RTC kartavond 30 oktober 2004
Ik heb uiteraard weer de gele banaan op me harses-Ray- schreef:kan iedereen even een eigen helm meenemen met naambordje erop??? dan weet ik wie er aan de kant gezet moet worden
ikzelf heb een propellor op me helm

Mooi, ik haal dit nog ff op gezien ik het nog niet gelezen hadTom schreef:net weer contact gehad. We rijden toch wel met zijn allen bij elkaar. In principe dus 20 man in één heat (anders zou het ook volgeboekt worden tot 20 man, maar dan zit je met "vreemden". Daarnaast was het volgens de man aan de telefoon vrij druk altijd op zaterdag en wordt er heel de avond met heats van 18 a 20 man gereden).
eerste heat om 20.15 uur
tweede heat om 21.15 uur (3 heats tussenruimte)
derde heat om 22.00 uur (2 heats tussenruimte)
kosten zijn nog steeds 32,50 euro. Gelieve een beetje gepast mee te nemen! Ik denk dat we het beste kunnen afspreken dan we allen om 19.30 uur aanwezig zijn in Huizen We hebben dan nog even de tijd om een praatje te maken, af te rekenen, onze namen door te geven en natuurlijk om te kleden.

steefje, zeg of die verjaardag af of neem mij maar mee. is het een lekker wijf??? of die ene zure die nog s meewas naar de bobs 

Immer wieder die verdammte Holländer
Ghehe jah zal m'n mening over de blauwen maar een beetje moeten inhouden, d'r vriend is zo'n zure Marechaussee gastR(ay)Si schreef:Zal dat politie vroewtje wel zijn.....als ie te laat komt moet ie in de boeien

Weet je nog bij het stoplicht -Ray-?

ja dat was meneer zurie himself 
kapsters??? die mot je niet hebben joh
zijn ze wel ouder als 15???

kapsters??? die mot je niet hebben joh

zijn ze wel ouder als 15???
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Ik zal er zijn 
Helaas zonder aanhang
Maar heb er zin in om eens weer wat meters te maken in een kartje 

Helaas zonder aanhang

De kans is zeer klein dat ik dat ga halen, maar begin anders maar vast, dan gun ik jullie een leuke voorsprong.Tom schreef:Speciaal voor STEVEN en DE REST. Gelieve om 19.30 uur aanwezig te zijn in Huizen bij coronel!

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Niet iemand van de leiding die kan aangeven of er om 19:30 ook echt meteen gekart wordt of dat je ook iets later zou kunnen komen ?
2030 de eerste heat arie
ga jij foto's maken? laat ik me camera thuis.
ff me teennagels knippen, ben ik lichter

ff me teennagels knippen, ben ik lichter

resultaten word ik op afgerekend, zowel op me werk als privé 

zal je vertellen, das gister gebeurd 
mijn vrouw is de beste. wel nog ff lekker wat eten zo, bodempje leggen. er komen zo 2 kneuzen hierheen om 1800 uur. ff een drinkie doen en dan gaanne we

mijn vrouw is de beste. wel nog ff lekker wat eten zo, bodempje leggen. er komen zo 2 kneuzen hierheen om 1800 uur. ff een drinkie doen en dan gaanne we

-
Is het niet 20.15 dat de eerste heat wordt gereden?Tom schreef:net weer contact gehad. We rijden toch wel met zijn allen bij elkaar. In principe dus 20 man in één heat (anders zou het ook volgeboekt worden tot 20 man, maar dan zit je met "vreemden". Daarnaast was het volgens de man aan de telefoon vrij druk altijd op zaterdag en wordt er heel de avond met heats van 18 a 20 man gereden).
eerste heat om 20.15 uur
tweede heat om 21.15 uur (3 heats tussenruimte)
derde heat om 22.00 uur (2 heats tussenruimte)
kosten zijn nog steeds 32,50 euro. Gelieve een beetje gepast mee te nemen! Ik denk dat we het beste kunnen afspreken dan we allen om 19.30 uur aanwezig zijn in Huizen We hebben dan nog even de tijd om een praatje te maken, af te rekenen, onze namen door te geven en natuurlijk om te kleden.
kwart over 8 dan...
zorg dan gewoon dat je er om 1930 ofzo bent, nemen we eerst een
zorg dan gewoon dat je er om 1930 ofzo bent, nemen we eerst een

Hee zo praat je niet over ja familie, 1 kneus en je neef-Ray- schreef:zal je vertellen, das gister gebeurd

Zijn er ook mensen die blijven kijken trouwens ?
En dan vooral mensen die graag foto's willen maken met mijn camera ? Het is een Nikon D70.
En dan vooral mensen die graag foto's willen maken met mijn camera ? Het is een Nikon D70.
Was wel gaaf 
Ik zal denk ik morgen of overmorgen me foto's online zetten, moet ze allemaal nog eerst bewerken.

Ik zal denk ik morgen of overmorgen me foto's online zetten, moet ze allemaal nog eerst bewerken.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Was zwaar gaaf 

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
Echt een gezellige avond geweest
Ben benieuwd naar de foto's

Ben benieuwd naar de foto's