Job-Turbo - Andere auto!!! Nu met filmpje!!
Thanx.... Alleen het probleem is dat de motorkap tegen de motor aankomt waar eerst de carb. ongeveer zat. Dus redelijk aan de zijkant. Moet dus ook een luchthapper die aan die kant zit. Zat te denken aan een motorkap met een 16v bult er in. En dan meteen van polyester
Maar zit qua diepte van binnen uit zegmaar wat ruimte? wie weet dat?

Kom ruimte onder de kap tekort. Die 16v bult ligt hoger dat de rest van de motorkap dus dat zou wat ruimte moeten winnen. Maar het moet niet zo zijn dat de onderkant van die kap gelijk is aan een standaart want dan win je er niets mee. Leg ik het zo wat duidelijk uit
:s

-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
[img]http://www.autostyle.nl/images/producti ... EPA254.gif[/img]
[img]http://www.autostyle.nl/images/producti ... EPA266.gif[/img]
Of deze maar dan omgekeerd, dan komt ie op de injectie'molen'.
[img]http://www.autostyle.nl/images/producti ... EPA249.gif[/img]
[img]http://www.autostyle.nl/images/producti ... LU02NI.gif[/img]
[img]http://www.autostyle.nl/images/producti ... EPA266.gif[/img]
Of deze maar dan omgekeerd, dan komt ie op de injectie'molen'.
[img]http://www.autostyle.nl/images/producti ... EPA249.gif[/img]
[img]http://www.autostyle.nl/images/producti ... LU02NI.gif[/img]
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
Olijnsma schreef:IPV een luchthapper kun je ook een powerbulge erop laten maken, dan krijg je een heuveltje, en dat is dan ook wel weer stoer.Job-turbo schreef:Zit er idd heel stoer uit al zeg ik het zelfXedrah schreef:Ja ja, hij loopt bijna!Ziet er heeel stoer uit...
.
Luchthappertje is 1 van de mogelijkheden. Zit er misschien ook aan te denken om de motorkap aan de achterkant iets op te hogen....
Iemand nog meer ideeen?
Zei ik toch zonet alJob-turbo schreef:Thanx.... Alleen het probleem is dat de motorkap tegen de motor aankomt waar eerst de carb. ongeveer zat. Dus redelijk aan de zijkant. Moet dus ook een luchthapper die aan die kant zit. Zat te denken aan een motorkap met een 16v bult er in. En dan meteen van polyesterMaar zit qua diepte van binnen uit zegmaar wat ruimte? wie weet dat?

Laatst gewijzigd door Erik Olijnsma op di 20 apr 2004 14:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Olijnsma schreef:Olijnsma schreef:IPV een luchthapper kun je ook een powerbulge erop laten maken, dan krijg je een heuveltje, en dat is dan ook wel weer stoer.Job-turbo schreef:Zit er idd heel stoer uit al zeg ik het zelfXedrah schreef:Ja ja, hij loopt bijna!Ziet er heeel stoer uit...
.
Luchthappertje is 1 van de mogelijkheden. Zit er misschien ook aan te denken om de motorkap aan de achterkant iets op te hogen....
Iemand nog meer ideeen?Zei ik toch zonet alJob-turbo schreef:Thanx.... Alleen het probleem is dat de motorkap tegen de motor aankomt waar eerst de carb. ongeveer zat. Dus redelijk aan de zijkant. Moet dus ook een luchthapper die aan die kant zit. Zat te denken aan een motorkap met een 16v bult er in. En dan meteen van polyesterMaar zit qua diepte van binnen uit zegmaar wat ruimte? wie weet dat?
Ja je bent braaf.......

-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
[img]http://www.usbody.com/images/RBH-7S.gif[/img]
Maar dan mooier
[img]http://www.blowdog.com/images/m3/m3_04.jpg[/img]
Maar dan mooier
[img]http://www.blowdog.com/images/m3/m3_04.jpg[/img]
Laatst gewijzigd door Erik Olijnsma op di 20 apr 2004 14:49, 2 keer totaal gewijzigd.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Gaat niet om extreem veel ruimte. Misschien maar gewoon een subaru happer en dan die andersom... Maarja het is wel weer een geknip en een gezaag



-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
Subaru happer moet je niet doen, die is te wijd, en als de voorkant de achterkant wordt, loopt ie aan de voorkant te stijl op, en is geen porum.Job-turbo schreef:Gaat niet om extreem veel ruimte. Misschien maar gewoon een subaru happer en dan die andersom... Maarja het is wel weer een geknip en een gezaag![]()
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
Deze bijvoorbeeldOlijnsma schreef:
[img]http://www.autostyle.nl/images/producti ... LU02NI.gif[/img]
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
nou aan tips ontbreekt het hier zeker niet maar ik denk dat job het zelf maar moet beslissen.
natuurlijk kan ik het niet nalaten om ook nog even een tip te geven ik zou persoonlijk het inlaatspruitstuk aanpassen als die mogelijkheid er nog is tenminste zodat de originele kap weer mooi sluit.
ach laat ook maar en zoek het lekker zelf uit dan komt het vast wel goed.
natuurlijk kan ik het niet nalaten om ook nog even een tip te geven ik zou persoonlijk het inlaatspruitstuk aanpassen als die mogelijkheid er nog is tenminste zodat de originele kap weer mooi sluit.
ach laat ook maar en zoek het lekker zelf uit dan komt het vast wel goed.

lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
Dat was ook mijn voorkeur maar het is helaas niet meer mogelijk om dit te doenmark 5t schreef:nou aan tips ontbreekt het hier zeker niet maar ik denk dat job het zelf maar moet beslissen.
natuurlijk kan ik het niet nalaten om ook nog even een tip te geven ik zou persoonlijk het inlaatspruitstuk aanpassen als die mogelijkheid er nog is tenminste zodat de originele kap weer mooi sluit.
ach laat ook maar en zoek het lekker zelf uit dan komt het vast wel goed.

Goed nieuws... Voor mij in iedergeval 
Gisteren even met de flex bezig geweest en de verstevigingen eruit geflext. Daarmee heb ik voldoende ruimte gecreeerd....
Hoeft dus geen luchthapper of iets dergelijks op de kap


Gisteren even met de flex bezig geweest en de verstevigingen eruit geflext. Daarmee heb ik voldoende ruimte gecreeerd....
Hoeft dus geen luchthapper of iets dergelijks op de kap


Foto's van het voltooide apparaat? 

Ik heb wel een foto van de voltooide motorruimte....... Of zal ik nog even wachten totdat de specs ook bekend zijn 

-
- Berichten: 6477
- Lid geworden op: wo 17 okt 2001 0:00
- Locatie: Woerden
ja spec's en foto's is leuker 

hrmm, moet ik weer wachten




-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
voor nu ! 

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Zodra de specs bekend zijn van mijn auto zal ik de foto's gaan plaatsen. Samen met een uitdraai van de testbank. Maar ik moet hem eerst ook nog inrijden 

Gisteren weer even aan de slag geweest. Bumper er op dus dat ziet er ook weer een stukkie beter uit. Ookal is er aardig wat verzaagt aan de bumper omdat de intercooler eerst op een andere plek zou komen 
A.s. vrijdag wordt de BDP sensor aangesloten en word hij lopend gemaakt. Zaterdag en vrijdag wordt hij verder afgesteld op de testbank. Er komt eerst een 'rustig'programma in want hij moet nog ingereden worden. Maar daarna wordt het feest...........


A.s. vrijdag wordt de BDP sensor aangesloten en word hij lopend gemaakt. Zaterdag en vrijdag wordt hij verder afgesteld op de testbank. Er komt eerst een 'rustig'programma in want hij moet nog ingereden worden. Maar daarna wordt het feest...........


-
- Berichten: 2134
- Lid geworden op: ma 23 sep 2002 15:06
- Locatie: Heerenveen auto:
CoolJob-turbo schreef:Gisteren weer even aan de slag geweest. Bumper er op dus dat ziet er ook weer een stukkie beter uit. Ookal is er aardig wat verzaagt aan de bumper omdat de intercooler eerst op een andere plek zou komen
A.s. vrijdag wordt de BDP sensor aangesloten en word hij lopend gemaakt. Zaterdag en vrijdag wordt hij verder afgesteld op de testbank. Er komt eerst een 'rustig'programma in want hij moet nog ingereden worden. Maar daarna wordt het feest...........![]()

Friesland will never be the same

Renault 5 GT Turbo "EVO"
Wel een filmpje maken he? Is altjid een magisch moment als een motor weer tot leven komt 

Maak er denk ik maar geen filmpje vanMatijs schreef:Wel een filmpje maken he? Is altjid een magisch moment als een motor weer tot leven komt

Hij zal eerst wel lekker beroerd lopen we beginnen helemaal blanco met het programmeren.
Maak wel een filmpje als hij op de testbank staat om afgesteld te worden op vol vermogen


ok man goed zo lekker bezig . 

lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
En wij maar wachtenJob-turbo schreef:Maak er denk ik maar geen filmpje vanMatijs schreef:Wel een filmpje maken he? Is altjid een magisch moment als een motor weer tot leven komt:S
Hij zal eerst wel lekker beroerd lopen we beginnen helemaal blanco met het programmeren.
Maak wel een filmpje als hij op de testbank staat om afgesteld te worden op vol vermogen:p


Wat denk je van mij!!!!Matijs schreef:En wij maar wachtenJob-turbo schreef:Maak er denk ik maar geen filmpje vanMatijs schreef:Wel een filmpje maken he? Is altjid een magisch moment als een motor weer tot leven komt:S
Hij zal eerst wel lekker beroerd lopen we beginnen helemaal blanco met het programmeren.
Maak wel een filmpje als hij op de testbank staat om afgesteld te worden op vol vermogen:p
![]()


Auto staat nu al bijna 3 jaar stil


