snif.. ik heb er ook naar gekeken om ze voor mijn auto te kopen... die velgen zijn trouwens ook de reden dat ik nu 14" heb zitten.... als je nu nog een zwart accentje aanbrengt op het snoetje en de pootjes, is t veel mooier trouwens...
zucht....
t ziet er goed uit ...
EDIT: k zag net dat t 145 was... k zou toch breder dan dat gegaan zijn als ik u was.. maar tjah.. t is maar wat ge zelf mooi vindt...
Wilma schreef:Dank u
Ik had het geluk nog een set nieuwe te treffen
Tip: er staan nog een setje 2de hands op Marktplaats te koop
k weet het. maar mag niet van thuis. als ik die koop mag ik een andere woonst gaan zoeken, en daar heb ik op de moment niet het budget voor .... en k heb geen plaats om ze tot dat te stockeren... dusjah..
Wilma schreef:Dank u
Ik had het geluk nog een set nieuwe te treffen
Tip: er staan nog een setje 2de hands op Marktplaats te koop
k weet het. maar mag niet van thuis. als ik die koop mag ik een andere woonst gaan zoeken, en daar heb ik op de moment niet het budget voor .... en k heb geen plaats om ze tot dat te stockeren... dusjah..
@ Tut: kan me voorstellen dat je ouders het niet willen, denk dat ik ook een ander huis mag zoeken als ik ze eronder zou zetten onder een vrouwenauto mag het, maar niet onder een mannenwagen
Laatst gewijzigd door Ronnie op wo 29 mar 2006 15:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Ronnie Detmers schreef:Staat leuk Wilma
Al vond ik de T-lines leuker
@ Tut: kan me voorstellen dat je ouders het niet willen, denk dat ik ook een ander huis mag zoeken als ik ze eronder zou zetten onder een vrouwenauto mag het, maar niet onder een mannenwagen
uiteindelijk is een twingo toch een vrouwenautootje... en ik heb dan nog vaasjes ook .... k weet niet, sportvelgen zijn eigenlijk zo saai aan het worden he en dit is een leuke afwisseling