[Merijn's GTT] Een APK'tje verder...
Kan iemand met zekerheid zeggen hoe het pasbusje geplaatst moet worden?Allartino schreef:Busje van de gordel zat bij mijn auto's tot nu toe altijd met de "platte" kant naar de beugel gemonteerd?lijkt mij ook logischer. foutje in Dialogys?
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Met platte kant naar auto toe. Anders druk je het busje door het plaatwerk heen met aantrekken van de bout. (als je je best doet ...
)

Laatst gewijzigd door Arco op di 6 okt 2009 13:42, 1 keer totaal gewijzigd.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Strak bakkie. Super laag. Mijne was ook laag maar zo laag niet haha
Succes met de velgen. Velgen maken de auto
Succes met de velgen. Velgen maken de auto
all show, no go 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Benzinepomp?? Hoorde vandaag dat die schandalig duur zijn (ongeveer € 240,00) en leverbaar zijn vanuit het magazijn in Frankrijk.Merijn schreef:Pompje heb ik vandaag besteld.
En volgens een achterlijke dealer in Harderwijk alleen leverbaar als je in het bezit bent van een origineel NL kenteken en chassinummer

Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Zijn dezelfde als van een clio b.v. Die had ik nog wel voor je gehad....Merijn schreef:Het gaat om de ruitensproeierpomp trouwens.
Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Je zegt het verkeerd, die van een clio zijn hetzelfde als een 5Gerald schreef:Zijn dezelfde als van een clio b.v. Die had ik nog wel voor je gehad....Merijn schreef:Het gaat om de ruitensproeierpomp trouwens.

goed dat je het zegt

Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Hahah Ik dacht al. Als je daar mee kan rijden... NEtjes hahaMerijn schreef:Even voor de duidelijkheid: dit is gephotoshopt!Zo laag is niet meer te rijden...
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Wouter de Wit schreef:Benzinepomp?? Hoorde vandaag dat die schandalig duur zijn (ongeveer € 240,00) en leverbaar zijn vanuit het magazijn in Frankrijk.Merijn schreef:Pompje heb ik vandaag besteld.
En volgens een achterlijke dealer in Harderwijk alleen leverbaar als je in het bezit bent van een origineel NL kenteken en chassinummer

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Welke andere? Voor achter? Die doet het wel... Maar ze moeten het allebei doen, he. 
Vanavond weer wat gedaan.
- Spoiler gemonteerd
- Nieuw koppelingspedaal gemonteerd
- Ruitensproeierpompje gemonteerd + sproeiers afgesteld
Helaas ben ik ook tot de conclusie gekomen dat de lichtschakelaar niet goed meer werkt. Soms doen de achterlichten het wel en soms niet. Morgen dus maar weer een nieuwe bestellen. En ook de temperatuurregeling van de kachel is kapot. De buitenkabel kan niet meer vastgezet worden aan het huis.
Heeft iemand nog een mooi unitje liggen??
Ik heb er eigenlijk zsm wel 1 nodig.
Zaterdag komt er een nieuwe mattenset in, nieuwe lichtschakelaar op, hopelijk ook die kachelunit en ga ik de auto helemaal poetsen voor de taxatie die volgende week zal gebeuren.

- Spoiler gemonteerd
Helaas ben ik ook tot de conclusie gekomen dat de lichtschakelaar niet goed meer werkt. Soms doen de achterlichten het wel en soms niet. Morgen dus maar weer een nieuwe bestellen. En ook de temperatuurregeling van de kachel is kapot. De buitenkabel kan niet meer vastgezet worden aan het huis.
Heeft iemand nog een mooi unitje liggen??

Zaterdag komt er een nieuwe mattenset in, nieuwe lichtschakelaar op, hopelijk ook die kachelunit en ga ik de auto helemaal poetsen voor de taxatie die volgende week zal gebeuren.
-
Heb denk wel een unit liggen. Bel me morgen overdag, dan kijk ik
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Als het goed is kan je een reparatie setje krijgen voor je kachel unit. Misschien toch nog even bij de dealer informeren. Ik kan het niet voor je opzoeken ik ben namelijk vrijMerijn schreef:Welke andere? Voor achter? Die doet het wel... Maar ze moeten het allebei doen, he.
- Spoiler gemonteerd
Heeft iemand nog een mooi unitje liggen??Ik heb er eigenlijk zsm wel 1 nodig.

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Nee, dat weet ik heel zeker...
De verlichting doet het soms wel, soms niet. En als je een paar keer met de schakelaar op en neer gaat, dan springen ze soms wel aan. En ik heb er weinig zin in om elke keer uit de auto te moeten stappen om te kijken of de lichten het doen. 

-
schakelaar 100 euro
ja ik zal t vast wel weer niet begrijpen..
maar dit gaat toch nergens meer over.
ik heb een stuk of 15 gebruikte liggen.
als hij kapot gaat dan schroef ik er een andere erin..
maaruh ieder zn ding.
en aan de andere kant,bijna alles is nu al nieuw toch

maaruh ieder zn ding.

*RENAULT5 GT TURBO COUPE*
*F7P-T*
*F7P-T*
-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
och, zo heb ik jaren geleden, in 2003 of 2004, een lichtschakelaar voor m'n 19 moeten vervangen, zou 80 euro moeten kosten bij de dealer. Ik heb 'm toen voor 60 of 65 euro bij Franse Auto in Groningen vandaan gehaald, ook nieuw natuurlijk..
En het mooie is, hij was niet eens echt kapot, maar APK afkeur omdat het rubber afbladderde, uitgedroogd door de zon waarschijnlijk.
En het mooie is, hij was niet eens echt kapot, maar APK afkeur omdat het rubber afbladderde, uitgedroogd door de zon waarschijnlijk.
Laatst gewijzigd door Edward op do 8 okt 2009 11:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Daarom... Ik heb er geen liggen en heb geen zin om over een paar maanden weer op zoek te moeten naar een andere gebruikte. Ik hoop gewoon dat deze het de rest van zijn leven blijft doen.Andrews (supercinq) schreef:schakelaar 100 euro![]()
maaruh ieder zn ding.
Dat het bizar veel geld is, dat ben ik met je eens.

-
- Über-Spammer
That's the spirit
Ben daar ook nooit krenterig mee geweest als iets in orde moet komen, werkt gewoon prettiger dan altijd maar met vingers gekruist rijden

Ben daar ook nooit krenterig mee geweest als iets in orde moet komen, werkt gewoon prettiger dan altijd maar met vingers gekruist rijden