Sasje - zoekt een GTE
-
- Über-Spammer
tellerunit verwijderen door een paar torx-schroefjes en wat stekkertjes los te halen
-
- Contacteer:
ok, bedankt weer en ik ga morgen gelijk even kijken of het lukt allemaal!

-
- Contacteer:
Uitendelijk.... deed het lampje het ineens weer, ruitenwisser lag inderdaad aan de zekering.
Maar, het nog veel leukere nieuws is.............
IK HEB EINDELIJK VELGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jes, R5 GTT phase 2 stervelgen, en daar ben ik super blij mee!
moest ze wel even in cuijck gaan halen, maar ze zijn het waard

cuijk? das kortbij? bij mister Haan met ze zwarte gtt?SasjeSuper5 schreef:Uitendelijk.... deed het lampje het ineens weer, ruitenwisser lag inderdaad aan de zekering.
idd haasHaas schreef:cuijk? das kortbij? bij mister Haan met ze zwarte gtt?SasjeSuper5 schreef:Uitendelijk.... deed het lampje het ineens weer, ruitenwisser lag inderdaad aan de zekering.

-
- Contacteer:
jep, @haan: nogmaals bedankt he!
de velgen zitten er wel onder, maar mijn mooie telefoon waar ik altijd foto's mee maak die is helaas even ter reparatie opgestuurd...
loop nu voor lul met een gare nokia 3310 en kan dus geen foto's maken.
maar goed, ik neem aan dat iedereen weet hoe die phase II velgjes eruitzien.
ik ga weer een leuke foto shoot houden als ik eindelijk verlagings veren der onder heb zitten. want dan ziet ie er eindelijk uit zoals het hoort
(en dat oranje daar moet ik nog wat op verzinnen...
)
de velgen zitten er wel onder, maar mijn mooie telefoon waar ik altijd foto's mee maak die is helaas even ter reparatie opgestuurd...
loop nu voor lul met een gare nokia 3310 en kan dus geen foto's maken.
maar goed, ik neem aan dat iedereen weet hoe die phase II velgjes eruitzien.
ik ga weer een leuke foto shoot houden als ik eindelijk verlagings veren der onder heb zitten. want dan ziet ie er eindelijk uit zoals het hoort

(en dat oranje daar moet ik nog wat op verzinnen...

Echt wel voor lul, hoe durf je überhaupt nog over straat te gaan? Foei!SasjeSuper5 schreef: loop nu voor lul met een gare nokia 3310
Ideetjes voor het oranje? Misschien zwart maken.

-
- Contacteer:
zwart is zo saai... ik dacht aan zilver, past bij de lm velgen
en dan moet ik me stuurtje ook zilver spuiten...
volgens mij is dat de beste keus, me rtc matten zijn ook donker blauw met zilver, dus ja, eigenlijk... weet ik het al!

en dan moet ik me stuurtje ook zilver spuiten...
volgens mij is dat de beste keus, me rtc matten zijn ook donker blauw met zilver, dus ja, eigenlijk... weet ik het al!

Nou, we wachten weer af op de fotoŽs dan.
Gebruik je ook blanke lak? Dan glimt het daarna mooi, net echt.

Gebruik je ook blanke lak? Dan glimt het daarna mooi, net echt.

-
- Contacteer:
thanx voor de tip! maar dat komt allemaal nog wel als het wat beter weer is! ik houd jullie zoals altijd wel op de hoogte.
-x-
-x-
Ik denk dat zilver zeker goed zal staan

-
- Contacteer:
alles beter dan oranje he 
en dan wil ik ook witte achterlichten en knippers, dan is het plaatje kompleet

vergis je niet dat witte achterlichten tegen de 300 euro over de toonbank gaan heh, of je moet chris ff lief aankijkenSasjeSuper5 schreef:alles beter dan oranje he
-
- Contacteer:
nou die hele auto hangt van buget-koop aan elkaar... dus dat komt wel goed. en ik ga zeker geen nieuwe spullen kopen voor een bijna 19 jaar oude auto... behalve me mooie rtc matten dan
ach en anders kijk ik me ouders lief aan met me verjaardag, dat is 17 februari al. of chris moet dan in een gulle bui zijn inderdaad...

ach en anders kijk ik me ouders lief aan met me verjaardag, dat is 17 februari al. of chris moet dan in een gulle bui zijn inderdaad...

Ik kan je uit betrouwbare bron vertellen dat die "Kermis achterlampen" nog wel iets duurder zijn dan 300,-1nsane schreef:vergis je niet dat witte achterlichten tegen de 300 euro over de toonbank gaan heh, of je moet chris ff lief aankijkenSasjeSuper5 schreef:alles beter dan oranje he

-
- Contacteer:
kermis??? ik vind het niet echt kermis
-
- Contacteer:
jongens, ik heb me een goed voornemen verzonnen hee!!
volgend jaar wil ik...
een prive cursus sleutelen
ff serieus: ik wil heel graag alles zelf kunnen versleutelen aan mijn auto, dat vind ik gewoon heel leuk en interessant. maar, als ik autotechniek op de hts ga doen leer je niet gelijk hoe je een blok in en uit elkaar kunt halen, maar alleen hoe het werkt.... maar om nou een mbo-opleiding te gaan doen alleen om te leren sleutelen is ook een beetje tijdrovend.
conclusie, bij deze een oproep aan iedereen:
wie heeft er in 2006 een leuk projectje lopen?? en heb misschien tijd en geduld om mij het een ander uit te leggen?? ik ben bereid om te helpen waar ik kan, ben echt niet bang om vieze handen te krijgen of een nagel te breken
ik zal in ieder geval goed gezelschap proberen te zijn. wat je er verder voor terug krijgt ligt er natuurlijk aan hoeveel ik leer
sow, just let me know!!
liefs, sasje
volgend jaar wil ik...
een prive cursus sleutelen

ff serieus: ik wil heel graag alles zelf kunnen versleutelen aan mijn auto, dat vind ik gewoon heel leuk en interessant. maar, als ik autotechniek op de hts ga doen leer je niet gelijk hoe je een blok in en uit elkaar kunt halen, maar alleen hoe het werkt.... maar om nou een mbo-opleiding te gaan doen alleen om te leren sleutelen is ook een beetje tijdrovend.
conclusie, bij deze een oproep aan iedereen:
wie heeft er in 2006 een leuk projectje lopen?? en heb misschien tijd en geduld om mij het een ander uit te leggen?? ik ben bereid om te helpen waar ik kan, ben echt niet bang om vieze handen te krijgen of een nagel te breken

ik zal in ieder geval goed gezelschap proberen te zijn. wat je er verder voor terug krijgt ligt er natuurlijk aan hoeveel ik leer

sow, just let me know!!
liefs, sasje
-
- Contacteer:
ik meen het echt serieus, dus als jij dat ook doet kom ik graag helpen.
er lopen op het moment toch projecten genoeg, er zal toch ook wel iemand bij jouw in de buurt zijn die druk bezig is met zijn of haar auto. hier mag je ook komen helpen hobby-en aan de gtt, mah is niet echt in de buurt voor je denk ik 

R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
ik zou die laatste zin ff weghalen sas
mannen he

mannen he

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Contacteer:
die staat er expres... mag toch een geintje maken. degene die normaal kunnen reageren waardeer ik dan extra 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ok zal het eens aan mijn maatje vragen das in harderwijk niet zover voor je 

-
- Contacteer:
hoeft niet perse in amersfoort te zijn. autorijden is een hobby van me, dus dat vind ik helemaal niet zo erg. enige nadeel als het ver is: de benzineprijzen!!!paz-maniac schreef:er lopen op het moment toch projecten genoeg, er zal toch ook wel iemand bij jouw in de buurt zijn die druk bezig is met zijn of haar auto. hier mag je ook komen helpen hobby-en aan de gtt, mah is niet echt in de buurt voor je denk ik

van jou naar hier gah je niet redden in 30 tot 60 min ben ik bang
Routedetails
Van Amersfoort (NL, 3811)
Naar IJzendijke (NL, 4515)
Afstand 218 km.
Reisduur 02:18
maar lijkt me toch niet zo een probleem om in de buurt iemand te vinden die je een beetje kan helpen hobbyen
Routedetails
Van Amersfoort (NL, 3811)
Naar IJzendijke (NL, 4515)
Afstand 218 km.
Reisduur 02:18
maar lijkt me toch niet zo een probleem om in de buurt iemand te vinden die je een beetje kan helpen hobbyen
R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Contacteer:
mijn timing is natuurlijk perfect, genoeg mensen die de komende weken tijd hebben om even de site te checken! komt vast wel goed, en het heeft natuurlijk geen haast ofzo. in ieder geval bedankt voor de routeplanning 

-
- Contacteer:
vet relaxt! deventer is wel te doen ja, kom ik niet elk weekend langs maar zo af een toe een keer...
dat je dat aandurft, mij laten sturen! maar ja, ik ben ook geen standaard vrouw natuurlijk

dat je dat aandurft, mij laten sturen! maar ja, ik ben ook geen standaard vrouw natuurlijk

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
gezien de schade die je rijdt val je wel degelijk onder die catogrie sas

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Dan is de vraag nu logisch wat voor vrouw je wel bent 

-
- Contacteer:
nou ja! dat was 1 keer een paal!!! en het was donker! haha, ik weet het, best wel dom... maar ja, er is de laatste tijd niks meer gebeurd en ik heb me rijbewijs ook pas net he...
naja, ok, ik schaam me diep. maar het zal niet meer gebeuren
naja, ok, ik schaam me diep. maar het zal niet meer gebeuren