3 euro p/s, je hebt er 8 nodig.Geert schreef:lagertjes zijn 35 euro. wat kosten de bouten?

Betwijfel overigens of dat rekbouten zijn, heb ze wel eens opgemeten maar er lijkt weinig rek in te zitten.. ik heb ze tot nu toe altijd nog wel vervangen.
3 euro p/s, je hebt er 8 nodig.Geert schreef:lagertjes zijn 35 euro. wat kosten de bouten?
Die rek is zo weinig dat je dat echt niet kan meten hoor.Ronald1916V schreef:3 euro p/s, je hebt er 8 nodig.Geert schreef:lagertjes zijn 35 euro. wat kosten de bouten?![]()
Betwijfel overigens of dat rekbouten zijn, heb ze wel eens opgemeten maar er lijkt weinig rek in te zitten.. ik heb ze tot nu toe altijd nog wel vervangen.
Vandaag mijn oude gtt blokkie weer hierheengehaald, pingelschade was goed te zien aan de zuigerRonald1916V schreef:Kun je normaal wel zien ja aan de zuiger, ik heb hier nog wel wat zuigers liggen met wat "pingelschade", zal wel eens een foto maken binnenkort.Arco Straver schreef:Heerlijk ... maar als ie pingelt, moet er toch iets van zuigerschade zichtbaar zien of niet ??
Motorvermogen was wel goed. Trok wel lekker door en kwa top durf ik niets te zeggen. Nooit harder gegaan als 180. Oppakken motor in lage toeren en hoge toeren altijd goed. Geen gestotter of bijgeluiden. Oke. Kleppen tikken met koude motor. Maar het bekende "knisperende zakje chips" heb ik nooit waargenomen...
Wellicht toch een idee als ie weer in elkaar zit eens een bezoek te brengen aan Henk / Goes dus.
Over het algemeen moet je dat met een schuifmaat o.i.d. wel kunnen meten, bij een kopbout bijvoorbeeld kun je dat verschil redelijk goed opmeten.Luco/Alpine-racer schreef:Die rek is zo weinig dat je dat echt niet kan meten hoor.Ronald1916V schreef:3 euro p/s, je hebt er 8 nodig.Geert schreef:lagertjes zijn 35 euro. wat kosten de bouten?![]()
Ze rekken zeg maar onder spanning, maar komen ook weer terug als ze weer spanningsvrij zijn.
Rekbouten kan je over het algemeen twee keer gebruiken, dan moet je ze echt vervangen.
Hoeft niet zuigerwand is vaak sterker dan de zuigerJoost van der Hammen schreef:volgens mij als je pingelschade hebt zou de zuigerwand ook beschadigd moeten zijn.
Gelukkig spoor ik niet ...Ronald1916V schreef:Subtiel weer Reinier, maar je hebt gelijkcanonballman schreef:als je de drijfstanglagers niet vervangt ben je een debiel, en dat meen ik.![]()
Dat je zo snel mogelijk wil rijden snap ik, maar je weet wat er gebeurd als de lagers er aan gaan ? dacht ik wel toch inmiddels ?Arco Straver schreef:Gelukkig spoor ik niet ...Ronald1916V schreef:Subtiel weer Reinier, maar je hebt gelijkcanonballman schreef:als je de drijfstanglagers niet vervangt ben je een debiel, en dat meen ik.![]()
![]()
Tja... ik wil z.s.m. rijden en kan verdere vertraging eigenlijk niet hebben ...
Vanavond de onderdeelnummers maar ff noteren van wat ik nog nodig heb en morgen maar bestellen.
Liep veeeeeeeeeeeeel te rijk dus na overleg en rondbellen enzo 1 tandje kleinere sproeier zonder hem op de bank te zetten, was gelijk het ritje naar huis toen het fout ging.Ronald1916V schreef:Dat je zo snel mogelijk wil rijden snap ik, maar je weet wat er gebeurd als de lagers er aan gaan ? dacht ik wel toch inmiddels ?Arco Straver schreef:Gelukkig spoor ik niet ...Ronald1916V schreef:Subtiel weer Reinier, maar je hebt gelijkcanonballman schreef:als je de drijfstanglagers niet vervangt ben je een debiel, en dat meen ik.![]()
![]()
Vanavond de onderdeelnummers maar ff noteren van wat ik nog nodig heb en morgen maar bestellen.![]()
@Luco, ziet er slecht uit zeg.. wat was nou de oorzaak van het pingelen ?
zoietsArco Straver schreef:3x aan dezelfde was het toch ???![]()
![]()
Verstandige vriendin schreef:Smart may have the brains, but stupid has the balls !
Duidelijk gevalletje van High-speed-knock danLuco/Alpine-racer schreef:Liep veeeeeeeeeeeeel te rijk dus na overleg en rondbellen enzo 1 tandje kleinere sproeier zonder hem op de bank te zetten, was gelijk het ritje naar huis toen het fout ging.Ronald1916V schreef:Dat je zo snel mogelijk wil rijden snap ik, maar je weet wat er gebeurd als de lagers er aan gaan ? dacht ik wel toch inmiddels ?Arco Straver schreef:Gelukkig spoor ik niet ...Ronald1916V schreef:Subtiel weer Reinier, maar je hebt gelijkcanonballman schreef:als je de drijfstanglagers niet vervangt ben je een debiel, en dat meen ik.![]()
![]()
Vanavond de onderdeelnummers maar ff noteren van wat ik nog nodig heb en morgen maar bestellen.![]()
@Luco, ziet er slecht uit zeg.. wat was nou de oorzaak van het pingelen ?
Dus ik rommel en rotzooi niet meer zonder gelijk te banken, en natuurlijk een egt meter
Arco wees verstandig en doe het goed, je krijgt er spijt van, en iets met een ezel enzo![]()
Beetje zelfde idee als.Arco Straver schreef:Verstandige vriendin schreef:Smart may have the brains, but stupid has the balls !
Da's goed, maar beter was als je ze dan ook meteen met dezelfde gang weer terug het magazijn in gegooit had. die lagers zijn bedoeld voor 1 van de laatste F7P's met andere drijfstangen die ik nog nooit gezien heb (Heine had er volgens mij 1?)Arco Straver schreef:Dat is waar en dat realiseerde ik mij ook vanmorgen toen ik ze in m'n handen had ....![]()
H-profiel ?? Help mij ff verder ....mark 5t schreef:als je ze netjes monteerd gaan ze niet draaien.
Heine heeft er al mee geracet en ik zet ze ook gewoon in mijn H-profiel drijfstangen (kheb dezelfde als heine)