De route duurt best lang en we willen niet iedereen tegelijkertijd laten vertrekken, dus zal het wel wat vroeger dan 12 uur worden, Tuur. 10 uur verzamelen is toch wel het plan (Sorry Ivo...

+1 260kmMartijn schreef:Vertrektijd dan maar op geografische ligging indelen.294 km...
Roep eens wat, waar kunnen we mee helpen?Merijn schreef:JP, kun je het effe overnemen?
Die kan van hoorn tot maastricht nog slapen en dan maak je hem bij de MAC wakkertutuur schreef:Sja, ik snap het punt maar het heeft hier niks met wíllen uitslapen te maken. Het liefst ben ik er ook gewoon optijd bij maar aan een bijrijder die in slaap valt heb ik ook niet veel.....
Dat is ook wel jammer als je de tocht moet missen. Kan je bijrijder geen verlof regelen, of een dienst ruilen? Balen dat hij nachtdienst heeft, niet echt handig als je weet dat je een weekend weg bent op best wel flinke afstandtutuur schreef:Riël, als je meegelezen had zou je nu weten dat mijn bijrijder pas om 7 uur thuis is uit de nachtdienst.
Dan kan hij nog net 1,5 uur slapen en daarna nog 2 uurtjes in de auto.
Als jullie het niet goedkeuren is het heel spijtig maar ben ik genoodzaakt om Floréal in de tomtom te zetten en direct heen te rijden