my point.~thijs~ schreef:fanboy 2 hier. Tis me werk he![]()
Macbook is nu ook bijna 2 jaar oud. Ding staat al 40 dagen aan, open maken, zipzip en werken !
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Nr 3 
En ja, met Windows zou ik ook kunnen werken hoor.

En ja, met Windows zou ik ook kunnen werken hoor.

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
Hehe, nee ook niet maar heb ook ff geen argumenten 
Overgens hebben we hier op het werk 4 van die dingen en ik kan er helemaal geen zak mee. Ben een tijd bezig geweest met het uitzoeken wat de manier was om een netwerkprinter operationeel te krijgen... Logisch is anders
Uiteraard zal dit mijn beperking zijn maar ik denk dat de halve wereld er niet lekker mee overweg kan. Dat zal uiteraard ook weer voort komen uit de positie die Microschof opgebouwd heeft maargoed

Overgens hebben we hier op het werk 4 van die dingen en ik kan er helemaal geen zak mee. Ben een tijd bezig geweest met het uitzoeken wat de manier was om een netwerkprinter operationeel te krijgen... Logisch is anders

Uiteraard zal dit mijn beperking zijn maar ik denk dat de halve wereld er niet lekker mee overweg kan. Dat zal uiteraard ook weer voort komen uit de positie die Microschof opgebouwd heeft maargoed

Ik werk met beide systemen, maar ik vind Mac over het algemeen gebruiksvriendelijker. Windows is een grove kopie van het oude mac besturingssyteem. Maar wat je zegt klopt, microsoft's positie is beter
mwah, beter...opgedrongen zullen we maar zeggen.~thijs~ schreef:Ik werk met beide systemen, maar ik vind Mac over het algemeen gebruiksvriendelijker. Windows is een grove kopie van het oude mac besturingssyteem. Maar wat je zegt klopt, microsoft's positie is beter
Mister Bill Gaatjes heeft de markt wel wat naar zijn hand weten te zetten, waardoor iedereen bijna blind Microsucks opgedrongen is...helaas...
*edit* niet om windows helemaal af te kraken hoor, sommige dingen werken prima.
Ik ben alleen op dit moment veel meer tevreden met mn Macbook.
-
- Contacteer:
Tuurlijk joh.Ferdy schreef:hahahahahahahahahahahahahahahahaJoopieboy schreef:Niet eens fatsoenlijke aansluitingen!Ferdy schreef:de nieuwe Macbooks en de nieuwe iMac zijn er !!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
goed, ieder zn mening, maar wat voor aansluitingen heb jij dan allemaal nodig ?
Koop dan gewoon lekker een PC zodat je je WoW kunt spelen op je kamertje etc.
bye bye zwaai zwaai
[/mac addict off]
Paar usb poorten, zelfs een gemiddelde laptop heeft er nog meer tegenwoordig, voor die prijs een crappy videokaart, goed heb je toch niks aan want er is verder niet veel voor mac beschikbaar, een sd card lezer, beetje duur voor dit alles.

en waar heb je al die USB poorten voor nodig joh ?
je USB stofzuiger, USB ventilator en USB LED lampje ?
Zit zat in voor normaal gebruik, ik heb niks meer nodig in ieder geval.
rappy videokaart ?
Dus je wilt toch WoW spelen ?
grapjas
je USB stofzuiger, USB ventilator en USB LED lampje ?
Zit zat in voor normaal gebruik, ik heb niks meer nodig in ieder geval.
rappy videokaart ?
Dus je wilt toch WoW spelen ?

grapjas

-
- Contacteer:
Ik speel geen wow nee, daar denk je toch flink verkeerd over mij.
Goed 1 ding is wel ok van apple, adobe photoshop maar die heb je ook voor windows.
En mijn eisen voor een pc? Mogelijkheid tot 2x 24 inch schermen, minstens 8 usb poorten voor al mijn apparaten, 1 tb opslag en een 120gb ssd of meer als opstart schijf, dvd lezer met lade die uitschuift, en een dvd brander met schuif, goede geluidskaart met digitale uitgang en toslink, uitgebreide card reader, draadloos en bluetooth ingebouwd, tv kaart, afstandsbediening voor media center met ir ontvanger, 64 bits met minimaal een 8gb ram, etc etc.
Sja ik gebruik de pc voor wat zwaardere toepassing, en af en toe wil ik nog wel een gta iv spelen bv, maar das zelden.
En autocad, caddy++, omron, die dingen werken niet op een mac.
Goed 1 ding is wel ok van apple, adobe photoshop maar die heb je ook voor windows.
En mijn eisen voor een pc? Mogelijkheid tot 2x 24 inch schermen, minstens 8 usb poorten voor al mijn apparaten, 1 tb opslag en een 120gb ssd of meer als opstart schijf, dvd lezer met lade die uitschuift, en een dvd brander met schuif, goede geluidskaart met digitale uitgang en toslink, uitgebreide card reader, draadloos en bluetooth ingebouwd, tv kaart, afstandsbediening voor media center met ir ontvanger, 64 bits met minimaal een 8gb ram, etc etc.
Sja ik gebruik de pc voor wat zwaardere toepassing, en af en toe wil ik nog wel een gta iv spelen bv, maar das zelden.

En autocad, caddy++, omron, die dingen werken niet op een mac.
Deze pc voldoet er makkelijk aan, c2d 4400 en 2gb ram en voldoende opslag en die dingen, loopt inmiddels wel goed na een keer herstart te hebben. Gekke zooi.Merijn schreef:Over 2 dagen... Maar beter ga je gewoon effe terug naar XP als je niet aan de preferred specs voldoet.
-
- Contacteer:
Daar heb ik wel eens mee zitten stoeien ja, maar dat is hetzelfde dat ik op deze pc en virtual box prima ubuntu of fedora kan draaien, en dat is meer mijn ding. Hoewel ik windows toch nog nodig blijf hebben voor veel software van school en voor bedrijven.
Apple is opzich wel goed, ziet er mooi uit en zit degelijk in elkaar maar veels te duur voor wat je krijgt. Vind dat echt kwalijk te noemen.
En wat ik eraan heb hangen?
Komt ie:
- Logitech G15 V2
- Logitech G5 V2
- Bluetooth stick
- Usb stick hangt er vaker wel aan
- Externe maxtor schijf van 1tb
- Externe schijf 2,5 inch van freecom
- Logitech gamepad voor race simulators
- Ir ontvanger voor de media center afstandsbieding
- Regelmatig hangt de telefoon eraan
- Digitale camera heeft een vaste plek
En zo zijn er nog dingen zoals de tom tom die er regelmatig aan hangt. Ik kom gewoon nu al met 8 usb poorten plek te kort. Vooral aangezien ik met meerdere externe schijven werk en meerdere usb sticks tegelijk.
Apple is opzich wel goed, ziet er mooi uit en zit degelijk in elkaar maar veels te duur voor wat je krijgt. Vind dat echt kwalijk te noemen.
En wat ik eraan heb hangen?
Komt ie:
- Logitech G15 V2
- Logitech G5 V2
- Bluetooth stick
- Usb stick hangt er vaker wel aan
- Externe maxtor schijf van 1tb
- Externe schijf 2,5 inch van freecom
- Logitech gamepad voor race simulators
- Ir ontvanger voor de media center afstandsbieding
- Regelmatig hangt de telefoon eraan
- Digitale camera heeft een vaste plek
En zo zijn er nog dingen zoals de tom tom die er regelmatig aan hangt. Ik kom gewoon nu al met 8 usb poorten plek te kort. Vooral aangezien ik met meerdere externe schijven werk en meerdere usb sticks tegelijk.
Laatst gewijzigd door Johan Hogervorst op wo 21 okt 2009 9:39, 1 keer totaal gewijzigd.
http://store.apple.com/nl/configure/MB9 ... TMzNzUyMjk
heerlijk apparaat !!! die 27 inch !!!!
tja, aan de prijs, maar goed, het gaat dan ook erg lang mee !
heerlijk apparaat !!! die 27 inch !!!!
tja, aan de prijs, maar goed, het gaat dan ook erg lang mee !
-
- Contacteer:
Als je een goed samengestelde windows bak hebt blijven die dingen ook gewoon draaien, draai hier een pentium 4 laptop vanwege de seriele poorten die die heeft voor het programmeren van plc's, ding is van 2000 oid en loopt nog perfect. Latje geheugen erbij gestoken en niks mis mee, zelfde als een 2 jaar jongere pentium 4 computer die mijn broertje nu met veel plezier voor school gebruikt. Kan wel, moet je wel goed spul gebruiken en geen goedkope voedingen erin hangen zoals hp bv nog wel eens flikt om maar eens een voorbeeld te nemen. 
Leukste is, die laptop draait sinds xp sp2 zonder nieuwe installatie.

Leukste is, die laptop draait sinds xp sp2 zonder nieuwe installatie.
laat ik nou een 23" cinema display HD op mijn buro hebben staan.
Maaruh joopie. Mac heeft dan wel standaard een remote, bluetooth en een firewire poort die de meeste niet hebben. Het systeem is watergekoeld en echt mega stil. De kast is volledig van metaal ipv plastic crap. Dat vind ik toch ook een hoop + puntjes. Maar je hebt gelijk, goedkoop is anders, maar ik heb het er echt vooor over. Photosjop is echt wel sneller op een Mac. Eigenlijk loopt alles van Adobe wel beter op Mac. Denk dat het toch is omdat Adobe begonnen is met Mac programma's
Maaruh joopie. Mac heeft dan wel standaard een remote, bluetooth en een firewire poort die de meeste niet hebben. Het systeem is watergekoeld en echt mega stil. De kast is volledig van metaal ipv plastic crap. Dat vind ik toch ook een hoop + puntjes. Maar je hebt gelijk, goedkoop is anders, maar ik heb het er echt vooor over. Photosjop is echt wel sneller op een Mac. Eigenlijk loopt alles van Adobe wel beter op Mac. Denk dat het toch is omdat Adobe begonnen is met Mac programma's
ik ook niet !!
heb het toen 1 keer eerder bij een vriend van me gezien, was aangenaam verrast !
daarna ding gekocht en hoppa, zelf aan de slag.
En dat werkt prima, je leert zelf wel hoe je zo'n ding moet gebruiken.
heb het toen 1 keer eerder bij een vriend van me gezien, was aangenaam verrast !
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik herinner me nog de afkeurende reactie op de iMac die ik net gekocht had. Gelukkig komt het inzicht vanzelf.Ferdy schreef:ik ook niet !!

Oh ja: hier gaan we niet uitkomen hoor.
@ Joopie: wtf moet je met een DVD-lezer met lade!? Zoek ik ook nog voor m'n autoradio....

ja, joopieboy houdt er maar rare ideeen op na...met zn 8 USB aansluitingen, gevuld en wel... 
mooi shirt voor jou dan !
http://www.threadless.com/product/1379/AV

mooi shirt voor jou dan !
http://www.threadless.com/product/1379/AV
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Ben ik toch niet de enige die daar enigzins vreemd tegen aankeek....Ferdy schreef:ja, joopieboy houdt er maar rare ideeen op na...met zn 8 USB aansluitingen, gevuld en wel...![]()
Voor de rest MAC en Apple heb ik geen ervaring mee dus hou me er veder buiten.

Project: GTT Blue Sport
Windows = kut omdat het gewoon niet efficient is 
Apple = kut omdat je daar niet eens een normaal toetsenbordje voor kan kopen (over aansluitingen gesproken). Ik haal elke keer weer een nieuw argumentje erbij ,als je je afvraagt hoe komt ie daarbij
MacOS is wel een érg goed os, maar Apples houding is net zo schofterig als microsuxx
Ik ben blij met mijn Android telefoon nu trouwens. En draai fijn totaal vrije (komt ie weer) linuxsystemen!
Nog wel XP voor het werk en dat functioneert eigenlijk prima.

Apple = kut omdat je daar niet eens een normaal toetsenbordje voor kan kopen (over aansluitingen gesproken). Ik haal elke keer weer een nieuw argumentje erbij ,als je je afvraagt hoe komt ie daarbij

MacOS is wel een érg goed os, maar Apples houding is net zo schofterig als microsuxx

Ik ben blij met mijn Android telefoon nu trouwens. En draai fijn totaal vrije (komt ie weer) linuxsystemen!
Nog wel XP voor het werk en dat functioneert eigenlijk prima.