[Stefan project,]17-07-04 zoektocht naar een andere renault

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
Stefan S.

Maik (WOOFER) schreef:Dat ziet er goed uit man.

Ga je nog wat doen met je achterlichten??

misschien ook ander kleurtje? (kweet niet of het staat hoor!)
Nog geen idee. Het ene moment vind ik het wel mooi en het andere moment weer niet :D
Eelko

Hij ziet er erg strak uit met die mooi velgies!!! >-)
Twingo Sport

Ziet er netjes uit Stefan :beer:
Rontwingo

Ziet er goed uit. (Y)

Persoonlijk vind ik die lexuslook achtige achterlichten geen potje en zou ik het gewoon zo als het nu is laten. Maar ja smaken verschillen gelukkig.
~thijs~
Contacteer:

dtune_stefan schreef:Thx voor de leuke reacties.
@Neobyte: ik heb de sideskirts gedemonteerd, omdat ik baalde van het kleurverschil. Nu nog zien of ik ze kan verkopen, zo niet dan spuit ik ze gewoon weer opnieuw :D
Kan je niet terug naar de spuiter????
dat je meld dat het kleurverschil echt te groot is?
Vos

Hij heeft ze zelf gespoten....... 8)
Clio 16v.....
~thijs~
Contacteer:

dan word het best lastig jah :)
Stefan S.

@Rontwingo, lexus vind ik sowieso (N) , ik vind de witte achterlichten van Roeland zijn Twingo wel mooi (Y)
@ Thijs, ik heb de sideskirts zelf gespoten, vandaar het kleurverschil :D .Ik heb gewoon het kleurnummer genomen en een bus gekocht bij de Heron. Helaas toch een afwijkende kleur :(
~thijs~
Contacteer:

tja das altijd zo als je zelf een bussie verf haalt
Stefan S.

Niet echt een slimme actie, kweet het :D
Rontwingo

dtune_stefan schreef:@Rontwingo, lexus vind ik sowieso (N) , ik vind de witte achterlichten van Roeland zijn Twingo wel mooi (Y)
Ik heb Roeland zijn twingo nog nooit gezien dus zou eigenlijk niet weten wat voor achterlichten hij er op heeft. :)
Stefan S.

Rontwingo

dtune_stefan schreef:Deze
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/49_123.JPG[/img]
Oja okay....vind ik persoonlijk ook niet echt geweldig. Maar ja smaken verschillen en iedereen zijn eigen style. :) :D
Stefan S.

Ik vind ze bij een ander wel mooi staan, maar zou ze zelf niet kopen. Beetje hetzelfde verhaal als bij de M3 siedeskirt, bij een ander vind ik het toppie en bij mezelf ben ik er zo op uitgekeken :D
Rontwingo

dtune_stefan schreef:Ik vind ze bij een ander wel mooi staan, maar zou ze zelf niet kopen. Beetje hetzelfde verhaal als bij de M3 siedeskirt, bij een ander vind ik het toppie en bij mezelf ben ik er zo op uitgekeken :D
Ja dat is waar.
Ik vind die m3 sideskirts wel mooi staan hoor. Het is dat ik zelf al chouchou sideskirts heb anders had ik ze zo van je overgekocht.
Stefan S.

Kijk, die zijn ook erg mooi (Y)
Stefan S.

Aangezien mijn wielen achter iets aan de binnenkant aanlopen moet ik spacers ofwel spoorverbreders kopen. Is het beter dat ik voor ook spacers gebruik, deze lopen namelijk niet aan?
Stefan T-SPORT
Contacteer:

Ik zou niet spoorverbreders met een te groot aantal cm kopen (max 1 cm) omdat anders je lagers te veel te verduren krijgen. Die dingen zijn nog best prijzig ook, iets van 70 euro per stuk (incl bouten).

Staat wel stoer, je wielen wat verder naar buiten >-)
* Stefan T-SPORT *
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Neobyte schreef:Ik zou niet spoorverbreders met een te groot aantal cm kopen (max 1 cm) omdat anders je lagers te veel te verduren krijgen. Die dingen zijn nog best prijzig ook, iets van 70 euro per stuk (incl bouten).

Staat wel stoer, je wielen wat verder naar buiten >-)
Vorige week besteld en geleverd gekregen voor net 50 euro incl. langere bouten. Ging bij mij ook om spoorverbreders van 1cm, en alleen achter.
Stefan S.

Heb je deze via het internet besteld en hoelang was de levertijd?
Gerald
Über-Spammer
Contacteer:

dtune_stefan schreef:Heb je deze via het internet besteld en hoelang was de levertijd?
Normaal gesproken moet het met een week binnen zijn. Door laat bestellen van mijn kant duurde het anderhalve week.

Dus als je vandaag besteld bij http://www.dutchpowertrading heeft ie het als het goed is vrijdag binnen. En dan voor evt. verzending naar jou toe nog een paar dagen langer.
Stefan S.

Vanmiddag heb ik spoorverbreders gekocht. Ze hebben me universele spoorverbreder van 0,5 cm aanbevolen, zie plaatje hieronder. Maar nu keek ik toevallig op de site van Reichard motorsport en daar zitten aan de spoorverbreders een rand. Heb ik nu een kat in de zak gekocht??
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/49_PICT0044.JPG[/img]
[img]http://reichhard-motorsport.com/catalog ... 83MFP3.jpg[/img]
foto van de website van Reichard
Gerald
Über-Spammer
Contacteer:

dtune_stefan schreef:Vanmiddag heb ik spoorverbreders gekocht. Ze hebben me universele spoorverbreder van 0,5 cm aanbevolen, zie plaatje hieronder. Maar nu keek ik toevallig op de site van Reichard motorsport en daar zitten aan de spoorverbreders een rand. Heb ik nu een kat in de zak gekocht??
Die jij nu gekocht hebt heb ik juist niet gekocht omdat ik het nogal zwakjes er uit zag zien. je kan ze niet centreren op je as en de vraag of het goed zit blijft dus. Die op de site van reichard zijn veel dikker en daarom zit er ook die extra rand in. omdat ze buiten de originele as zitten.

Heb je wel aan langere bouten gedacht, ook al is het maar 5 mm???
Stefan S.

Nee, dat besefte ik later ook pas |: . Ik heb net effe op hun site gecheckt en daar staat dat je de originele bouten kunt gebruiken. Maar ik heb inderdaad niet zoveel vertrouwen dat ze op de goede plaats blijven zitten. Dus...deze monteren of toch beter anderen halen,wat denken jullie?
Vos

Andere halen! :wink:
Clio 16v.....
Tijn
Contacteer:

nee, nee , neeeeee.... waar zou je op een 5mm spacer die rand moeten zetten dan ? willen de mannen het naafgat wat dikker hebben ofzo ?

die 5mm spacers hebben nooit een rand er aan zitten, dat is pas op het moment dat je originele centreernaaf niet meer toerijkend is door de dikte van de spacer.

ze zijn prima, niets meer aan doen.
there is no spoon.
Stefan S.

Dank je Tijn (Y) , weer een opluchting van mijn kant. Ik kan ook gewoon de originele wielbouten gebruiken?
Laatst gewijzigd door Stefan S. op wo 25 feb 2004 8:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Tijn
Contacteer:

ja hoor, geen probleem. Weet niet precies meer hoeveel slagen ze er in moeten kunnen maar met een 5 mm spacer heb ik er nog nooit problemen mee gehad. Ze zaten op onze twingo ook achter op die manier.
there is no spoon.
Stefan S.

Toppie, ik ga ze vanavond dan gelijk monteren. De verkoper daar zei iets van de je 6 slagen nodig had.
DJ-Jasper

Rontwingo schreef:
dtune_stefan schreef:Deze
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/49_123.JPG[/img]
Oja okay....vind ik persoonlijk ook niet echt geweldig. Maar ja smaken verschillen en iedereen zijn eigen style. :) :D
Hoe kom je aan zo'n wit derde remlicht??? Ik heb ook die witte achterlichten (maar dan zonder die rode en oranje bollen) en een rood derde remlicht. Is mooier als ik een witte heb, maar nog nooit tegengekomen!
Renault Twingo
Planning september: Ramen blinderen, andere spiegels
Planning oktober/november: Spoilerpakketje van CarTrend
Stefan S.

@DJ Jasper, kweenie is de Twingo van Roeland :wink:
Stefan S.

De spoorverbreders zitten nu eronder, maar als ik van de drempel(kleine drempel) af rijd, hoor ik nog steeds een krrrrrrrrr :( Het is alleen bij het achterwiel van de bestuurderskant. Het gaat alleen goed als ik stapvoet over een drempel gaat
Iemand enig idee?
Tijn
Contacteer:

wielkasten kunnen iets aanlopen ? die bovenste rand is vrij dik...
there is no spoon.
Stefan S.

Het vreemde is dat ik het alleen aan de linkerkant hoor. Daarbij is maar 40mm verlaagd achter :s
Gerald
Über-Spammer
Contacteer:

dtune_stefan schreef:Het vreemde is dat ik het alleen aan de linkerkant hoor. Daarbij is maar 40mm verlaagd achter :s
Is niet vreemd, rechts heb je meer ruimte vanwege je benzinetank enz. ik had het zelfde probleem met de clio, rechts was compleet vrij en links liep ie aan op de bouten van de schokbreker. maar goed bij een twingo zit het iets anders.

Oplossing, iets zwaars in de achterbak zetten (vriend(in?)) en misschien veren. en zelf kijken waar ie nu aanloopt. maar ik zou bijna zeggen kijk eerst eens bij je wiel ophanging.
Plaats reactie