Friday Nightmeeting Oss I
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
gewoon groter maken die garage..watnou oprit of achtertuin..hobbyruimte hebben we nodig! 

gewoon achterover erin crossen...Ferdy schreef:wou ja....Haas schreef:jij wou toch een AT?Ferdy schreef:zin om te bakken en braden ?![]()
berg je dan maar en koop een baaibak
en een Mini...past er allebei wel in denk ik,
dan maar gewoon dwars zetten
werk zit er toch aan

-
- Contacteer:
ik ben er waarschijnlijk niet..klussen zal wel ook de avond in beslag nemen denk ik..
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Anders klussen ronnie.Ronnie Detmers schreef:Klussen??
De clio van marieke moet weer lopend gemaakt worden vrijdag.
Project: GTT Blue Sport
-
- Contacteer:
wordt weer een klusvol weekend 

-
- Contacteer:
hier komen er ook weer een paar bij 

meer een kwestie van dichtmaken toch?Frits schreef:De clio van marieke moet weer lopend gemaakt worden vrijdag.

Weet niet hoe laat je wil beginnen, ik kom met Maarten die kant op, zal er rond zeven uur zijn. Maar zo veel hoeft er niet meer te gebeuren, dus hard doorwerken hoeft niet toch

-
- Contacteer:
Moet ook nog een bak gewisseld worden toch?Haas schreef:meer een kwestie van dichtmaken toch?Frits schreef:De clio van marieke moet weer lopend gemaakt worden vrijdag.
Weet niet hoe laat je wil beginnen, ik kom met Maarten die kant op, zal er rond zeven uur zijn. Maar zo veel hoeft er niet meer te gebeuren, dus hard doorwerken hoeft niet toch2 uurtjes beunen moet lukken, hij was ook in 1.5 u kaal
-
- Contacteer:
hoe dat ik de schuur ligt (naast mn bumpert) ? 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Dan nog. moet zowiezo wachten op je rad. en de boel dicht schroeven idd. Wie weet als alles echt mee zit toch nog meer.Haas schreef: meer een kwestie van dichtmaken toch?
Weet niet hoe laat je wil beginnen, ik kom met Maarten die kant op, zal er rond zeven uur zijn. Maar zo veel hoeft er niet meer te gebeuren, dus hard doorwerken hoeft niet toch2 uurtjes beunen moet lukken, hij was ook in 1.5 u kaal
Samen met paul moeten ook nog wat andere dingen gebeuren, de seat van wilco moet nog zakken, al met al ben ik dus gewoon de hele dag bezig...

@Martijn, neem je ook koelvloeistof mee, of moet ik dat regelen morgen?
doen we nietPaul1916v schreef:Moet ook nog een bak gewisseld worden toch?Haas schreef:meer een kwestie van dichtmaken toch?Frits schreef:De clio van marieke moet weer lopend gemaakt worden vrijdag.

gewooon dichtmaken en gas erop..
-
- Contacteer:
geen bakwissel? dat maakt t makkelijker 
maar idd een druk dagje morgen..hopelijk ook nog tijd om mijn 19 eventjes de brug op te rijden
maar das afwachten..

maar idd een druk dagje morgen..hopelijk ook nog tijd om mijn 19 eventjes de brug op te rijden

begin mooi met dat seat hok danFrits schreef:Dan nog. moet zowiezo wachten op je rad. en de boel dicht schroeven idd. Wie weet als alles echt mee zit toch nog meer.Haas schreef: meer een kwestie van dichtmaken toch?
Samen met paul moeten ook nog wat andere dingen gebeuren, de seat van wilco moet nog zakken, al met al ben ik dus gewoon de hele dag bezig...![]()
@Martijn, neem je ook koelvloeistof mee, of moet ik dat regelen morgen?

kennen we daarna mooi die clio van mik in mekaar duwen. Ik wil m namelijk nog zien, kaal

heb geen tijd voor Koelzooi te halen, dus als jij dat kan doen

Neem ook een nieuwe thermostaatje mee, die zal wel wat te lijden gehad hebben, zo zonder koelfan

mot ermee dan?Paul1916v schreef:maar idd een druk dagje morgen..hopelijk ook nog tijd om mijn 19 eventjes de brug op te rijdenmaar das afwachten..
-
- Contacteer:
als we tijd over hebben (eindelijk) shotshifter eronder douwen, dan kan gelijk de katvervanger er ook weer onder..is dat in ieder geval gebeurd (voor de circuitdag)..dan moet alleen de clutchpin nog, maar daar moet ik een nieuw teflon busje voor hebben..
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Seat is het begin, koelzooi zal ik ff kijken of ik het kan regelen net als de thermostaat. voor de 19 is geen brug beschikbaar in eerste instantie. maar paul wil zn kat vervanger en schakel geval vervangen hebben.Haas schreef:
begin mooi met dat seat hok dan
kennen we daarna mooi die clio van mik in mekaar duwen. Ik wil m namelijk nog zien, kaal
heb geen tijd voor Koelzooi te halen, dus als jij dat kan doen
Neem ook een nieuwe thermostaatje mee, die zal wel wat te lijden gehad hebben, zo zonder koelfan
mot ermee dan?Paul1916v schreef:maar idd een druk dagje morgen..hopelijk ook nog tijd om mijn 19 eventjes de brug op te rijdenmaar das afwachten..
De RSI als laatste is dan wel een optie maar niet de meest ideale..
Nou ja ik kijk morgen wel..

-
- Contacteer:
Haas moet maar opschieten 
maak sowieso wel wat foto's..dat had ik beloofd

maak sowieso wel wat foto's..dat had ik beloofd

ik mot gewoon werken en zoals gezegd, ik ga niet weer tot midden in de nacht staan, dus ik ben er rond 7 uur. Zou wel handig zijn als ik dan aan de Clio kan werken. Wat jullie doen, boeit me geen flikker
Brug heb ik niet nodig, dus wat dat betreft...
Wat voor Seat is dat btw? en wat moet er mee? verlagen..?

Wat voor Seat is dat btw? en wat moet er mee? verlagen..?
-
- Contacteer:
Een toledo ofzo? moet zakken in ieder geval..
Wat: FNO
WaarMac Beuningen
Waarneer: Vrijdag 14 April
Hoelaat: vanaf 20:00
Wie:
Mike - 19
Ronnie -
GJ -
Misschien:
WaarMac Beuningen
Waarneer: Vrijdag 14 April
Hoelaat: vanaf 20:00
Wie:
Mike - 19
Ronnie -
GJ -
Misschien:
Sorry Mike
Maar dit wordt een Friday Nightmeeting LOnely

Maar dit wordt een Friday Nightmeeting LOnely

Laatst gewijzigd door Maarten op do 13 apr 2006 19:46, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer: