nogmaals erg bedankt voor de complimenten en andere meningen
heb via marktplaats een 16v dashboard kap (die zwarte) gekocht en ga die hopelijk binnenkort laten flocken (hopelijk goed gespeld ) heb al contact gehad met een persoon en wat fotos van dingen die hij gedaan had
aan een ander dashboard, verder heb ik nieuwe williams stickers binnen, was eerst bij de dealer geweest maar ben daar na een kleine hart aanval maar niet voor naar hun gegaan waren daar 77 eurie ex btw per sticker (U)dus had ze via een bedrijf uit frankrijk besteld, verder ga ik de strips op de deur meespuiten is wel wat mooier dacht ik zelf, ook ben ik nog aan het twijfelen wat ik ga doen met de koplampen morettes hebben wel mijn voorkeur maar wil dan wel iets moois maken voor de knippers dus daar ben ik nog over aan het nadenken, verder moeten er nog nieuwe banden op en ben ik nog steeds aan het wachten op de spoorverbreders dus nog een aantal dingen te doen
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... lock12.jpg[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... lock15.jpg[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... _clio2.jpg[/img]
je hebt ook geen mistlichten hè? Frits had daar de knippers in zitten met zijn morettes!
Je hebt genoeg plek in die brede voorbumper, dus een mooie oplossing moet er wel zijn toch? (leds achter je gaas bijvoorbeeld?)
Had ff gezegd dat je stickers zocht, ik heb een adresje waar je die sticker kan bestellen zo groot als je maar wilt voor erg weinig geld! Denk dat je daar iets meer als 10 euro voor 2 kwijt was in de normale maat.
Dus als iemand nog die stickers zoekt, PM me ff! Ook andere stickers verkrijgbaar zoals renault sport, renault logo met renault eronder, williams renault. Elke kleur en elke maat verkrijgbaar!
zo weer even aan de clio gewerkt gister heb na een 4 weken wachten eindelijk de spoorverbreders binnen dus had ze meteen even gepast... heb nu rondom 5 cm verbreed per as (2,5cm per wiel) en het is nog niet genoeg ik had al een set extra besteld van 3 cm voor op de achteras en heb meteen gekeken of dat met die erbij het er wel goed uitzag en dat was gelukkig het geval dus meteen nog een set erbij besteld ergens anders (anders weer 4 weken wachten) en hopelijk binnenkort dan eindelijk een beetje in de richting...
het punt is meer dat ik geen andere soort velgen erop wil als de speedlines 16/17 inch al die velgen met een lage et vind ik totaal niet bij de auto passen dus het probleem is meer mijn smaak denk ik ,en spaargeld ook want anders had ik wel maxi draagarmen etc gekocht maar je hebt wel gelijk ideaal is het zeker niet
-Ray- schreef:ik zeg: laatste spaargeld erin ketsen en een dikke 17 inch velg kopen, zeker 9J achter met een lage ET waarde. dit wordt niks.
je gaat toch niet zoveel verbreden per kant, ken toch nooit goed zijn?
Paar dagen geleden stonden goudkleurige maxi 17inchers 440 euro voor een set, bedrijf was failiet. vind de link even niet meer
ja heb een tijd terug al contact gehad met die man maar ik vertrouwde het niet helemaal met de betaling en ben er niet mee door gegaan hij wou het volledige bedrag eerst op zijn rekening hebben en dan zouden de velgen verstuurd worden en ik kon ze ook niet evt op komen halen kan allemaal best waar zijn natuurlijk maar ik had er mijn twijfels bij dus vandaar best jammer want het was een mooie deal geweest
-Ray- schreef:ik zeg: laatste spaargeld erin ketsen en een dikke 17 inch velg kopen, zeker 9J achter met een lage ET waarde. dit wordt niks.
Paar dagen geleden stonden goudkleurige maxi 17inchers 440 euro voor een set, bedrijf was failiet. vind de link even niet meer
ja heb een tijd terug al contact gehad met die man maar ik vertrouwde het niet helemaal met de betaling en ben er niet mee door gegaan hij wou het volledige bedrag eerst op zijn rekening hebben en dan zouden de velgen verstuurd worden en ik kon ze ook niet evt op komen halen kan allemaal best waar zijn natuurlijk maar ik had er mijn twijfels bij dus vandaar best jammer want het was een mooie deal geweest
wel vreemd, hij had meerdere sets liggen. het is trouwens dezelfde man die de devil spullen had toch?
Hehe dat wist ik niet, dat is indd merkwaardig! Toen ik ze zag moest ik direct aan jou maxi denken Maar je hebt gelijk er moeten indd speedlines onder en niks anders.
Kwam ook nog een paar foto's tegen van een NL maxi met morettes. ik upload ze ff en links ze hier
wel vreemd, hij had meerdere sets liggen. het is trouwens dezelfde man die de devil spullen had toch?
ja is hem denk ik hij had nog een hele hoop andere advertenties