Ik weet wel een ding zeker, Haasje heeft hem al vaker op de 9000 tpm gehad dan ik.Merijn schreef:Die kop ziet er nog erg goed uit, ja!
Dat gerag van Rob heeft de pakking echter niet veel goed gedaan.

Ik weet wel een ding zeker, Haasje heeft hem al vaker op de 9000 tpm gehad dan ik.Merijn schreef:Die kop ziet er nog erg goed uit, ja!
Dat gerag van Rob heeft de pakking echter niet veel goed gedaan.
dus toch om half 8 ?-Marieke- schreef:Wat: Bowlen
Waar: Beuningen
Datum: vrijdag 28 april
Tijd bowlen: 19.30 - 21.00 uur
Wie?
Ferdy & Femke
Marieke
Paul
Gabri
Mike
Maarten P
Geert-Jan
Knetter
Ralf & Suus
Ronnie?
hahahaha ik houd 't spannend tot het laatste moment hoor haha!Ferdy schreef:nog korter ?!
watjes-Marieke- schreef:hahahaha ik houd 't spannend tot het laatste moment hoor haha!Ferdy schreef:nog korter ?!
Nee, dat het een uurtje was had ik toch al gezegd?! Nu al helemaal omdat het zo laat is, voordat sommingen thuis zijnEn de volgende dag moeten ze weer vroeg op om fris en fruitig richting de Ring te rijden.
Ferdy volgede keer gaan we speciaal voor jou een BowlMarathon
Mja als we niet welkom zijn in nijmegen..-Marieke- schreef:voordat sommingen thuis zijn![]()
Anders zal je zien dat ik de klappen opvangFerdy schreef:slijmbal![]()
jaja..tis redelijk druk daarbovenJohan schreef:zow 16 kleppen op een nokkenstok. echte charade power.
oma......-Marieke- schreef: Nu al helemaal omdat het zo laat is, voordat sommingen thuis zijnEn de volgende dag moeten ze weer vroeg op om fris en fruitig richting de Ring te rijden.
pciesFerdy schreef:slijmbal
Meten is zekers weten....6 cm. was het toch?Haas schreef:meten is weten he mik.....![]()
-Marieke- schreef: Nu al helemaal omdat het zo laat is, voordat sommingen thuis zijnEn de volgende dag moeten ze weer vroeg op om fris en fruitig richting de Ring te rijden.
Ja sorry, ik vind Beuningen nou eenmaal een t*ringeind rijden.....Haas schreef:oma......
Het wordt steeds drukkerFrits schreef:Nu we laat gaan blowen, is de kans dat we komen groter geworden..
Al is het alleen maar voor het geouwehoer.