Nog geen idee. Het ene moment vind ik het wel mooi en het andere moment weer nietMaik (WOOFER) schreef:Dat ziet er goed uit man.
Ga je nog wat doen met je achterlichten??
misschien ook ander kleurtje? (kweet niet of het staat hoor!)

Nog geen idee. Het ene moment vind ik het wel mooi en het andere moment weer nietMaik (WOOFER) schreef:Dat ziet er goed uit man.
Ga je nog wat doen met je achterlichten??
misschien ook ander kleurtje? (kweet niet of het staat hoor!)
Kan je niet terug naar de spuiter????dtune_stefan schreef:Thx voor de leuke reacties.
@Neobyte: ik heb de sideskirts gedemonteerd, omdat ik baalde van het kleurverschil. Nu nog zien of ik ze kan verkopen, zo niet dan spuit ik ze gewoon weer opnieuw
Ik heb Roeland zijn twingo nog nooit gezien dus zou eigenlijk niet weten wat voor achterlichten hij er op heeft.dtune_stefan schreef:@Rontwingo, lexus vind ik sowieso, ik vind de witte achterlichten van Roeland zijn Twingo wel mooi
![]()
Oja okay....vind ik persoonlijk ook niet echt geweldig. Maar ja smaken verschillen en iedereen zijn eigen style.dtune_stefan schreef:Deze
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/49_123.JPG[/img]
Ja dat is waar.dtune_stefan schreef:Ik vind ze bij een ander wel mooi staan, maar zou ze zelf niet kopen. Beetje hetzelfde verhaal als bij de M3 siedeskirt, bij een ander vind ik het toppie en bij mezelf ben ik er zo op uitgekeken
Vorige week besteld en geleverd gekregen voor net 50 euro incl. langere bouten. Ging bij mij ook om spoorverbreders van 1cm, en alleen achter.Neobyte schreef:Ik zou niet spoorverbreders met een te groot aantal cm kopen (max 1 cm) omdat anders je lagers te veel te verduren krijgen. Die dingen zijn nog best prijzig ook, iets van 70 euro per stuk (incl bouten).
Staat wel stoer, je wielen wat verder naar buiten
Normaal gesproken moet het met een week binnen zijn. Door laat bestellen van mijn kant duurde het anderhalve week.dtune_stefan schreef:Heb je deze via het internet besteld en hoelang was de levertijd?
Die jij nu gekocht hebt heb ik juist niet gekocht omdat ik het nogal zwakjes er uit zag zien. je kan ze niet centreren op je as en de vraag of het goed zit blijft dus. Die op de site van reichard zijn veel dikker en daarom zit er ook die extra rand in. omdat ze buiten de originele as zitten.dtune_stefan schreef:Vanmiddag heb ik spoorverbreders gekocht. Ze hebben me universele spoorverbreder van 0,5 cm aanbevolen, zie plaatje hieronder. Maar nu keek ik toevallig op de site van Reichard motorsport en daar zitten aan de spoorverbreders een rand. Heb ik nu een kat in de zak gekocht??
Hoe kom je aan zo'n wit derde remlicht??? Ik heb ook die witte achterlichten (maar dan zonder die rode en oranje bollen) en een rood derde remlicht. Is mooier als ik een witte heb, maar nog nooit tegengekomen!Rontwingo schreef:Oja okay....vind ik persoonlijk ook niet echt geweldig. Maar ja smaken verschillen en iedereen zijn eigen style.dtune_stefan schreef:Deze
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/49_123.JPG[/img]![]()
Is niet vreemd, rechts heb je meer ruimte vanwege je benzinetank enz. ik had het zelfde probleem met de clio, rechts was compleet vrij en links liep ie aan op de bouten van de schokbreker. maar goed bij een twingo zit het iets anders.dtune_stefan schreef:Het vreemde is dat ik het alleen aan de linkerkant hoor. Daarbij is maar 40mm verlaagd achter