Maar Volvo heeft vrij weinig om af te zeiken aangezien ze juist wél goeie auto's bouwen (wel vanaf maatje S60).
Dat gemiep over onderhoud, elke grote auto vreet remblokken. Die van mijn saf gaan er ook elke 20.000 aan.
Van kleine auto's ook hoor
@roald
Gaaf hoor
Tijd terug toen die shuttle weer gelanceerd werd (vorige week ofzo?) heb ik m'n wekker op 05:00 gezet en via NasaTV de lancering live gevolgd
Geweldig om het hele voortraject mee te krijgen tot de uiteindelijke lancering.
Mocht ik nog wat miljoenen over hebben in de toekomst, dan graag een tripje ISS
Iron BleuMégane IV Estate GT205 + Rouge FlamméClio IV Estate Dynamique TCe90
Maar Volvo heeft vrij weinig om af te zeiken aangezien ze juist wél goeie auto's bouwen (wel vanaf maatje S60).
Dat gemiep over onderhoud, elke grote auto vreet remblokken. Die van mijn saf gaan er ook elke 20.000 aan.
nou een v 40 is niet zo groot en gemiddeld was een beurtje 2x zo duur dan de patrol en die is toch echt veel groter en zwaarder en die rij ik net als de volvo, maar daar slijten de remmen lang zo hard niet van.
qua onderhoud is volvo gewoon een van de duurste merken.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Haha nee
Me 19
Zo de accuservice is geweest van de ANWB, het was niet de accu...
De accu zou iets met 370 moeten leveren en leverde 278 en dat zou volgens de beste man voldoende moeten zijn om te starten.
Ook met de accu van hun aggregaat eraan hielp niet, alles begon wel super veel feller te branden en me brandstofpomp ging heftiger tekeer
Nu komt er een andere wegenwachter om het probleem op te lossen
Priyantha schreef:Haha nee
Me 19
Zo de accuservice is geweest van de ANWB, het was niet de accu...
De accu zou iets met 370 moeten leveren en leverde 278 en dat zou volgens de beste man voldoende moeten zijn om te starten.
Ook met de accu van hun aggregaat eraan hielp niet, alles begon wel super veel feller te branden en me brandstofpomp ging heftiger tekeer
Nu komt er een andere wegenwachter om het probleem op te lossen
En ook gewoon doorrijden he de laatste 2x dat je bij mij was starte ie al klote
Jups klopt Ronald
Maar nu start die weer als een zonnetje, zit een splinternieuwe startmotor in nu en een nieuwe massakabel voor het blok, daar was weinig van over namelijk en de auto een anderhalf uur aan de lader laten hangen
Tsja je kan ook alles preventief vervangen natuurlijk Maarja een net nieuw vervangen onderdeel kan net zo goed ook stuk gaan
Dus ik wachtte gewoon lekker af totdat die het écht niet meer deed
Priyantha schreef:Tsja je kan ook alles preventief vervangen natuurlijk Maarja een net nieuw vervangen onderdeel kan net zo goed ook stuk gaan
Priyantha schreef:Tsja je kan ook alles preventief vervangen natuurlijk Maarja een net nieuw vervangen onderdeel kan net zo goed ook stuk gaan
Je kunt natuurlijk wel bepaalde dingen zien aankomen, dit dus ook, zeker als ik Ronald zijn post lees
Riël schreef:Met verbazing kijk ik naar die Bidrivals.com site ...
... en hoeveel mensen daar op 'bieden'.
wat hebben we toch dom volk leven soms :/
hoe werkt dat dan? elke bieding kost 0,50eu en dan komt er weer 10 sec bij de tijd. en dit gaat eindeloos door tot iemand denkt "ik heb nu al voor 50eu lopen bieden, nou kap ik er mee" ? en dan "wint" degene die wel nog een een keer bied het object? moet je ook maar zin in hebben...