Friday Nightmeeting Oldenzaal.
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
19:00 uur neem ik aan? Op andere fora heb ik dat ook gezet 

-
- Contacteer:
Dan mogen martijn en Xantip niet komen, wordt het wel rustig denk ik hoor!
Waarom wil je geen meeting met allerlei wagens dan?
Waarom wil je geen meeting met allerlei wagens dan?
Door op andere fora uitnodigingen te zetten is het in de regio Randstad fout gegaan. Het wordt te druk en loopt uit de hand. Politie verbied het dan en dan kun je nergens meer meeten.
Je kan het beter een beetje bescheiden houden zodat niemand last van jullie heeft.
Je kan het beter een beetje bescheiden houden zodat niemand last van jullie heeft.
Anders ga je lekker aan vriendjes politiek doen chris, maar dan komen de starlet en de corola ook niet meer! Ik weet wel heel zeker dat jullie het lekker rustig gaan krijgen met zulke acties! maarja zie maar wat je doet, ik blijf voor een algemene meeting, want zo veel mensen komen toch nooit opdagen en ik zie op een meeting graag meer dan 5 auto's!
Xantip, wij hebben dit hier toch allemaal meegemaakt.
F.N. Bodegraven begon een jaartje of vier geleden alleen met Renaults.
Drie jaar geleden, dachten 2 RTCers(ik en nog iemand) dat het misschien wel leuk was om via andere forums te vermelden dat er elke week een automeeting is in Bodegraven. Opel, VW forum.
Dat hebben we geweten, op sommige avonden stonden er tegen de 350-400 auto's tot diep in de nacht bij de Mac Donalds en het AC restaurant. Dat is natuurlijk hartstikke gaaf, maar:
Een groot deel van die mensen vond het leuk om hard en/of slippend weg te rijden en met harde muziek en de deuren open lekker te showen.
En toen kwam de politie die op vrijdagavond ging controleren.. Hele terrein werd afgezet, je kon er niet meer op.. Als we het klein hadden gehouden hadden we er nog elke week gestaan..
Hoe groter je het opgaat zetten, des te eerder zegt de gemeent dat het niet meer mag..
Bodegraven werd afgesloten door de politie met hekken op vfrijdagavond.
Daarna ging men naar Zoetermeer, daar was het ook na een paar maanden door overlast afgelopen.
Nu zijn veel mensen in Leiden, ben benieuwd hoe lang het daar nog duurt.
Ik snap alleen jouw opmerking vriendjespolitiek niet..Beetje suf.
Ik probeer jullie alleen een adviesje te geven.
Hou het voor een bescheiden clubje, en niemand zal last van jullie hebben. Of maak het lekker groot en geniet er nog twee maandejes van alvorens het gesloten word. Aangezien jij het allemaal zo goed weet.
Geloof je het verhaal niet? Lees dan het 150 paginaas tellende F.N.B. topic maar eens door.
We proberen nu Bodegraven weer een klein beetje op te zetten, Renault only.
En geloof me, op een gegeven moment zeg je tegen jezelf: "Die meetings waar we met een klein clubje stonden waren eigenlijk veel gezelliger".
Drie jaar geleden, dachten 2 RTCers(ik en nog iemand) dat het misschien wel leuk was om via andere forums te vermelden dat er elke week een automeeting is in Bodegraven. Opel, VW forum.
Dat hebben we geweten, op sommige avonden stonden er tegen de 350-400 auto's tot diep in de nacht bij de Mac Donalds en het AC restaurant. Dat is natuurlijk hartstikke gaaf, maar:
Een groot deel van die mensen vond het leuk om hard en/of slippend weg te rijden en met harde muziek en de deuren open lekker te showen.
En toen kwam de politie die op vrijdagavond ging controleren.. Hele terrein werd afgezet, je kon er niet meer op.. Als we het klein hadden gehouden hadden we er nog elke week gestaan..
Hoe groter je het opgaat zetten, des te eerder zegt de gemeent dat het niet meer mag..
Daarna ging men naar Zoetermeer, daar was het ook na een paar maanden door overlast afgelopen.
Hou het voor een bescheiden clubje, en niemand zal last van jullie hebben. Of maak het lekker groot en geniet er nog twee maandejes van alvorens het gesloten word. Aangezien jij het allemaal zo goed weet.
Geloof je het verhaal niet? Lees dan het 150 paginaas tellende F.N.B. topic maar eens door.
En geloof me, op een gegeven moment zeg je tegen jezelf: "Die meetings waar we met een klein clubje stonden waren eigenlijk veel gezelliger".
-
- Contacteer:
Damn, hoe krijg je er zoveel bij elkaar? Nou als je er zoveel hebt, kan je beter een landelijke meeting organiserenChris schreef:...Dat hebben we geweten, op sommige avonden stonden er tegen de 350-400 auto's tot diep in de nacht bij de Mac Donalds en het AC restaurant.
Slippend wegrijden aan het eind van de meeting gebeurt wel vaker. Dat is niet zo erg lijkt mij. Je moet dan wel een regeling maken dat je geen harde muziek mag draaien, gewoon op normaal niveau. Moet kunnen lijkt mij, en het klinkt misschien niet leuk maar diegenen die het wel doen kunnen gebanned worden na een aantal keer, en moeten er in ieder geval op gewezen worden. Tja, dan ben je dus een beetje bezig politie-agent te spelen, maar dat is de enige manier om het goed te houden.Chris schreef:Dat is natuurlijk hartstikke gaaf, maar:
De politie is volgens mij ook overtuigbaar hoor, als je het met z'n allen netjes houdt en de regels niet overtreed kunnen ze je niets maken.Chris schreef:En toen kwam de politie die op vrijdagavond ging controleren.. Hele terrein werd afgezet, je kon er niet meer op.. Als we het klein hadden gehouden hadden we er nog elke week gestaan..
Je kan het ook zo houden dat je altijd op de carpoolparkeerplaats staat, en dat aantal is het maximum. Zo krijg je nooit meer dan 30 auto's.
Als dat het geval wordt (merk je ook wel), dan zeg je op de andere fora dat de meeting geschorst wordt, en hou je alleen een selecter clubje over.Chris schreef:En geloof me, op een gegeven moment zeg je tegen jezelf: "Die meetings waar we met een klein clubje stonden waren eigenlijk veel gezelliger".
-
- Moderator
- Car: Megane
ik ben het helemaal met chris eens ik heb gezien in zoetermeer hoe het er aan toe ging het is erg jammer dat sommige het verpesten voor andere.Chris schreef:Xantip, wij hebben dit hier toch allemaal meegemaakt.

rip bodegraven, en zoetermeer
Hier in groningen hebben ze het beter aangepakt. Daar staan op het mega grote parkeerterrein verschillende groepjes. Niet 1 grote kluit zoals ik in bodegraven heb meegemaakt maar 3 of 4 verschillende groepjes. En niemand die last van ons heeft. Politie komt regelmatig langs rijden en ze hebben nog nooit wat gedaan.
There will be plenty of time to rest when your dead
-
- Contacteer:
Op de fora waar ik het gepost heb, zijn niet veel mensen die komen. Tot nu toe heb ik er 3 of 4 die misschien komen (waarvan ik de auto's die ze hebben niet precies weet, maar wel wat reno's). Gewoon één keer uitproberen, als het niks wordt gewoon eerlijk op de fora melden dat de meeting voor hun geschorst is. Lijkt mij aardig simpel te regelen.
-
- Contacteer:
je kan beter een meeting houden met mensen die op dit forum zitten.
dus ook met mensen die geen renault hebben
je kan toch niemand weigeren die wil komen kijken omdat het een openbare weg is.
dus ook met mensen die geen renault hebben

je kan toch niemand weigeren die wil komen kijken omdat het een openbare weg is.
-
Ik ben het totaal met Chris eens.
Ik heb me dit ff een week aangekeken en bij de 1e post wist ik al dat je zo'n meeting 3x kunt houden en dat het daarna niks meer wordt. Je bent vroeger vast wel een x naar Almelo geweest op zondagavond en dat liep ook slecht af. Alle kentekens genoteerd en boetes uitschrijven om de lulligste dingen.
Je kunt het beste een klein groepje houden met mensen die je enigzins kent dan valt het nog in de hand te houden.
Je hebt misschien wel weer in de lokale krant gelezen dat er weer overal in Twente wordt gestraatraced, dus de politie zal erg streng zijn op dit moment.
Ik organiseer landelijke tuningmeetings e.d. en daar is het zelfs nog moeilijk om de mensen in toom te houden als je een hele grote groep "crew" hebt.
Dus als jij er met een groep vrienden aankomt en zegt dat je het wel ff in toom houdt. Op die lokale meetings komen naar verhouding meer van die "aso's" die de boel verzieken dan op een echte tuningmeeting.
Een clublid van ons (de SCTC) organiseerde altijd de meeting bij Strand Horst op vrijdagavond. Erg gezellig, maar na overleg met de politie heeft hij maar alles opgezegd. Hij is namelijk gewoon verantwoordelijk voor wat er gebeurt omdat hij de "organisator" is.
Ik heb me dit ff een week aangekeken en bij de 1e post wist ik al dat je zo'n meeting 3x kunt houden en dat het daarna niks meer wordt. Je bent vroeger vast wel een x naar Almelo geweest op zondagavond en dat liep ook slecht af. Alle kentekens genoteerd en boetes uitschrijven om de lulligste dingen.
Je kunt het beste een klein groepje houden met mensen die je enigzins kent dan valt het nog in de hand te houden.
Je hebt misschien wel weer in de lokale krant gelezen dat er weer overal in Twente wordt gestraatraced, dus de politie zal erg streng zijn op dit moment.
Ik organiseer landelijke tuningmeetings e.d. en daar is het zelfs nog moeilijk om de mensen in toom te houden als je een hele grote groep "crew" hebt.
Dus als jij er met een groep vrienden aankomt en zegt dat je het wel ff in toom houdt. Op die lokale meetings komen naar verhouding meer van die "aso's" die de boel verzieken dan op een echte tuningmeeting.
Een clublid van ons (de SCTC) organiseerde altijd de meeting bij Strand Horst op vrijdagavond. Erg gezellig, maar na overleg met de politie heeft hij maar alles opgezegd. Hij is namelijk gewoon verantwoordelijk voor wat er gebeurt omdat hij de "organisator" is.
chris dat vriendjes politiek bedoelde ik richting christiaan met zn franse auto polisie!
Ik snap wel wat jij bedoeld, maar het gaat mij erom dat een meeting van 5 auto's wel heeeel weinig is!
Ik snap wel wat jij bedoeld, maar het gaat mij erom dat een meeting van 5 auto's wel heeeel weinig is!
Dat klinkt heel mooi, maar is in de praktijk niet meer controleerbaar als je het groots aanpakt. Hoe kun je mensen bannen van een meeting? Da's niet te doen. Je staat immers op openbaar terrein. Wat je dan zult krijgen is dat mensen gaan lopen zieken omdat ze er niet meer bij mogen zijn. Ze komen toch, gaan herrie schoppen, met als gevolg dat het niet lang duurt dat de politie ingrijpt. Resultaat: meeting verneukt...DoubleYou schreef:Slippend wegrijden aan het eind van de meeting gebeurt wel vaker. Dat is niet zo erg lijkt mij. Je moet dan wel een regeling maken dat je geen harde muziek mag draaien, gewoon op normaal niveau. Moet kunnen lijkt mij, en het klinkt misschien niet leuk maar diegenen die het wel doen kunnen gebanned worden na een aantal keer, en moeten er in ieder geval op gewezen worden. Tja, dan ben je dus een beetje bezig politie-agent te spelen, maar dat is de enige manier om het goed te houden.Chris schreef:Dat is natuurlijk hartstikke gaaf, maar:

Helaas werkt het zo in de praktijk niet. Als je een groepje hebt dat elkaar kent, kun je die regels misschien handhaven, maar als er 'vreemden' bijkomen is dat al een stuk moeilijker. Mensen laten zich namelijk niet graag de les lezen. Zeker niet door een onbekende...DoubleYou schreef:De politie is volgens mij ook overtuigbaar hoor, als je het met z'n allen netjes houdt en de regels niet overtreed kunnen ze je niets maken.Chris schreef:En toen kwam de politie die op vrijdagavond ging controleren.. Hele terrein werd afgezet, je kon er niet meer op.. Als we het klein hadden gehouden hadden we er nog elke week gestaan..
Je kan het ook zo houden dat je altijd op de carpoolparkeerplaats staat, en dat aantal is het maximum. Zo krijg je nooit meer dan 30 auto's.
Ik denk niet dat mensen op die fora daar zo blij mee zullen zijn. Ik vrees voor een actie zoals ik bij de eerste quote al aangaf.DoubleYou schreef:Als dat het geval wordt (merk je ook wel), dan zeg je op de andere fora dat de meeting geschorst wordt, en hou je alleen een selecter clubje over.Chris schreef:En geloof me, op een gegeven moment zeg je tegen jezelf: "Die meetings waar we met een klein clubje stonden waren eigenlijk veel gezelliger".

Hou het klein en bekend, dan heb je er veel meer plezier aan!
-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
uitzonderingen daargelaten hè merijnMerijn schreef:Kom anders gewoon een keer kijken in Beuningen. Dan weet je zeker dat er geen rotzooi getrapt wordt!Echter, wij hebben wel een Renault-only policy.
hier ben ik het 100% mee eensChris schreef:
"Die meetings waar we met een klein clubje stonden waren eigenlijk veel gezelliger".
wij de fno zijn vorige jaar mei begonnen met 3 autos (renaults) ofzo. in december hadden we er een stuk of 7. nu hebben we er af en toe al een stuk of 13. dus geduld is een schoone zaakXantip schreef: Ik weet wel heel zeker dat jullie het lekker rustig gaan krijgen met zulke acties! maarja zie maar wat je doet, ik blijf voor een algemene meeting, want zo veel mensen komen toch nooit opdagen en ik zie op een meeting graag meer dan 5 auto's!
Laatst gewijzigd door Johan op di 22 jul 2003 14:02, 3 keer totaal gewijzigd.
Mits je een Renault hebt die in elkaar zit, ja...Johan de clio man schreef:uitzonderingen daargelaten hè merijnMerijn schreef:Kom anders gewoon een keer kijken in Beuningen. Dan weet je zeker dat er geen rotzooi getrapt wordt!Echter, wij hebben wel een Renault-only policy.

hij heeft het over Beuningen (Gld) niet over Beuningen (Ov)Christian schreef:merijn heb je een adres?
waar wij heen moeten dan?
-
- Contacteer:
het is iets meer dan een uur rijdenChristian schreef:ja dat weet ik wel hoor
zal wel eens even kijken hoe ver het rijden is
voor mij iets te veel van het goede? weet niet hoe christian er over denkt!michel 16v schreef:het is iets meer dan een uur rijdenChristian schreef:ja dat weet ik wel hoor
zal wel eens even kijken hoe ver het rijden is
Clio 16v.....
Kom op, man!
Dit wordt toch geen wekelijkse bedoeling? Gewoon voor een keertje. Reken er maar op dat wij ook wel een keer richting jullie komen. We zijn de meeste FN's al een keer wezen bezoeken, dus we komen vanzelf wel een keer bij jullie uit. 

-
- Contacteer:
ik wil wel een keer mee.Christian schreef:nou het is wel ene keer leuk om te doen maar niet elke week![]()
als nou iedereen bij ons in de buurt eens alemaal kon
kan iedereen 1 aug nog?

is maar een uurtje rijden!