[AFTER Chat] Afsluitmeeting 27-11-2011 RTC i.s.m. ARCN
1500 auto's?? Waar moet dat allemaal staan? Op eigen terrein kan je nog niet eens 100 kwijt denk ik?
Patrick.B schreef:Dus ik reken op zo'n 150 auto's. (misschien optimistisch)

waar vandaan en hoelaat gaan jullie die kant op?
Ik heb werkelijk geen idee hoe lang het rijden is, maar de afgesproken plek met Twingo's is hier. Dit schijnt naast een Ikea te zijn.
Twingoclub.nl schreef:Ik ben er bij tussen 11.15 en 11.45 bij de Carpoolplaats tegenover de bushalte aan de Olof Palmestraat.
- Gilian
- Joris&Michelle (J&M 16v)
- franky
- Stefan
- Audrey en Martin ( Twingo_Kenzo)
- Davy (Dafkes24)
- Aida & Sven
- Jes-Men 8-)
ooohhh das al om de hoek 

Een carpoolplaats naast de IKEA?? Nooit gezien eik...
Maar serieus, met een auto of 8 bij de IKEA verzamelen op een zondag (altijd koopzondag), lijkt me geen aanrader. Stampensvol altijd.
Komen jullie dan uit richting DH of Rdam?
Maar serieus, met een auto of 8 bij de IKEA verzamelen op een zondag (altijd koopzondag), lijkt me geen aanrader. Stampensvol altijd.
aan de opkomst te zien van alle kanten
(Franky BE en Gilian N-H bv.)

Of (vanaf Rdam) de grote parkeerplaats (Ruyven heet dat geloof ik) langs de A13, vlak vóór de afslag Delft Zuid die je uiteindelijk moet hebben. Daar is vast meer ruimte. 

-
Klopt, dat is Esso Ruyven. Daar is inderdaad voldoende plaats om te verzamelen.
en ze hebben een lekkere broodjescorner!
-
- Car: Renault Clio IV TCE
Carpoolplaats schijnt iets verderop te zijn..Modus schreef:Een carpoolplaats naast de IKEA?? Nooit gezien eik...
En zoals Tutuur al zegt komen we uit alle richtingen, ik uit grens Gelderland/Overijssel 150 km stuiter plezier

Zijn er trouwens nog meer mensen die uit deze richting komen en naar de meeting gaan? Samen rijden?

-
- Moderator
- Car: Megane
Modus schreef:1500 auto's?? Waar moet dat allemaal staan? Op eigen terrein kan je nog niet eens 100 kwijt denk ik?

zo veel heb ik er nooit op een meeting gezien. Ik hoop op 150, maar als ik realistisch ben dan ben ik al blij als het er 100 zijn.

Ja zal wel een foutje zijn dan maar op de vorige pagina staat toch echtPatrick.B schreef:Modus schreef:1500 auto's?? Waar moet dat allemaal staan? Op eigen terrein kan je nog niet eens 100 kwijt denk ik?![]()
zo veel heb ik er nooit op een meeting gezien. Ik hoop op 150, maar als ik realistisch ben dan ben ik al blij als het er 100 zijn.
Naast de 5 beschikbaar gestelde plaatsen in de showroom is er ruim voldoende plaats voor alle andere RTC leden. Het doel van de Alpine Renault Club Nederland is om zo'n 1500(!) Renaults bij elkaar te gaan krijgen! Het belooft dus een enorm grote meeting te gaan worden.
-
- Moderator
Dat is de doelstelling van arcn maar dat is niet realistisch denk ik zo 

-
- Moderator
Achja, het is toch een diesel 

-
- Moderator
Vandaag iemand gesproken van ahz. Die gaf aan dat het hele klantenbestand van autohaag zeeuw is uitgenodigd voor zondag. En dat er echt op zo'n 150 auto's word gerekend en nog veel meer bezoekers. En dan had hij het niet over het opkomst lijstje van de rtc.
Dus ik ben benieuwd en ik laat mij verassen
nu nog even vingers crossed voor het weer. want de voorspelling zijn niet top
Dus ik ben benieuwd en ik laat mij verassen

nu nog even vingers crossed voor het weer. want de voorspelling zijn niet top

Maar wordt er (voor zover bekend nu) iets geregeld met zoveel mogelijk dezelfde modellen bij elkaar opstellen?
-
- Moderator
Ik denk zelf van niet. Dit is aan de ARCN. Ik heb ze wel gehoord over verkeersregelaars. Dus ik denk dat als ze genoeg regelaars hebben wel anders niet. Maar goed je kan er zelf natuurlijk ook op letten waar jij je auto naast zetModus schreef:Maar wordt er (voor zover bekend nu) iets geregeld met zoveel mogelijk dezelfde modellen bij elkaar opstellen?

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
wij komen ook wel even kijken en erwin pesten 
ow ja en wassen doe ik hem niet

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Het is zo dichtbij, anders kom ik wel lopenPatrick.B schreef:Ik denk zelf van niet. Dit is aan de ARCN. Ik heb ze wel gehoord over verkeersregelaars. Dus ik denk dat als ze genoeg regelaars hebben wel anders niet. Maar goed je kan er zelf natuurlijk ook op letten waar jij je auto naast zetModus schreef:Maar wordt er (voor zover bekend nu) iets geregeld met zoveel mogelijk dezelfde modellen bij elkaar opstellen?
Ohnee wacht

-
- Moderator
Dan is natuurlijk de vraag waarmee je komtLuco/Alpine-racer schreef:wij komen ook wel even kijken en erwin pesten

Ik gok de clio?
-
- Moderator
Ik heb mijn auto vandaag lekker gepoetst. Maar op de 1 of andere manier ben ik toch nooit helemaal tevreden
Maar goed hij heeft wel een lekkere wax laag voor de winter
Misschien maar is een keertje naar een echte poetser brengen

Maar goed hij heeft wel een lekkere wax laag voor de winter

Misschien maar is een keertje naar een echte poetser brengen

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ja de rest is niet rijdbaar of geschorstPatrick.B schreef:Dan is natuurlijk de vraag waarmee je komtLuco/Alpine-racer schreef:wij komen ook wel even kijken en erwin pesten
ow ja en wassen doe ik hem niet![]()
Ik gok de clio?

-
- Moderator
Je hebt nog een paar dagenLuco/Alpine-racer schreef:Ja de rest is niet rijdbaar of geschorstPatrick.B schreef:Dan is natuurlijk de vraag waarmee je komtLuco/Alpine-racer schreef:wij komen ook wel even kijken en erwin pesten
ow ja en wassen doe ik hem niet![]()
Ik gok de clio?

Ik zet je erbij

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Kijk maar uit ouwe, anders pak ik de patrol en parkeer hem dwars op die clio van jeOpa schreef:Als je dan maar wel je gulp dicht houdt, wat een lucht man.Luco/Alpine-racer schreef:ow ja en wassen doe ik hem niet![]()
Het vrouwtje en ik komen ook met de Clio RS Cup......effe Luco pesten.

-
- Über-Spammer
- Contacteer: