Egon's Laguna (terug van reparatie)
vanavond een rare situatie met mijn airco.
Vanmiddag sloeg hij even aan toen ik de auto startte en weg reed. Auto stond vol in de zon.
Na een tijdje rijden ging de airco netjes uit.
Vanavond was het toch al een stuk afgekoeld. buitentemperatuur 12 graden. was al donker dus het was al helemaal niet meer warm in de auto. Meteen nadat ik de auto heb gestart begint hij erg koude lucht te blazen. climate conrtol staat gewoon op automatisch.
Zou hier sprake kunnen zijn van een of ander sensortje dat het niet goed doet?
Of is er iets anders aan de hand?
Vanmiddag sloeg hij even aan toen ik de auto startte en weg reed. Auto stond vol in de zon.
Na een tijdje rijden ging de airco netjes uit.
Vanavond was het toch al een stuk afgekoeld. buitentemperatuur 12 graden. was al donker dus het was al helemaal niet meer warm in de auto. Meteen nadat ik de auto heb gestart begint hij erg koude lucht te blazen. climate conrtol staat gewoon op automatisch.
Zou hier sprake kunnen zijn van een of ander sensortje dat het niet goed doet?
Of is er iets anders aan de hand?
Wat ik wel eens heb gelezen zit er naast de climate control een klein vakje met gaatjes, schijnt dat daar een sensortje achter zit, als deze vies is meet hij het niet goed en slaat je airco aan.
Volgens mij is dit simpel los te halen of ff de stofzuiger erop, misschien dat hij vol met stof zit.
Volgens mij is dit simpel los te halen of ff de stofzuiger erop, misschien dat hij vol met stof zit.
www.lagunaclub.nl Eens een Laguna, altijd een Laguna
-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
of met zo'n spuitbusje met compressed air!.
Gaat lekker zo kerel...dan weer dit dan weer dat
.
.
..
.
..
.
.
.
.
.
.
.
toch maar bmw rijden voor dagelijks gebruik!! whe he he
Gaat lekker zo kerel...dan weer dit dan weer dat

.
.
..
.
..
.
.
.
.
.
.
.
toch maar bmw rijden voor dagelijks gebruik!! whe he he
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Hessel schreef:toch maar bmw rijden voor dagelijks gebruik!! whe he he

Auto had gewoon geen zin in de winter
Doet nu gewoon al alsof het zomer is en laat de airco vol draaien

Dankjewel.MikeVV schreef:Wat ik wel eens heb gelezen zit er naast de climate control een klein vakje met gaatjes, schijnt dat daar een sensortje achter zit, als deze vies is meet hij het niet goed en slaat je airco aan.
Ik heb het niet los hoeven halen.
Airco lijkt het weer goed te doen. hoe vaak moet zo'n ding eigenlijk bijgevuld worden? is volgens mij nog niet gedaan sinds ik deze auto in mijn bezit heb.
-
- Contacteer:
Beste is gewoon 1x per jaar...
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
-
- Contacteer:
Wanneer je ECC hebt zal die sowieso meer gebruikt worden dan een handbediende airco.
Ik laat m'n airco 1x per jaar aan zo'n kast hangen. Die trekt hem leeg, perst hem af en vult het systeem opnieuw.
Er gaat iedere keer meer koudemiddel in dan wat eruit komt. Niet veel, maar wel meer...

Ik laat m'n airco 1x per jaar aan zo'n kast hangen. Die trekt hem leeg, perst hem af en vult het systeem opnieuw.
Er gaat iedere keer meer koudemiddel in dan wat eruit komt. Niet veel, maar wel meer...

-
- Contacteer:
Vraag eerst wat het kost, je zou kunnen schrikken!!!

-
- Contacteer:
Weinig denk ik, ik las dat Mike VV 160 Euri af moest tikken.
Zie http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... sc&start=0
edit: Het zou natuurlijk zo kunnen zijn dat wanneer er naast de airco een beurt uitgevoerd wordt dat de kosten lager uitvallen.
ff navragen.
Zie http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... sc&start=0
edit: Het zou natuurlijk zo kunnen zijn dat wanneer er naast de airco een beurt uitgevoerd wordt dat de kosten lager uitvallen.
ff navragen.
-
- Contacteer:
Ga je altijd naar de dealer?
Een beetje universeel bedrijf kan ook airco's vullen tegenwoordig, misschien scheelt dat nog wat.
Een beetje universeel bedrijf kan ook airco's vullen tegenwoordig, misschien scheelt dat nog wat.
zal eens bij een universeel bedrijf in Helvoirt proberen. Hebben mijn laguna ook voor 80 euro incl alles APK gekeurdDuupke (Ronald) schreef:Ga je altijd naar de dealer?

*edit* oja, voor dat geld hebben ze ook mijn mistlamp vervangen (die ik al had aangeschaft)
-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
Kan er wel bij hoorDuupke (Ronald) schreef:Vraag eerst wat het kost, je zou kunnen schrikken!!!

airco beurt
hemekinoot
2 nieuwe voorbandjes
bah bah
Laatst gewijzigd door Hessel op ma 9 apr 2007 22:18, 1 keer totaal gewijzigd.
airco beurt valt wel mee, is een bedrijf in gouda dat niet al te duur is. Reinigen is nog even niet nodig, maar bijvullen wel volgens mijHessel schreef:Kan er wel bij hoorDuupke (Ronald) schreef:Vraag eerst wat het kost, je zou kunnen schrikken!!!
![]()
![]()
airco beurt
hemekinoot
2 nieuwe voorbandjes
bah bah
vandaag een kistje gehaald voor mijn sub.
was aan het meten voor een tweede kistje zodat ik de versterker er tussen zou kunnen hangen, maar dat gaat dus net niet lukken. Ik kom 2 cm tekort. Alleen maakt het voor het eindresultaat niet uit, want dan zie je de audio soweiso niet meer zitten
was aan het meten voor een tweede kistje zodat ik de versterker er tussen zou kunnen hangen, maar dat gaat dus net niet lukken. Ik kom 2 cm tekort. Alleen maakt het voor het eindresultaat niet uit, want dan zie je de audio soweiso niet meer zitten

vandaag de velgen onder de auto gezet
215-55-R16
Dat scheelt een stuk qua breedte
toen mijn banden eronder zaten en ik naar huis reed was ik erg zwaar beladen. Mijn dagelijkse rommel in de auto, mijn winterbanden + velgen, velg van mijn 19 met een nieuwe band en nog een paar banden die van de velgen afgekomen waren met goed profiel. Resultaat toen ik over een drempel reed (iets te hard) een licht aanlopend geluid achter
Banden stonden overigens niet goed op spanning dus heb ik nog even in orde gemaakt. Morgen 'ns ff wat fototjes maken. het rijdt in iedergeval prima
215-55-R16
Dat scheelt een stuk qua breedte

Banden stonden overigens niet goed op spanning dus heb ik nog even in orde gemaakt. Morgen 'ns ff wat fototjes maken. het rijdt in iedergeval prima