Ik ga binnenkort de zilvere gespoten Clio Williams velgen van mn neef eens passen onder mn Twingo...
Welke banden maat raden jullie aan?
het zijn 15" velgen... ET van 35 dacht hij zich te kunnen herinneren..
Ik hoor het graag

195/45/15TwingoPurpleMonster schreef:ff een update..
Ik ga binnenkort de zilvere gespoten Clio Williams velgen van mn neef eens passen onder mn Twingo...
Ik hoor het graag
Zat zelf ook aan die maat te denken.. maar geloof dat bij hem er 195/50/15 banden opzit... hmmm zou dat ook kunnen? alleen ff voor het passen?Ron(nie) schreef:195/45/15TwingoPurpleMonster schreef:ff een update..
Ik hoor het graag
Ben benieuwd, wil wel eens zien hoe dat staat
Dat moet ook passen volgens mij, met rijden zal je een grotere afwijking hebben op je teller, maar om te passen is hetTwingoPurpleMonster schreef:Zat zelf ook aan die maat te denken.. maar geloof dat bij hem er 195/50/15 banden opzit... hmmm zou dat ook kunnen? alleen ff voor het passen?Ron(nie) schreef:195/45/15TwingoPurpleMonster schreef:ff een update..
Ik hoor het graag
Want als het dan past en beetje staat dan kan ik altijd nog 195/45/15 bandjes aanschaffen..
Hopelijk gaat het deze week nog lukken... ZalRon(nie) schreef:Dat moet ook passen volgens mij, met rijden zal je een grotere afwijking hebben op je teller, maar om te passen is hetTwingoPurpleMonster schreef:Zat zelf ook aan die maat te denken.. maar geloof dat bij hem er 195/50/15 banden opzit... hmmm zou dat ook kunnen? alleen ff voor het passen?Ron(nie) schreef:195/45/15TwingoPurpleMonster schreef:ff een update..
Ik hoor het graag
Want als het dan past en beetje staat dan kan ik altijd nog 195/45/15 bandjes aanschaffen..
Twingo Sport schreef:Heb zelf ook 15inch met 195/45/15 .
Teller wijkt wel iets af volgens mij en je tank gaat
iets harder rond 1:13 .
Maar ja je moet er wat voor over hebben
Tjah das heel raar bij mij duurt altijd ff voordat ik de PM krijg... Krijg wel de mail dat ik hem heb maar hij staat nog niet in mn InboxRon(nie) schreef:pm terug
Maar mag een laguna lip ook of moet het perse espace zijn?? Ga zo nl kijkenTwingoPurpleMonster schreef:Tjah das heel raar bij mij duurt altijd ff voordat ik de PM krijg... Krijg wel de mail dat ik hem heb maar hij staat nog niet in mn InboxRon(nie) schreef:pm terug
Mag ook Laguna zijn maar wel met de luchthappertjes graagRon(nie) schreef:Maar mag een laguna lip ook of moet het perse espace zijn?? Ga zo nl kijkenTwingoPurpleMonster schreef:Tjah das heel raar bij mij duurt altijd ff voordat ik de PM krijg... Krijg wel de mail dat ik hem heb maar hij staat nog niet in mn InboxRon(nie) schreef:pm terug
Ach, een stukkie rijen is niet zo erg... Ben t gewendRon(nie) schreef:@ Jacco: Jammer dat je voor Jan lul op en neer bent komen rijden, maar het was gezelligErg dikke Twingo heb je, foto's zijn mooi geworden en zal ze zo naar je mailen, kan je er wat op de site zetten
Bedankt voor het display
![]()
Groeten Ronnie.
Das wel heel jammer..Ron(nie) schreef:Ben net wezen kijken, hij had niks!! Geen bumpers geen achterkleppen en geen lippen,
volgende keer beter.
ok dan S6 en ben benieuwd hoe het erut zietTwingoPurpleMonster schreef:Das wel heel jammer..Ron(nie) schreef:Ben net wezen kijken, hij had niks!! Geen bumpers geen achterkleppen en geen lippen,
volgende keer beter.
Ik ben net ff bij mn neef wezen kijken en er zitten 195/45/15 banden op de Williams velgen
Alleen zitten egt muur en muur vast..
hij heeft een dop 19 er al op gebroken... Dus nu ff de ratel vervangen door lange stalen buis en erop gaan hangen... dan moeten ze wel los komen denk ik/hoop ik...
Foto's volgen zodra het hele gebeuren aan de gang gaat
hahaMonica schreef:Vandaag weer een nieuw persoonlijk record gevestigd:
167 Km/U met me Twingo![]()
en lekker dat dat motortje dan loopt
Ik ga het binnekort eens proberen, ff in de nacht hoe hard die nou echt maximaal kanMonica schreef:Hij/zij kan nog wel harder denk ik, maar het nadeel is dat als je zo snel gaat dat die afslag dan zo rap nabij is. Dus moest alweer gaan inhouden.