Maar de eingenaar kan hier uitsluitsel over geven

die heb ik ook nog wel ergens liggen,MacMouse schreef:Zonde.
Verder erg strakke bak.
En voor dat scherm, ik zou eens kijken naar zo'n oude vdo nav scherm beugel. (mooie zin.)
Dat is zo'n flexibele slang waar je het scherm heel mooi op kunt monteren, en heel makkelijk kunt demonteren.
Komt 't kleurverschil niet vanwege de 2 verschillende soorten ondergrond (metaal / kunststof)?Jeroen schreef:Klopt, het is niet 100% dezelfde kleur.
Maar het ligt er ook aan hoe de lichtinval is, de ene keer is het goed en de andere keer zijn de gespoten delen wat lichter blauw.
Het irriteerd me (nog) niet echt, mocht dit wel gaan gebeuren moeten we maar kijken om ze nog een x te spuiten.
Maar snappen doe ik het nog niet, we hebben de kleurcode in de computer ingevoerd, hier kwamen 3 kleuren uit.
De staaltjes hiervan in volle daglicht vergeleken.
En die gebruikt is was precies goed.
Ook voor het plakken de spullen nog vergeleken en alles leek goed.
De meeste van die grote gehuurde verhuisbussen waar ik mee gereden heb hebben wel van die detectoren erin die aangeven hoeveel afstandje nog hebt. Dat is natuurlijk geen garantie dat het goed gaat en dit soort resultaten is altijd erg jammer. Uit ervaring weet ik dat je bij dit soort grote apparaten je altijd eerst moet kijken wat er voor en achter je staat voor je instapt, al heb ik zelf gelukkig daar nog nooit schade mee gereden. Dat je recht naar achteren niets ziet in een vrachwagen beseffen een hoop andere weggebruikers vaak niet.Maus schreef:@Calle; niet veel vrachtwagens zijn uitgerust met bijvoorbeeld een achteruitrijcamera. En zoals ik 't op de foto's zie, staat de Megane precies (in het verlengde) achter de vrachtwagen, dus daar vanuit zie je 'm niet / nauwelijks staan.
Echt zonde van de schade, maar het is toch maar een verzekeringskwestie. Moet echt geen problem zijn lijkt mij.MartijnG schreef:Oei, das balen zeg!
Wel een goed excuus nu voor een nieuw setje achterlichten(Lexus ofzo
)
Dat is helaas niet 't enige.....Calle schreef:Dat je recht naar achteren niets ziet in een vrachwagen beseffen een hoop andere weggebruikers vaak niet.
Erg veel kan je beter vervangen door het.Gelukkig valt de schade nog mee hier, met een vrachtwagen kun je veel diepere deuken rijden zonder erg veel te merken.