[Thierry's Williams]

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
Thierry

Ziezo, auto is weer goedgekeurd :D
Thierry

Gisteren ff de spoiler naar de spuiter gebracht :)

ff een vraagje, is het moeilijk om een andere klep te monteren en dan doel ik op de bedrading en de CV oversteken enzo. Ik kan namelijk misschien de klep van een gewone Clio voor niks krijgen en dan zou ik daar die spoiler op monteren :)
SheikValver

een makkie!! normaal zit in elke klep een gat om je cv'ke te bevestigen, dus gewoon effe verhangen

motorke van ruitenwisser versteken, waterleidingkje eruit halen en 1 kabelboomke eruit halen

dan door het gat van de andere koffer duwen (bovenaan) misschien alles vastmaken aan een stukje stevige ijzerdraaid, zo gaat het makkelijk door de koffer heen en terug alles bevestigen

als je het niet ziet zitten, kom gerust af, ik fix het effe voor je! max 20min werk
Thierry

Bedankt voor het aanbod (Y)
Ik zal het in mijn achterhoofd houden :)
Ik moet toch nog eens in de buurt zijn he
Thierry

Druk dagje gehad vandaag :)

Eerst mijn spoiler van de spuiter gehaald (beetje donkere foto's):

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RwD*Ar8U ... 8135285108[/img]

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RwDdAr0U ... 8089328958[/img]

En 's middags ff mijn auto opgehaald bij de garage waar er een nieuwe distributie riem opgegaan is, afdichtingsringen, remblokken vanvoor, oliefilter en olie.
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

vetjes man die spoilert, zit ie er onder tussen al op?>?

ben benieuwd >-)
Thierry

Nee die zit er nog steeds niet op :(
Ik ga m denk ik toch maar op de originele klep plakken.

Nog iets leuks om te melden trouwens, sinds dat mn willi die nieuwe riem enzo gehad heeft heeft ie totaal niks meer gestotterd of ingehouden, dat probleem lijkt nu volledig opgelost te zijn :D
Thierry

De spoiler zit er eindelijk op. Ik zal er zo snel mogelijk foto's van posten :)
LotuzClioWilliams

Ben benieuwd! :)
R(ay)Si

Samen met de orginele of heb je die er toch afgehaald?? :)
Alleen nog maar VW!
Thierry

Samen met de originele, zit nog genoeg ruimte tussen hoor :)
LotuzClioWilliams

Hoe is hij bevestigd? En is deze nog te verwijderen zonder schade aan de klep?
PatrickG

LotuzClioWilliams schreef:Hoe is hij bevestigd? En is deze nog te verwijderen zonder schade aan de klep?
Je gaat toch niet doen wat ik denk dat je gaat doen hé :~
Thierry

Kan met kit alleen hoor, maar ik heb m ook vastgeschroefd.
Ik ben toch nie van plan om die er nog af te halen :p
Patrick RS
Moderator

vetjes man ben benieuwd naar het resultaat (Y)
LotuzClioWilliams

Basic schreef:
LotuzClioWilliams schreef:Hoe is hij bevestigd? En is deze nog te verwijderen zonder schade aan de klep?
Waarschijnlijk niet, maar je weet nooit. :p

Ik heb een Alien dakspoiler van Esquiss te koop zien staan die ik wel mooi vind. Alleen zie ik op tegen het verwijderen van de originele spoiler. Geen idee hoe die Alien spoiler bevestigd moet worden. Het beste lijkt me om een andere achterklep hiervoor te gebruiken, maar of al dat gedoe het me waard is? :~
PatrickG

LotuzClioWilliams schreef:
Basic schreef:
Waarschijnlijk niet, maar je weet nooit. :p

Ik heb een Alien dakspoiler van Esquiss te koop zien staan die ik wel mooi vind. Alleen zie ik op tegen het verwijderen van de originele spoiler. Geen idee hoe die Alien spoiler bevestigd moet worden. Het beste lijkt me om een andere achterklep hiervoor te gebruiken, maar of al dat gedoe het me waard is? :~
Ik zou het niet doen :D :)
LotuzClioWilliams

Nee, maar jij bent al blij met een standaard Williams. Dat was ik (precies) twee maanden geleden ook, maar inmiddels begint het toch weer behoorlijk te kriebelen bij me. Alleen moet het wel betaalbaar blijven en moeten de modificaties eenvoudig ongedaan gemaakt kunnen worden om de Williams in originele staat terug te brengen.
PatrickG

Nou helemaal standaard niet. In ieder geval moeten de oranje zijknipperlichten vervangen worden door witte glaasjes. Ik vind dat oranje erg breekt qua kleurencombi.

Leuke demper moet erop. ( Peco Big Bore 100mm )
Misschien iets verlagen.
En leuke ICE natuurlijk.
Mn Swiss Champion stuurtje en die ook willieblauw spuiten.

Verder weet ik niet zoveel wat ik perse wil veranderen. Ik weet dat het niet superveel is, ik noem het geen project in ieder geval 8)
LotuzClioWilliams

Zouden er buiten de sportmodellen ook Clio's geleverd zijn in Williams blauw (449)? De gewone modellen hebben namelijk geen dakspoiler en zouden dus ideaal hiervoor zijn. Is overigens niet mijn eigen idee. PATRICK-CLIO gaf me deze tip.
Thierry

Ik wilde eerst ook een andere klep nemen, zodat ik m eventueel terug in de originele staat kon terugbrengen. Maar dan ben je wel weer veel geld extra kwijt, alleen maar om die andere dakspoiler erop te kunnen zetten. En dat ging me net wat te duur worden...
Thierry

Als je goed kijkt zie je bij deze Clio dat de kleine spoiler er ook nog zit (net zoals bij mij):

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0UACcGnoZ ... 8618721312[/img]
Ollie

Die gast lijkt een klein beetje op Riël :p
LotuzClioWilliams

Thierry schreef:Ik wilde eerst ook een andere klep nemen, zodat ik m eventueel terug in de originele staat kon terugbrengen. Maar dan ben je wel weer veel geld extra kwijt, alleen maar om die andere dakspoiler erop te kunnen zetten. En dat ging me net wat te duur worden...
Mja, het is dat mensen een beetje overgevoelig zijn wat de Williams betreft, anders zou ik het waarschijnlijk net als jou doen. Het is te hopen dat je een liefhebber van die spoiler vindt als je je Williams wilt gaan verkopen. Anders gaat het je dan misschien wel geld kosten. Dan zit er niks anders voor je op dan de wagen oprijden. Vervelend! :wink:
PatrickG

Thierry schreef:Ik wilde eerst ook een andere klep nemen, zodat ik m eventueel terug in de originele staat kon terugbrengen. Maar dan ben je wel weer veel geld extra kwijt, alleen maar om die andere dakspoiler erop te kunnen zetten. En dat ging me net wat te duur worden...
Mja, het is dat mensen een beetje overgevoelig zijn wat de Williams betreft, anders zou ik het waarschijnlijk net als jou doen. Het is te hopen dat je een liefhebber van die spoiler vindt als je je Williams wilt gaan verkopen. Anders gaat het je dan misschien wel geld kosten. Dan zit er niks anders voor je op dan de wagen oprijden. Vervelend! :wink:
Dan moet je er maar een maxi kit opgooien :D
LotuzClioWilliams

Met zo'n dakspoiler moet je dat eigenlijk wel doen, hè? 8)

Maareh... er was toch iemand hier die een Williams van een maxi kit aan het voorzien was? Hoe zou het daarmee staan?
PatrickG

Ja robert db, maar volgens mij ligt dat projectje even stil. Al een tijd geen nieuwe posts geweest.

http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... sc&start=0
Florus

Basic schreef: Leuke demper moet erop. ( Peco Big Bore 100mm )

Wordt het toch tijd dat je de mijne koopt :D :lol:

PECO BIGBORE 100 (~) (~)
Thierry

Dan gooi ik er een andere klep op he :p
Thierry

Hier alvast een paar kleine foto's die ik heb genomen met mn gsm :)

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0TADjAoIX ... 1695670143[/img] [img]http://groups.msn.com/_Secure/0TABmA4MX ... 1698352111[/img] [img]http://groups.msn.com/_Secure/0TQBmA60X ... 1692784561[/img]

Ik zal binnenkort weleens wat meer foto's maken in betere kwaliteit
Jasper16v

erg gaaf!! 8)
chris-mc
Car: Megane coupe ph1 16V
Contacteer:

best mooi dakspoilertje,ben benieuwt hoe het staat,de volgende meeting in terneuzen.
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Patrick RS
Moderator

vetjes >-)
PatrickG

Florus schreef:
Basic schreef: Leuke demper moet erop. ( Peco Big Bore 100mm )

Wordt het toch tijd dat je de mijne koopt :D :lol:

PECO BIGBORE 100 (~) (~)

Heb je hem nou nog steeds niet verkocht :wink:

ff offtopic:
Waarom leren mensen het nou nooit. Rijd ik in mn 106je xsi. Zit er iemand stoer te doen in een opel astra ( oude model ). Beetje te gassen.

Ten 1e niet doen als je niet weet met wat voor een auto je te maken hebt..... m'n 106 heeft nog altijd 105pk en aangezien het geen astra gsi was heeft mijn 106 verreweg meer pk's en hijs veel lichter.
Ten 2e ik kon jammer genoeg niet racen, we reden in een straat met drempels en rijtjeshuizen.
Ten 3e ik hoor net dat er een holle pijp van voor naar achter op zit en een sierstuk van halfords....

toch weer ff genoeg om hard te lachen eigenlijk, moest ff mn ei kwijt.
Laatst gewijzigd door PatrickG op do 7 okt 2004 16:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Tri$16v

Echt super mooie spoiler! :) (Y)
Plaats reactie