hoeveel auto's staan er niet jaren stil en worden gewoon gestart

tank is leeg,.... maar wat is vergommen?Abel schreef:drup (kneepje met de olie klip een uur of meer van te voren) olie op de zuigers en zonder bougies een minuut laten draaien is een goede tip. carburateur reinigen kan nooit kwaad. maar lijkt me niet meteen nodig. 10 liter verse benzine in de tank is ook een must, tegen het vergommen. en een verse volle accu
vergommen is in de zin van gum. de benziene word schadelijk voor de inspuiting/carburatie. dit proces gaat gelukkig niet heel snel, maar 2 jaar oude benzine zou ik never gebruiken.Patrick schreef:tank is leeg,.... maar wat is vergommen?Abel schreef:drup (kneepje met de olie klip een uur of meer van te voren) olie op de zuigers en zonder bougies een minuut laten draaien is een goede tip. carburateur reinigen kan nooit kwaad. maar lijkt me niet meteen nodig. 10 liter verse benzine in de tank is ook een must, tegen het vergommen. en een verse volle accu
Tip van olie op de zuigers stond er al, maar niet draaien zonder bougies... dat lijkt me weer iets wat het veiliger maakt.
Ik had die bougies er gewoon weer terug in gedraaid![]()
Thanks
heb hier nog wel wat liggen voor je .Patrick schreef:)
Ben ook nog steeds op zoek naar wielen, suggesties?
De wielen worden tzt onder handen genomen, alles op zijn tijd.tutuur schreef:leuke wieltjes man! maar... ik wil je niet afkraken maar dat zwart ziet er wel een beetje slecht uit
leuke velgenPatrick schreef:reken maar dat het weer mooie velgen worden, als we het doen dan doen we het goed
wil je nog een reserve set hebben toevallig .Patrick schreef:Ja hè, ...............!!!Willeon de Zoete schreef:Leuke wielen zeg.....![]()
![]()
![]()
overgenomen van een toffe gast
Jij bent ook een toffe gast hooroldskool schreef:wil je nog een reserve set hebben toevallig .Patrick schreef:Ja hè, ...............!!!Willeon de Zoete schreef:Leuke wielen zeg.....![]()
![]()
![]()
overgenomen van een toffe gast
heb hier ook nog een set van die 2 delige meuk liggen