Friday Nightmeeting Bodegraven. I
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
ik denk dat veel jeugd afhaakt als ze een serieuze relatie krijgen en gaan trouwen ed dan wordt meestal de auto minder belangrijk
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
Deze club en Renault's zullenl altijd een hobby van me blijvenLuco/Alpine-racer schreef:ik denk dat veel jeugd afhaakt als ze een serieuze relatie krijgen en gaan trouwen ed dan wordt meestal de auto minder belangrijk
VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
dat zeg je nu maar ik ken zat mensen die dat ook riepen totdat ze gingen trouwen en huisje kopen, kindertjes enz enz enz en dan kan het je hobby blijven maar ja dan moeten de munten er ook voor zijnRobert-Jan schreef:Deze club en Renault's zullenl altijd een hobby van me blijvenLuco/Alpine-racer schreef:ik denk dat veel jeugd afhaakt als ze een serieuze relatie krijgen en gaan trouwen ed dan wordt meestal de auto minder belangrijk

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Contacteer:
Ja ik moet ook maar kijken hoe het gaat lopen.
Steek nu nog flink veel geld in dat gebakkie van me, maar dat komt omdat ik nog bij m`n ouders woon.
Hoop het zo nog een jaartje te kunnen doen, maar daarna krijgt de gtt niet zoveel aandacht meer als nu.
Steek nu nog flink veel geld in dat gebakkie van me, maar dat komt omdat ik nog bij m`n ouders woon.
Hoop het zo nog een jaartje te kunnen doen, maar daarna krijgt de gtt niet zoveel aandacht meer als nu.
wehehe..stelletje ouwe grafbakkenMenno schreef:Chris
Roy
Menno
Vroegah............

niet schrikken!Patrick (Basic) schreef:Ben zeer benieuwd-Ray- schreef:ik heb er alvast een mailtje aan gewaagd voor wat aanvullende info
Al heb ik het idee dat de eigenaar niet erg veel om het uiterlijk gaf, innerlijk weet ik niet..
mail terug:
hoi, geen olielekkage, nieuwe kap en geen roest. vaste prijs is 10000 euro groetjes eric

Immer wieder die verdammte Holländer
10.000 eu? 
bedoeldie geen 10.000 roepie?

bedoeldie geen 10.000 roepie?

nulletje teveel zeker?
is die vent wel goed wijs?
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Een 0 er af klinkt leuk, maar is ook niet helemaal geloofwaardig. of hij moet er zoveel slechter aan toe zijn dan op de foto..Blijft altijd wel leuk zo'n cabriocatrinus schreef:Een maat van me heeft daar ook achterna gemaild. 10.000 is veel teveel vind ik. Trouwens, ik wist niet dat de renault 5 cabrio ook voorbereiding had voor een ruitenwisser achter
Project: GTT Blue Sport
Staat op marktplaats of zo ook 1 van 2800 euro. Een 1.1 met 4 bak. Dat vind ik een veel nettere prijs. Maar goed, het is ook maar net wat de gek er voor geeft. Die kerel uit lisse zal wel denken: Niet geschoten, altijd mis
.

mis dus 

meters naast...
10.000 is misschien wel een klein beetje aan de hoge kant. Maar die wagen is dan ook helemaal niet te vergelijken met die campus van 2800.catrinus schreef:Staat op marktplaats of zo ook 1 van 2800 euro. Een 1.1 met 4 bak. Dat vind ik een veel nettere prijs. Maar goed, het is ook maar net wat de gek er voor geeft. Die kerel uit lisse zal wel denken: Niet geschoten, altijd mis.
Het is en blijft wel een echte GT Turbo cabrio.
Alleen jammer dat het een phase 2 GTT is, en een phase 2 EBS...
De eerste types EBS zijn toch mooier.
HAHAHAHAHAHAHAHA-Ray- schreef: niet schrikken!
mail terug:
hoi, geen olielekkage, nieuwe kap en geen roest. vaste prijs is 10000 euro groetjes eric

Ik had 1000 verwacht of zo. Nou die wordt ook nooit verkocht. Zat er nog aan te denken als de prijs goed was om er misschien een gokje aan te wagen. Maar laat maar dus..
ralf zit drie weken in frankrijk 

harde renault's zoeken 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Onderdelen voor zijn reno collectie

dat idee had ik ook..... dan maar niet hèPatrick (Basic) schreef:HAHAHAHAHAHAHAHA-Ray- schreef: niet schrikken!
mail terug:
![]()
Ik had 1000 verwacht of zo. Nou die wordt ook nooit verkocht. Zat er nog aan te denken als de prijs goed was om er misschien een gokje aan te wagen. Maar laat maar dus..

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
10.000 is een beetje veel, maar jongens je vind je ook niet elke week een EBS GTT ......
Ik hoop niet dat ie net zo rot is als de meeste EBSen op de "verstevigde" plekken
Ik hoop niet dat ie net zo rot is als de meeste EBSen op de "verstevigde" plekken