Job-Turbo - Andere auto!!! Nu met filmpje!!

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Roy
Moderator

Ja zo een is fijn op je gtt. Een regenbui en alles is zeiknat onder je kap. (N)
5 GT Turbo '88 GT5
Job-turbo
Contacteer:

Thanx.... Alleen het probleem is dat de motorkap tegen de motor aankomt waar eerst de carb. ongeveer zat. Dus redelijk aan de zijkant. Moet dus ook een luchthapper die aan die kant zit. Zat te denken aan een motorkap met een 16v bult er in. En dan meteen van polyester :smoke: Maar zit qua diepte van binnen uit zegmaar wat ruimte? wie weet dat?
Roy
Moderator

Hoe bedoel je qua diepte va binnenuit? Jl tuning was bezig met polyester kappen met een 16v bult erin.
5 GT Turbo '88 GT5
Job-turbo
Contacteer:

Kom ruimte onder de kap tekort. Die 16v bult ligt hoger dat de rest van de motorkap dus dat zou wat ruimte moeten winnen. Maar het moet niet zo zijn dat de onderkant van die kap gelijk is aan een standaart want dan win je er niets mee. Leg ik het zo wat duidelijk uit :s:s
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Olijnsma schreef:
Job-turbo schreef:
Xedrah schreef:Ja ja, hij loopt bijna! :) Ziet er heeel stoer uit... 8)
Zit er idd heel stoer uit al zeg ik het zelf :p.

Luchthappertje is 1 van de mogelijkheden. Zit er misschien ook aan te denken om de motorkap aan de achterkant iets op te hogen....

Iemand nog meer ideeen?
IPV een luchthapper kun je ook een powerbulge erop laten maken, dan krijg je een heuveltje, en dat is dan ook wel weer stoer.
Job-turbo schreef:Thanx.... Alleen het probleem is dat de motorkap tegen de motor aankomt waar eerst de carb. ongeveer zat. Dus redelijk aan de zijkant. Moet dus ook een luchthapper die aan die kant zit. Zat te denken aan een motorkap met een 16v bult er in. En dan meteen van polyester :smoke: Maar zit qua diepte van binnen uit zegmaar wat ruimte? wie weet dat?
Zei ik toch zonet al :p
Laatst gewijzigd door Erik Olijnsma op di 20 apr 2004 14:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
Roy
Moderator

Ja je wint er zoiezo ruimte mee. Om hoeveel gaat het? Anders misschien toch een subaru scoop? Dan heb je in ieder geval een berg ruimte eronder
5 GT Turbo '88 GT5
Job-turbo
Contacteer:

Olijnsma schreef:
Olijnsma schreef:
Job-turbo schreef:
Xedrah schreef:Ja ja, hij loopt bijna! :) Ziet er heeel stoer uit... 8)
Zit er idd heel stoer uit al zeg ik het zelf :p.

Luchthappertje is 1 van de mogelijkheden. Zit er misschien ook aan te denken om de motorkap aan de achterkant iets op te hogen....

Iemand nog meer ideeen?
IPV een luchthapper kun je ook een powerbulge erop laten maken, dan krijg je een heuveltje, en dat is dan ook wel weer stoer.
Job-turbo schreef:Thanx.... Alleen het probleem is dat de motorkap tegen de motor aankomt waar eerst de carb. ongeveer zat. Dus redelijk aan de zijkant. Moet dus ook een luchthapper die aan die kant zit. Zat te denken aan een motorkap met een 16v bult er in. En dan meteen van polyester :smoke: Maar zit qua diepte van binnen uit zegmaar wat ruimte? wie weet dat?
Zei ik toch zonet al :p

Ja je bent braaf....... :p :wink:
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Laatst gewijzigd door Erik Olijnsma op di 20 apr 2004 14:49, 2 keer totaal gewijzigd.
Job-turbo
Contacteer:

Gaat niet om extreem veel ruimte. Misschien maar gewoon een subaru happer en dan die andersom... Maarja het is wel weer een geknip en een gezaag :s :@
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Job-turbo schreef:Gaat niet om extreem veel ruimte. Misschien maar gewoon een subaru happer en dan die andersom... Maarja het is wel weer een geknip en een gezaag :s :@
Subaru happer moet je niet doen, die is te wijd, en als de voorkant de achterkant wordt, loopt ie aan de voorkant te stijl op, en is geen porum.
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Deze bijvoorbeeld
marcel16v

Ga anders voor een Integrale style 'bult'.
mark 5t
Contacteer:

nou aan tips ontbreekt het hier zeker niet maar ik denk dat job het zelf maar moet beslissen.
natuurlijk kan ik het niet nalaten om ook nog even een tip te geven ik zou persoonlijk het inlaatspruitstuk aanpassen als die mogelijkheid er nog is tenminste zodat de originele kap weer mooi sluit.
ach laat ook maar en zoek het lekker zelf uit dan komt het vast wel goed. (Y)
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
Abel
Über-Spammer

komt er nu wel of geen rechter koplamp in? :)
Xedrah

Abel schreef:komt er nu wel of geen rechter koplamp in? :)
Die zit er al weer in! :lol:
Job-turbo
Contacteer:

mark 5t schreef:nou aan tips ontbreekt het hier zeker niet maar ik denk dat job het zelf maar moet beslissen.
natuurlijk kan ik het niet nalaten om ook nog even een tip te geven ik zou persoonlijk het inlaatspruitstuk aanpassen als die mogelijkheid er nog is tenminste zodat de originele kap weer mooi sluit.
ach laat ook maar en zoek het lekker zelf uit dan komt het vast wel goed. (Y)
Dat was ook mijn voorkeur maar het is helaas niet meer mogelijk om dit te doen :(
Job-turbo
Contacteer:

Goed nieuws... Voor mij in iedergeval :p

Gisteren even met de flex bezig geweest en de verstevigingen eruit geflext. Daarmee heb ik voldoende ruimte gecreeerd....

Hoeft dus geen luchthapper of iets dergelijks op de kap (Y) (Y)
Matijs
Contacteer:

Foto's van het voltooide apparaat? :)
Job-turbo
Contacteer:

Ik heb wel een foto van de voltooide motorruimte....... Of zal ik nog even wachten totdat de specs ook bekend zijn :p
Robert dB.

ja spec's en foto's is leuker :D
Matijs
Contacteer:

hrmm, moet ik weer wachten :s :p :lol:
Roy
Moderator

Alleen een foto is genoeg :wink: :foto:
5 GT Turbo '88 GT5
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

voor nu ! :lol:
Job-turbo
Contacteer:

Zodra de specs bekend zijn van mijn auto zal ik de foto's gaan plaatsen. Samen met een uitdraai van de testbank. Maar ik moet hem eerst ook nog inrijden :@
Roy
Moderator

Eerst een foto :foto: en dan specs is veel leuker :wink:
5 GT Turbo '88 GT5
Job-turbo
Contacteer:

Gisteren weer even aan de slag geweest. Bumper er op dus dat ziet er ook weer een stukkie beter uit. Ookal is er aardig wat verzaagt aan de bumper omdat de intercooler eerst op een andere plek zou komen :s

A.s. vrijdag wordt de BDP sensor aangesloten en word hij lopend gemaakt. Zaterdag en vrijdag wordt hij verder afgesteld op de testbank. Er komt eerst een 'rustig'programma in want hij moet nog ingereden worden. Maar daarna wordt het feest........... :worship: :D
Robert Turbo

Job-turbo schreef:Gisteren weer even aan de slag geweest. Bumper er op dus dat ziet er ook weer een stukkie beter uit. Ookal is er aardig wat verzaagt aan de bumper omdat de intercooler eerst op een andere plek zou komen :s

A.s. vrijdag wordt de BDP sensor aangesloten en word hij lopend gemaakt. Zaterdag en vrijdag wordt hij verder afgesteld op de testbank. Er komt eerst een 'rustig'programma in want hij moet nog ingereden worden. Maar daarna wordt het feest........... :worship: :D
Cool :)

Friesland will never be the same :D :wink:
Renault 5 GT Turbo "EVO"
Xedrah

Morgen dus starten! (Y) Now you're talking! :D
Matijs
Contacteer:

Wel een filmpje maken he? Is altjid een magisch moment als een motor weer tot leven komt :)
Job-turbo
Contacteer:

Matijs schreef:Wel een filmpje maken he? Is altjid een magisch moment als een motor weer tot leven komt :)
Maak er denk ik maar geen filmpje van :S:S

Hij zal eerst wel lekker beroerd lopen we beginnen helemaal blanco met het programmeren.

Maak wel een filmpje als hij op de testbank staat om afgesteld te worden op vol vermogen :p:p :worship:
mark 5t
Contacteer:

ok man goed zo lekker bezig . (Y)
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
Matijs
Contacteer:

Job-turbo schreef:
Matijs schreef:Wel een filmpje maken he? Is altjid een magisch moment als een motor weer tot leven komt :)

Hij zal eerst wel lekker beroerd lopen we beginnen helemaal blanco met het programmeren.

Maak wel een filmpje als hij op de testbank staat om afgesteld te worden op vol vermogen :p:p :worship:
En wij maar wachten (~) :~
Job-turbo
Contacteer:

Matijs schreef:
Job-turbo schreef:

En wij maar wachten (~) :~
Wat denk je van mij!!!! :( :lol:

Auto staat nu al bijna 3 jaar stil :s sta echt te popelen. Slapeloze nachten......... (S) :p
Plaats reactie