hmpffff hmpf nghmpf paccar hmpff hmpf-PAZ- schreef:![]()
![]()
![]()
Lijkt me alleen niet verstandig als ie met zijn bedrijf andere wagens gaat rijden, aangezien het grootste deel van zijn werk bestaat uit het vervoeren van nieuwe DAF's![]()
tsja amerikaans he KEEP YOUR LANE principe, wat een sukkel, je kan toch gewoon een auto inhalen ipv. opduwen!!!Luco/Alpine-racer schreef:er waren wat klachten over gordon
als je in de weg rijdt duwt die je gewoon ff op![]()
![]()
niks mee te maken, sneller of ik duw je erafHessel schreef:tsja amerikaans he KEEP YOUR LANE principe, wat een sukkel, je kan toch gewoon een auto inhalen ipv. opduwen!!!Luco/Alpine-racer schreef:er waren wat klachten over gordon
![]()
Mietebussie???, welks????Luco/Alpine-racer schreef:niks mee te maken, sneller of ik duw je erafHessel schreef:tsja amerikaans he KEEP YOUR LANE principe, wat een sukkel, je kan toch gewoon een auto inhalen ipv. opduwen!!!Luco/Alpine-racer schreef:er waren wat klachten over gordon
![]()
![]()
![]()
mijn hummer is toch groter dan jouw mietsieboesie
neu laat maarWillem-Jan schreef:Er was gisteravond weer een interview op RTL 7 met Jan en Gerard de Rooij. Complete interview staat hierrr
hehe wel een beetje respect he voor MR dakarHessel schreef:neu laat maarWillem-Jan schreef:Er was gisteravond weer een interview op RTL 7 met Jan en Gerard de Rooij. Complete interview staat hierrr
heb mijn buik er van vol
al dat ge 'hmpf hmmpfpf pffpff mh pff mpf mfffp, als je die kneudel met een tankde woestijn in laat gaan rijdt ie m jnog aan gort
NATUURLIJK RESPECT aan mr dakar on diesel!!!! zag gisteren nog beelden van die oude daf...met die spoiler achterop-PAZ- schreef:hehe wel een beetje respect he voor MR dakarHessel schreef:neu laat maarWillem-Jan schreef:Er was gisteravond weer een interview op RTL 7 met Jan en Gerard de Rooij. Complete interview staat hierrr
heb mijn buik er van vol
al dat ge 'hmpf hmmpfpf pffpff mh pff mpf mfffp, als je die kneudel met een tankde woestijn in laat gaan rijdt ie m jnog aan gort![]()
![]()
en slecht te verstaan, valt toch wel mee