Heb je al een paar fotos van die nieuwe modellen van je?
(Zie PM CRS)
melcon schreef:Ja dacht ik alNou ik heb net even met de alpine gebabbeld, en hij vind het nog te nat en te koud buiten dus hij heeft besloten binnen te blijven
![]()
Heb je al een paar fotos van die nieuwe modellen van je?
(Zie PM CRS)
je hebt tot morgenochtend 8 uurIs goed thumbup wanneer schikt het
Oei, dan moeten we nu al aanrijdenmelcon schreef:ja die ja!!!
zijn ook wel gave modelletjes, ook leuk met dat busje ervoor![]()
je hebt tot morgenochtend 8 uurIs goed thumbup wanneer schikt hetow ja, er staat wel een R19 in de weg, moet je maar even kijken wat je daar mee doet
Gelukkig zijn er nog geleerden die ons helpen om geen kat in een zak te kopen.Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:staat ook in de naafkap
maar ding klopt van geen kant
heb al eens bekeken
heeft ook al een rijdende voort een geknapte olieslang gehad met wegvalen van oliedruk
Nee das het net niet .......................wil een AT zilver met rood interieur en orgineel nederlands......Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:ik heb nog wel een 5 alpine projecktje voor weinig te koop
De steek is ook anders! (gewone AT velgen passen niet)ericon schreef:een Coupe is herkenbaar oa aan de dikkere wielbouten, torsiestangen, slingerschot in carterpan en natuurlijk staat het op het kentekenbewijs.
Kijk eens op http://www.renault5alpineturbo.com voor alle verschillende type's.
Daar staat ook ver verschil uitgelegd tussen de A - AT en coupe.
Op de site van artvo staan/staat er ook te koop evenals op marktplaats, alleen kijk goed uit wat je koopt want dikwijls zijn ze verrot.
Heb hier nog wel een grote turbo liggen voor zo'n ding. Turbine van een Turbo2, en compressorkant goed voor zo'n 200 pk.M.I.Bbe schreef:Hey een vraagje. Ben zelf met een R5AT projectje bezig en ga ook grotere turbo steken met een carburator van een R5GTT en een op maat gemaakte intercooler . Nu mijn vraag . Waar kan ik zo goedkoop mogenlijk een goede grotere turbo voor een R5AT krijgen ?
? Is dit uberhaupt iets?Niels Takken schreef:Sja idd er staan heel wat projectjes te koop waar nog een hoop geld in gaat zitten.. Net zoals DEZE denk ik? Volgens mij is zoon beetje al het plaatwerk vervangen, of het goed weet ik niet..
KLIK