Meeting Frankrijk 19 - 20 - 21 Juli
any time. 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
Ray zal het vertrek rond de 19e zijn denk jij? Of is het verstandiger de gehele week 29 vrij te houden (nemen)??
als die meeting echt zaterdag zondag maandag is, gaan we denk ik donderdag of vrijdag weg en maandag terug.
kunnen ook iets eerder weggaan en alleen de zaterdag pakken, en de zondag gebruiken om terug te gaan. mensen moeten maar even kijken hoe ze zitten met die maandag en dinsdag extra vrij van het werk. ik ben er nog niet uit, heb ook nog geen vakantie opgegeven.
kunnen ook iets eerder weggaan en alleen de zaterdag pakken, en de zondag gebruiken om terug te gaan. mensen moeten maar even kijken hoe ze zitten met die maandag en dinsdag extra vrij van het werk. ik ben er nog niet uit, heb ook nog geen vakantie opgegeven.
-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
oke ik gaat er achteraan-Ray- schreef:daar wordt aan gewerkt dude, maar eigen inbreng is altijd welkom!! dus als je wat weet, post het, zeg het, mail het, doe ietschris-r19 schreef:Wie verzorgt het verblijf daaro?
of ik mee ga moet ik ff bekijken,tis toch weer een boel pleuro's
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Zou dat nou gezellig zijn met zŽn allen....?
Maar wat ik me meer afvraag... is het voor mij en mŽn cliooke niet een beetje deprimerend om tussen al die extreem ruige bakken te staan.
Dat steekt toch wel een beetje af..

Maar wat ik me meer afvraag... is het voor mij en mŽn cliooke niet een beetje deprimerend om tussen al die extreem ruige bakken te staan.
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
hoeveel nederlandse kentekens verwacht je daar?????RenaultclioII16v (Peter) schreef:Zou dat nou gezellig zijn met zŽn allen....?![]()
-
Voor de poort wordt daar altijd een keuring gedaan. Alleen de echt extreme auto's mogen het terrein op. De rest van de auto's mag op het andere terrein staan.-Ray- schreef:hoeveel nederlandse kentekens verwacht je daar?????RenaultclioII16v (Peter) schreef:Zou dat nou gezellig zijn met zŽn allen....?![]()
Beide terreinen zijn toegankelijk voor bezoekers.
-
- Contacteer:
Toch wel een aantal als ik de lijst zo zie...-Ray- schreef:hoeveel nederlandse kentekens verwacht je daar?????RenaultclioII16v (Peter) schreef:Zou dat nou gezellig zijn met zŽn allen....?![]()

Waar moet deze student dat van betalen?Bart V schreef:Ja dat is een dilemma idd, zit er dus maar 1 ding op. Deze inruilen en een V6 halen, dan doe je al een stuk minder onder![]()

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
- Contacteer:
Maar wat is dan echt extreem? die van jouw? of die van mij dan toch ook?Nick (germanstyle) schreef: Voor de poort wordt daar altijd een keuring gedaan. Alleen de echt extreme auto's mogen het terrein op. De rest van de auto's mag op het andere terrein staan.
Dat lijkt me geen makkelijk jobje.
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
dat wij exclusief zijn daar dude!!Tom schreef:wat doet dat er toe ??

-
Vergeet het maar met onze auto's. Je moet zo'n beetje een auto hebben waarvan je niet meer kan zien wat de orginele lijnen zijn. Die extreme franse/belgische/spaanse auto's die staan op dat binnenterrein.RenaultclioII16v (Peter) schreef:Maar wat is dan echt extreem? die van jouw? of die van mij dan toch ook?Nick (germanstyle) schreef: Voor de poort wordt daar altijd een keuring gedaan. Alleen de echt extreme auto's mogen het terrein op. De rest van de auto's mag op het andere terrein staan.
Dat lijkt me geen makkelijk jobje.
Ik heb er goed over nagedacht en laat deze meeting aan mij voorbij gaan. Moeders de vrouw wou wel dat ik heen ging maar ik zelf wil graag naar duitsland. Denk dat ik met de crs er heen ga en met een kennis + vrienden. (o.a. die verlaagde witte 5 alpine turbo in smetteloze staat
) Maar het kan altijd nog veranderen 

There will be plenty of time to rest when your dead
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ha ik las al dat ik ook mee ging , dus daar hoef ik niets aan toe tevoegen alleen dat ik er onwijs veel zin in heb . zeker omdat ik dan eindelijk na een aantal jaren weer zal gaan rijden met mijn 5
.
wat maakt het uit wat het kost , oke een idee hebben kan geen kwaad maar als je 5 kapot gaat ( of wat dan ook ) ben je duur uit . tja een gok moet je nemen .
als we met elkaar op gaan rijden is dat heel erug gaaf , maar zorg wel dat je ook onafhankelijk kan rijden , dus dat je een route beschrijving en kaart hebt per auto .
nou ik heb er zin in .

wat maakt het uit wat het kost , oke een idee hebben kan geen kwaad maar als je 5 kapot gaat ( of wat dan ook ) ben je duur uit . tja een gok moet je nemen .
als we met elkaar op gaan rijden is dat heel erug gaaf , maar zorg wel dat je ook onafhankelijk kan rijden , dus dat je een route beschrijving en kaart hebt per auto .
nou ik heb er zin in .

-
idd, hier wordt al aan geda8t door Ray. Bijkomstigheid is natuurlijk ook dat sommige hard of juist rustig willen rijden. Tegen die tijd wordt wel het e.e.a. afgesproken lijkt mij.jochem de haas schreef:...als we met elkaar op gaan rijden is dat heel erug gaaf , maar zorg wel dat je ook onafhankelijk kan rijden , dus dat je een route beschrijving en kaart hebt per auto ...
Ennuh, ik heb er ook zin in!!
-
- Moderator
- Car: MB
als iedereen dezelfde kaart heeft en dezelfde route dan is het wel te doen. We moeten dan wel aangeven op de kaart op welke plaatsen we stoppen om te tanken/eten/drinken/......... Je kunt dan toch even wat harder of zachter gaan rijden als je dat wilt, als je immers weer stopt bij de volgende stop dan komt iedereen we bij mekaar
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
lijkt mij een prima idee. denk dat de meesten iemand mee hebben een vriendin of vriend om de kaart te lezen en gezelligheid en afwisseling.
als je in je eentje bent kan je mischien wel met iemand anders mee voor gezelligheid.
als je in je eentje bent kan je mischien wel met iemand anders mee voor gezelligheid.
-
- Moderator
ik heb ook nog niemand mee in de auto, maar in mijn eentje heb ik daar ook niet zo'n probleem mee. Lekker muziekje aan
, en als er iemand mee wil rijden dan horen we het wel he

-
- Moderator
haha, is goed joh
enne, hoe is het eigenlijk met de FNO'ers ??
-Rob (die kan wel een vakantie gebruiken)
-Merijn
-Niels (wordt dat leer ook eens een keer heet
)
-Paskie
-......
-......
enne, hoe is het eigenlijk met de FNO'ers ??
-Rob (die kan wel een vakantie gebruiken)
-Merijn
-Niels (wordt dat leer ook eens een keer heet

-Paskie
-......
-......
Ik weet het nog niet. Ik moet effe kijken hoe het allemaal gaat lopen als ik op mezelf woon. Er moet nog veel meubilair aangeschaft worden en de Willi heeft ook financiele aandacht nodig deze zomer. Ook wil ik dit jaar naar het Festival of Speed in Goodwood. En helaas kan niet alles... 
Als ik meega, zal ik dat pas op het laatste moment beslissen.

Als ik meega, zal ik dat pas op het laatste moment beslissen.