Friday Nightmeeting Oss I
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
wat wou je om gaan kegelen dan? rotte golfjes?
Ik ga maar slapen, want van jullie mannen krijg ik ook het gebrek 
Slaap lekker allemaal enne....tot morgenaaf
ff de vingertjes warm uhh ving...dingessen doen nog
En dan ben ook ik klaar voor het grote pipo de clown avontuur 
@Ronnie: what time bij jou?

Slaap lekker allemaal enne....tot morgenaaf

@Ronnie: what time bij jou?
-
- Contacteer:
veel plezier met je vingers
en slaap lekker!
Ik lees morgen wel hoelaat we bij ronnie moeten zijn (en waar dat dan mag zijn
)

Ik lees morgen wel hoelaat we bij ronnie moeten zijn (en waar dat dan mag zijn

-
- Contacteer:
dan is t echt net alsof we gaan kamperen!-Marieke- schreef:zal ik mijn professionele sjuuduboel setje meenemen?Gabri schreef:kunnen we niet bowlingballen meenemen kunnen we op de ring ook nog een balletje gooien
-
- Contacteer:
we hebben toch ergens een lijstje?

als ze maar met de ballen kan spelen he-Marieke- schreef:zal ik mijn professionele sjuuduboel setje meenemen?Gabri schreef:kunnen we niet bowlingballen meenemen kunnen we op de ring ook nog een balletje gooien

ach joh, het lijkt heel wat maar eigenlijk geef ik er geen bal omFerdy schreef:als ze maar met de ballen kan spelen he-Marieke- schreef:zal ik mijn professionele sjuuduboel setje meenemen?Gabri schreef:kunnen we niet bowlingballen meenemen kunnen we op de ring ook nog een balletje gooien
-
- Contacteer:
Dat jij daar elk weekend komt om je uit te leven wil nog neit zeggen dat ik de weg weet-Marieke- schreef:Ja duhhh, bij ronnie thuis natuurlijkPaul1916v schreef:(en waar dat dan mag zijn)
![]()
borden "Ronnie's Road House" volgen, wijst zich vanaf dan vanzelf

-
- Contacteer:
Je hebt er ook de ballen verstand van-Marieke- schreef:ach joh, het lijkt heel wat maar eigenlijk geef ik er geen bal omFerdy schreef:als ze maar met de ballen kan spelen he-Marieke- schreef:zal ik mijn professionele sjuuduboel setje meenemen?Gabri schreef:kunnen we niet bowlingballen meenemen kunnen we op de ring ook nog een balletje gooien

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Marieke is kind aan huisPaul1916v schreef:Dat jij daar elk weekend komt om je uit te leven wil nog neit zeggen dat ik de weg weet-Marieke- schreef:Ja duhhh, bij ronnie thuis natuurlijkPaul1916v schreef:(en waar dat dan mag zijn)
![]()
borden "Ronnie's Road House" volgen, wijst zich vanaf dan vanzelf
![]()
![]()
-
- Contacteer:
TMF --> backstreet boys
waar is die kotssmilie!
En waar ligt mn afstandsbediening!!
waar is die kotssmilie!

En waar ligt mn afstandsbediening!!
-
- Contacteer:
Goed voor je vingeroefeningen-Marieke- schreef:We zijn weer geslaagd voor de 2e module van de cursus: hoe klets ik zoveel mogelijk onzin in zo kort mogelijke tijd!
Oh yeah....Backstreet Boys op TMF....kan ik weer ff op Nick g**len...net als vroeger

-
- Contacteer:
webcam!
-
- Über-Spammer
ja joh, kunne ze vast wel afspelen tijdens het bowlen
jaaaaaa ahhh toeFerdy schreef:zal ik morgen de cd van New Kids On The Block dan maar meenemen ?Ralf schreef:jeeeeeeeeeeej Back street boys op TMF... goeie ouwe tijd
Living the dream... Land in Spanje gekocht!!!!!!
wil je een kopie hebben ?Ralf schreef:jaaaaaa ahhh toeFerdy schreef:zal ik morgen de cd van New Kids On The Block dan maar meenemen ?Ralf schreef:jeeeeeeeeeeej Back street boys op TMF... goeie ouwe tijd
vingers boven de dekens he-Marieke- schreef:sorryRalf schreef:had hem al ge-edit.. je was te laat joh-Marieke- schreef:3 minuten? 1 minuut, haha!!
Wacht even...ik ga even dansenwas even met andere dingen bezig...knipoog
sgoed.. kan die in de wisselaar..Ferdy schreef:wil je een kopie hebben ?Ralf schreef:jaaaaaa ahhh toeFerdy schreef:zal ik morgen de cd van New Kids On The Block dan maar meenemen ?Ralf schreef:jeeeeeeeeeeej Back street boys op TMF... goeie ouwe tijd