Ook iets niet in orde met turbo druk regelaar, ik voelde dat de motor iets inhield tijdens gas los en in....
Weer top geregeld door VKV, ook het leenautootje was kosteloos.
Gloedje nieuwe Clio 1.2 75 pk agressie kanon.....

Ik probeer ook al tijden een hoes te ritselen, maar nee, wil nog niet lukkentutuur schreef:geeft je toch een leuk gevoel met zo'n hoes er om hewas bij m'n ouders twingo ook, vroeg al of ik em mocht hebben maar dat mocht niet
Turbo druk regelaar als ik de man goed verstaan heb.....een klep daar weer in ofzo.Adinsx schreef:Ik probeer ook al tijden een hoes te ritselen, maar nee, wil nog niet lukkentutuur schreef:geeft je toch een leuk gevoel met zo'n hoes er om hewas bij m'n ouders twingo ook, vroeg al of ik em mocht hebben maar dat mocht niet
![]()
Balen van de lekkage Arno, lijkt me inderdaad geen prettig gevoel zo snel nadat je hem nieuw hebt ontvangen.
Wat was het turbo-probleem?
Neen........Adinsx schreef: Gokje, Fastchip?
Adinsx schreef:Ziptuning![]()
Heb ik intussen meer gehoord ja, staat op MP te koop.tutuur schreef:das wel een nette clio zeg!!
Ja denk wel dat zowel de Megane als de Clio van de partij zijn.tutuur schreef:Key dan! Weer een deelnemer voor 10 april
Merijn schreef:Hij vraagt er naar, Chris...Ik denk dat Arno heel goed zelf weet wat ie wil.
Want........AnthonyR schreef:Moet dit topic niet naar projecten?
Je gaat hem zien kerel.Jeroen Wigger schreef:Super mooi dat je hem gekocht hebt, ben erg benieuwd hoe hij er nu bij staat. Ik ben er 10 april ook, dus dan kunnen we het er uitgebreid over hebben. Heb nog wel veel meer foto's van de auto, zal kijken of ik ze op een cd'tje kan branden.
Oja zal snel foto's maken van m'n "nieuwe" Clio haha..