Heb er zin an.

Alleen nog ff geld overmaken en klaar is Klara of Kees, net hoe je het wilt.
Chris schreef:Is er op zondag nog een mini meeting ofzo? Zoja, dan kom ik misschien nog ff buurten..
Rijd je zelf of navigeer jij, konijn? En is de andere persoon ook RTC of non-RTC?~Haas~ schreef:In het andere topic sta ik in mijn eentje vermeld. Neem aan dat hier alleen de rtc-personen vermeld staan die komen en niet de navigators?
ik rij zelf en een vriend van me (niet rtc) is me navigatorOllie schreef:Rijd je zelf of navigeer jij, konijn? En is de andere persoon ook RTC of non-RTC?~Haas~ schreef:In het andere topic sta ik in mijn eentje vermeld. Neem aan dat hier alleen de rtc-personen vermeld staan die komen en niet de navigators?
da_freak heeft me gister gemeld te gaan komen in eigen auto met nog een navigator, dus weer 2 personas, mocht de navi niet kunnen wil hij wel meerijden.Erik (Schepjes) schreef:Joost (DoubleYou) schreef:Mocht iemand mee willen navigeren in mijn wagen, meld maar aan, anders rijd ik alleen met mijn (hopelijk dan wel werkende) GPS** PlieP plieP PlieP*** hallo joost, hier da freak, zeg jij zocht nog een navigator?? **PlieP plieP PlieP**da_freak schreef:ben er ook, zoek alleen nog een navigator??
kan ook navigeren, no problemo
Yepz ik sta er goed in en mijn vriendin is niet lid ze heeft geeneens een rijbewijsOllie schreef:Zou iedereen de lijst in het gesloten overzichtstopic willen controlleren en kijken of hij/zij juist vermeld staat of misschien juist niet erbij staat. En meld hier ook even of je navigator lid is of niet en met welk type Renault je komt...
Ja, je kunt kijken of er iemand is die een navigator zoekt of kijken of er iemand mee wil bij jou als navigator....Dennis VK schreef:heej, als ik alleen kom he (mijn vriendin is ook net dat weekend weg). Dan zou ik dus mee kunnen rijden met iemand anders als navigator zie ik?
Of dat er een navigator bij mij in stapt?![]()
Waar kan ik die bestuurder/navigator lijst vinden eigenlijk? Moet ik me aanmelden zekers?
Dennizzzzzzzz
Is goedOllie schreef: Als je je hier opgeeft, zet ik je in de lijst erbij