vandaag nieuwe heldere knipperlichten gemonteerd....
Jochem's GTT ...Dyno ..
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
NEELex schreef:Wauw, heb je daar een foto van????![]()
Heb je liggen slapen ofzo . Euro's .ps ze hebben ook smokeieslex schreef:Waar heb je die vandaan en wat kosten ze?![]()

-
- Über-Spammer
iig. zeer goed bezig jochem
.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Vandaag mijn eerste rondje buiten het schuur terrein ......
nu dinsdag ff door de apk ( hoop ik ) en dan ....
nu dinsdag ff door de apk ( hoop ik ) en dan ....
...blaazuhh!!! 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
nou de apk een dagje eerder en wat denk je juist ja, je raad het al in 1 x goed gekeurd
ik ben ff eem lekker stuk gaan rijden de a20 a16 en a15 ff naar me pa in tiel daarna snel weer terug om hem toch in overleg met gerrit en jeroen van JL-TUNING toch maar iets hoger te leggen .
Het stuitere ging nog, wel zo van niet zeuren , maar toen ik hoorde wat de risico's zijn van te laag zijn ( dan bedoel ik nog maar 8 cm bodemspelling en praktisch geen veering meer ).... heb ik hem maar snel iets omhoog gegooid .
minder mooi maar het blijft wel allemaal heel en ik ook ( dat heeft ook wel wat )
verder morgen ff de klepjes stellen en dan ... frankrijk, we komen eraan ....

ik ben ff eem lekker stuk gaan rijden de a20 a16 en a15 ff naar me pa in tiel daarna snel weer terug om hem toch in overleg met gerrit en jeroen van JL-TUNING toch maar iets hoger te leggen .
Het stuitere ging nog, wel zo van niet zeuren , maar toen ik hoorde wat de risico's zijn van te laag zijn ( dan bedoel ik nog maar 8 cm bodemspelling en praktisch geen veering meer ).... heb ik hem maar snel iets omhoog gegooid .
minder mooi maar het blijft wel allemaal heel en ik ook ( dat heeft ook wel wat )
verder morgen ff de klepjes stellen en dan ... frankrijk, we komen eraan ....
-
- Über-Spammer
ik had jeroen daar ook nog over gesproken. Te laag zijn. Het staat supervet, maar het is zeker niet optimaal voor je auto en/of dempers.
btw. mooi dat hij in 1x is goedgekeurd
btw. mooi dat hij in 1x is goedgekeurd

Zo vandaag even bij JL Tuning wat kleine zaakjes regelen..., o.a. een MOCAL Oliekoeler monteren.
Maar toen het blok half gedemonteerd was, heeft Jochem (op aandringen van Jeroen) toch de kop er maar "even" afgehaald....
Gelijk even kop vlakken, en een nieuw sterk pakkinkje ertussen proppen....
Maar toen het blok half gedemonteerd was, heeft Jochem (op aandringen van Jeroen) toch de kop er maar "even" afgehaald....

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Tja zoals je hier al leest : ik ging ff een oliekoeler monteren, ik bedoel ik ga naar frankrijk en ach de rest is wel bekent.......Ivo8hoven schreef:Zo vandaag even bij JL Tuning wat kleine zaakjes regelen..., o.a. een MOCAL Oliekoeler monteren.
Maar toen het blok half gedemonteerd was, heeft Jochem (op aandringen van Jeroen) toch de kop er maar "even" afgehaald....![]()
Goed dus ik ben lekker bezig , zegt jeroen hoe zit het nou met dat wat warmer worden .... ik zeg het is nog niet optimaal .
de kans dat mijn inwendige koelkanalen verstopt zaten met roest vanwegge het 4 jaar lang stil liggen was zekker aanwezig .
dus jeroen kijkt naar de koppakking en zegt die "zweet" overal en hij heeft al "problemen" ( ben nogal een zeikerd ) met de koeling euh misschien beter om hem ff te vervangen ....... FF !!!!!
Nou dat zag ik net niet zitten want donderdag moet ie vroeg op naar frankrijk , dat was dus ff 5 min balen .
Maar toen de schouders er maar onder gegooid en het gewoon doen ( nog nooit gedaan ) .
Dus ik begin met demonteren van alles en merk dat ik ooit de kleppendekselpakking niet helemaal goed heb gemonteerd en die heeft dus vette zooi lopen sproeien .
ach ben nu toch bezig en ga dus maar verder....
oke kop eraf en wat denk je ? ......
Gewoon helemaal niets aan de hand , ook niet de indewendige kanalen .zo das kut al dat werk voor niets !, aan de andere kant beter preventief bla bla bla.......
Nou alles ertoch afligt meteen de kop die nog gewoon recht was ( ff laten checken bij een bedrijf ) maar ff weer wat mooier maken , dus ff gestraald en de kleppen opnieuw in geslepen. Ik ga zo weer verder met nieuwe klepsealtjes enz .
En dan eindelijk mijn OLIEKOELER monteren waar het allemaal begon .
Dus je ziet het met een GT ben je nooit klaar en das ook de charme , maar niet als je het onderhoud allemaal in 1 keer krijgt/moet doen
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Hij doet het .
Gisternacht om 1:30 klaar ( jeroen was/is niet blij met mij
)
Ik denk ach ben nu toch wakker ( nog net ) ga hem meteen maar ff in rijden , ff testen voor frankrijk .
Ik ben ff 350 km wezen rijden midden in de nacht , iets soepkip
.
Gisternacht om 1:30 klaar ( jeroen was/is niet blij met mij

Ik denk ach ben nu toch wakker ( nog net ) ga hem meteen maar ff in rijden , ff testen voor frankrijk .
Ik ben ff 350 km wezen rijden midden in de nacht , iets soepkip

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
damnjochem de haas schreef:Hij doet het .
Gisternacht om 1:30 klaar ( jeroen was/is niet blij met mij)
Ik ben ff 350 km wezen rijden midden in de nacht , iets soepkip.

en ik zeg nog
maak het niet te laat

Lekker he dan midden in de nacht zo rustig op de weg in je nieuwe 5-je
Jah... 350 KM is zo afgelegd 

Wat een gek denkjochem de haas schreef:Hij doet het .
Gisternacht om 1:30 klaar ( jeroen was/is niet blij met mij)
Ik ben ff 350 km wezen rijden midden in de nacht , iets soepkip.

whehe, weer een tank leeg. is je koeling nu beter idd?
Immer wieder die verdammte Holländer
-
Jochem, als er een die-hard lijst was van 5-rijders, dan stond je nu bovenaan 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ach ja jongens wat zou ik zeggen ?
De volgende dag moest ik op vakantie en hij moest het dus wel ff doen .
Nou we zijn onderweg en hij deed alles naar wens dus jochem blij .
Zo tijd om ff te stoppen onderweg ..... brrrrr prut prut en uit ...strarten en uit , wat bleek stationaar schroef vuil ( soms maar dan ook heel soms zou ik wel eens iets anders willen gaan rijden )
Nu ben ik /wij al weer 2500 km Žs onderweg en probleemloos en niet rustig gewoon gas geven door mooie bergpassen .
De volgende dag moest ik op vakantie en hij moest het dus wel ff doen .
Nou we zijn onderweg en hij deed alles naar wens dus jochem blij .
Zo tijd om ff te stoppen onderweg ..... brrrrr prut prut en uit ...strarten en uit , wat bleek stationaar schroef vuil ( soms maar dan ook heel soms zou ik wel eens iets anders willen gaan rijden )
Nu ben ik /wij al weer 2500 km Žs onderweg en probleemloos en niet rustig gewoon gas geven door mooie bergpassen .
Zo.....de tering....staan we midde n Luxemburg..., stopt Haas z GT ermee...
Maarja....als je Haas kent...weet je dat het wel weer goed zal komen...
Na een telefoontje me JL Tuning..., en wat tekst en uitleg over het probleem..., reden we na 5 minuten weer heerlijk door....
En zie het resultaat...., 32c lekker rijden door Frankrijk, Italie, Zwitserland, en Spanje....zonder een probleem.....
Jammer dat mij GT niet mee mocht Jochem......

Maarja....als je Haas kent...weet je dat het wel weer goed zal komen...

Na een telefoontje me JL Tuning..., en wat tekst en uitleg over het probleem..., reden we na 5 minuten weer heerlijk door....

En zie het resultaat...., 32c lekker rijden door Frankrijk, Italie, Zwitserland, en Spanje....zonder een probleem.....

Jammer dat mij GT niet mee mocht Jochem......

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
jajaja jij wou niet mee met je 5 ......je zei jongens ik heb een group a carb en die zuipt zoveel benzine en das zo duur ......
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
JA das DUIDELIJK .
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
redt je dat wel zonder technische hulp en bijstand ?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik slaap niet bij jouw in de tent vieze vuile h...
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
hij liep niet meer stationaar en als ik hem gestart had liep ie wel gewoon op met de toeren maar als ik mjn gas vast hiel schomelde de toerenteller
nou ja als ie t echt niet meer doet sta ik standby hoor knal ff naar jeroen en hoppa........ hmmm klinkt bekent dit verhaal