Jawel, ik sta bij de twijfelaars.marcel16v schreef:Volgens mij stond je er nog niet eens opMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Haal mij ook maar van de lijst af. 3 uur heen rijden, middag rondsjouwen en 3 uur terug rijden trek ik niet. Dan ben ik de dag erna een wrak. Ik ga ook naar Assen toe. Daar is ook een leuk autoevenement.
Meeting RTC Breda, 7 maart 2004, reactietopic.
-
-
Ollie schreef:De Rimburger-delegatie mag nu weer 148,6 km afleggen...en weet je wat wij dan zeggen?
BOEIE!![]()
Heb ik nog niet eens het feit meegenomen dat ik altijd minstens 1x fout rijd

Rij jij maar voor dan deze keer

-
- Contacteer:
Misschien is het een idee om een topic te starten, waarin leden worden gevraagd of zij nog een geschikte plek weten om meetings te houden?
Zodat er in de loop van de jaren afgewisseld kan worden qua locatie.
Of is dit al eens gevraagd en heb ik het hele topic over het hoofd gezien.
Hier in Katwijk ligt een hele grote parkeerplaats net buiten het dorp, waar je ontzettend veel auto`s kwijt kan.
Btw ik kom in ieder geval ook naar Breda.
Peter - 5GTT
Of is dit al eens gevraagd en heb ik het hele topic over het hoofd gezien.
Hier in Katwijk ligt een hele grote parkeerplaats net buiten het dorp, waar je ontzettend veel auto`s kwijt kan.
Btw ik kom in ieder geval ook naar Breda.
Peter - 5GTT
-
- Contacteer:
Hmmm ik schaam me diep.Rudo schreef:Peter, wil je dan zo vriendelijk zijn om 2 x RE 208's mee te nemen...
zijn er nog mensen die voor een R5 elektrieke raammechanismes over hebben?
Immer wieder die verdammte Holländer
Tja een goede plek is en blijft lastig.
- Bereikbaarheid.
- Faciliteiten.
- Toestemming gemeente, eigenaar en politie.
- Is het terrein vrij op een zondag.
En ga zomaar door.
Ineens zijn er dan nog maar weinig plekken beschikbaar in Nederland.
Het is gewoon een feit, waar je de meeting ook houdt, er zullen altijd mensen zijn die het er niet helemaal mee eens zijn.
- Bereikbaarheid.
- Faciliteiten.
- Toestemming gemeente, eigenaar en politie.
- Is het terrein vrij op een zondag.
En ga zomaar door.
Ineens zijn er dan nog maar weinig plekken beschikbaar in Nederland.
Het is gewoon een feit, waar je de meeting ook houdt, er zullen altijd mensen zijn die het er niet helemaal mee eens zijn.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
Strak plan!peter5GTTurbo schreef:Misschien is het een idee om een topic te starten, waarin leden worden gevraagd of zij nog een geschikte plek weten om meetings te houden?

Ik mag aannemen dat er begonnen is met het zoeken van een geschikte plaats eind November, begin December? Zou er toch genoeg keus moeten zijn.Chris schreef: Ineens zijn er dan nog maar weinig plekken beschikbaar in Nederland.
mag ik met mijn audi avant ook komen.Chris schreef:Maak een topic aan zou ik zeggen.

R21TURBO is in restauratie, zou normaal klaar zijn voor de recordpoging in ZOLDER.
Je zou eens moeten weten.marcel16v schreef:Ik mag aannemen dat er begonnen is met het zoeken van een geschikte plaats eind November, begin December? Zou er toch genoeg keus moeten zijn.Chris schreef: Ineens zijn er dan nog maar weinig plekken beschikbaar in Nederland.
Tis allemaal niet zo eenvoudig, waar plaats je zoveel auto's.
Je moet met zoveel dingen rekening houden.
BTW, lijst is bijgewerkt.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Contacteer:
En je moet de lokale overheid ook zien te overtuigen, die hebben je ook liever buiten de deur
-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
Gezien de lokatie heb ik de keus gekregen om met een alpine gta v6 te mogen komen,tis ff afhankelijk van het weer.
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Zet mij maar terug bij de komers Ik ga zekers te weten komen. Zoals het nu gaat, kom ik met de GTT, en anders wat relaxter in de Clio
Altijd leuk een dagje uit, we moeten allemaal ook niet zo zeiken eigenlijk,
ik weet hoe het zit met die locaties en is allemaal best ingewikkeld. Heb misschien nog wel een optie voor een andere x overigens, Sorry chris voor overwerk.
en iets anders: Waar is een auto eigenlijk voor gemaakt? JUIST rijden!

Altijd leuk een dagje uit, we moeten allemaal ook niet zo zeiken eigenlijk,
ik weet hoe het zit met die locaties en is allemaal best ingewikkeld. Heb misschien nog wel een optie voor een andere x overigens, Sorry chris voor overwerk.
en iets anders: Waar is een auto eigenlijk voor gemaakt? JUIST rijden!
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
Hoop voor je dat het weer dan goed is.chris-mc schreef:Gezien de lokatie heb ik de keus gekregen om met een alpine gta v6 te mogen komen,tis ff afhankelijk van het weer.

-
Ik ken ook een bepaalde autoclub waar de leden er schijnbaar anders over denken.olijnsma schreef:en iets anders: Waar is een auto eigenlijk voor gemaakt? JUIST rijden!
Sebastiaan: he ja die meeting lijkt me wel wat ben net pas lid kan ik wat mensen leren kennen. Lijkt me wel cool
. renault clio 1.4/1993

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Dat zal dan een bejaarden club zijn ofzo, maar niet rijden bij het RTC, lijkt me een beetje overdoneMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Ik ken ook een bepaalde autoclub waar de leden er schijnbaar anders over denken.olijnsma schreef:en iets anders: Waar is een auto eigenlijk voor gemaakt? JUIST rijden!
Anders konden we ook allemaal wel een OV aanschaffen

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
-
- Contacteer:
Ik hoor nu redelijk veel mensen klagen (en miss soms wel terrecht) maar wil eigenlijk ook weleens kijken of er ook goeie opmerkingen kunnen komen.
De meeting is al eerder geweest en toen waren er ook VEEL bezoekers. Wat vonden deze bezoekers van de plaats? (ruimte etc.) ik denk namelijk dat het een super mooi terrein is. En vind dat dat ook weleens gezegt mag worden
De meeting is al eerder geweest en toen waren er ook VEEL bezoekers. Wat vonden deze bezoekers van de plaats? (ruimte etc.) ik denk namelijk dat het een super mooi terrein is. En vind dat dat ook weleens gezegt mag worden
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik ben niet op die meeting geweest. Maar kwam wel eens in de buurt, en het terrein is wel behoorlijk. dus dat is zowieso een pluspunt.
-
- Moderator
- Car: Megane
*kuch* ik rij elke dag 60 km woonwerk, exl van prive.Rudo schreef:Tja, als je normaal alleen rondjes door Z'meer rijdt zal dit wel ff slikken zijn.P@TB@D schreef:Koleren brede![]()
das een aarig endje rijden
-
- Moderator
oh ja, IK VIND BREDA toch een goed idee.
Kan ik lekker een stukje toeren (misschien wel de laatste groote afstand wat ik met die clio ga maken)
Kan ik lekker een stukje toeren (misschien wel de laatste groote afstand wat ik met die clio ga maken)
-
- Moderator
oke redelijk groot dan 
Das niet nodig. Doe dat maar als je ze de 7e niet bij je hebt, mag je terug om ze ff op te halen.peter5GTTurbo schreef:Hmmm ik schaam me diep.Rudo schreef:Peter, wil je dan zo vriendelijk zijn om 2 x RE 208's mee te nemen...
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Ik ben er een paar jaar terug geweest. Had toen nog geen auto (nu ook niet trouwens) maar zat toen al wel op het forum. Aangezien het niet zo ver was ben ik toen de hele dag weeste kijken.Hooliead schreef:Ik hoor nu redelijk veel mensen klagen (en miss soms wel terrecht) maar wil eigenlijk ook weleens kijken of er ook goeie opmerkingen kunnen komen.
De ruimte is inderdaad perfect vond ik. De auto's stonden per type opgesteld met 1 parkeerplek tussen elke auto in. Zodat er genoeg ruimte was om er langs te kopen en te

Breda=

Laatst gewijzigd door MartijnG op wo 4 feb 2004 6:35, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Renault Megane Club
[img]http://www.meganecoupe.nl/club/rtc3302/meganes.jpg[/img]
Hakke stal de show
[img]http://www.meganecoupe.nl/club/rtc3302/hakke3.jpg[/img]
Op de achtergrond staat iedereen te kwijlen over de Clio V6
[img]http://www.meganecoupe.nl/club/rtc3302/gerwin.jpg[/img]
[img]http://www.meganecoupe.nl/club/rtc3302/meganes.jpg[/img]
Hakke stal de show

[img]http://www.meganecoupe.nl/club/rtc3302/hakke3.jpg[/img]
Op de achtergrond staat iedereen te kwijlen over de Clio V6

[img]http://www.meganecoupe.nl/club/rtc3302/gerwin.jpg[/img]
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Enschede - Breda:
205,9 km
Mwah een gemiddelde meeting-route-lengte dus
205,9 km
Mwah een gemiddelde meeting-route-lengte dus

mmm Is weer wat anders dan midden nederland, heeeeeeeeel misschien kan ik niet omdat ik dan waarschijnlijk ga touren met de band
maar ik ga ervan uit dat ik optijd terug ben 

Mooi. Dan hoef ik deze keer de avond vooraf nie op een pilsje te kijken. Kan ik op de fiets komen als het moet! 
Goede keus om de meeting in Breda te houden
Deze keer in het voordeel voor de mensen in het zuiden, maar als het in een uithoek van Groningen zou zijn zou ik er zeker ook bij zijn!

Goede keus om de meeting in Breda te houden

Deze keer in het voordeel voor de mensen in het zuiden, maar als het in een uithoek van Groningen zou zijn zou ik er zeker ook bij zijn!
MJ schreef:rasit.. schreef:P@TB@D schreef:oke redelijk groot dan
Van Zoetermeer (NL, 2711)
Naar Breda (NL, 4811)
Afstand 71,3 km.
poe poe pat, wel eerst voor een grote beurt naar de dealer voordat je naar breda gaat.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geniale opmerking Rasit

Euh ja ik kom natuurlijk ook, maar ik denk niet met de GTT
Ga het net niet redden om alles op tijd af te krijgen, en ik heb geen zin om een project van ruim een jaar af te raffelen. Het zijn juist die kleine dingetjes die het hem doen.