Maarten Peters schreef:Gaat goed zooooo, ik kan volgens mij beter een gare bak kopen, heb ik nergens last van

Ik gok, gewoon brut eraf getrapt ....Ferdy schreef:en deuk in de deur en een kras ?Maarten Peters schreef:Ik had mijn auto geparkeerd... spiegel nog netjes naar binnengeklapt.
Maar toen ik terugkwam lag ie op de grond
wat hebben ze ermee gedaan dan ?
k*%$e volk![]()
![]()
Inderdaad, iemand nog een Clio kopenSteven schreef:Volvo kopen dus!
Beter poetsen Paul, bij mij is ie al weg!!Paul1916v schreef:p.s. wil die stempel van de 3 gezusters er bij jullie ook niet echt af?
met de auto bezig geweest, dus met garagezeep mn handen gewassen, daarna onder de douche en zie die driehoek nog steeds zitten..Maarten Peters schreef:Beter poetsen Paul, bij mij is ie al weg!!Paul1916v schreef:p.s. wil die stempel van de 3 gezusters er bij jullie ook niet echt af?
ben benieuwd!-Marieke- schreef:Heb net nog een paar pics van Maarten M doorgestuurd gekregen, ff uploaden...monumento
Ik las net dat er een Clio II in de verkoop gaat, vandaarMaarten Minkjan schreef:Heb ik iets gemist?-Marieke- schreef:FNO
Wanneer: Vrijdag 31 maart
Waar: MAC Beuningen
Hoe laat: Vanaf 20:00 uur
Wie:
Marieke - Clio II
Paul - 19 16v (of zal ik ook sportief doen?![]()
)
Maarten - Clio II
Misschien
Ferdy - Clio II
Merijn + vriendinnen - 5 GT Turbo
kom op mensen, gezellig FNOen!
Stelletje huftersMaarten Peters schreef:Ik gok, gewoon brut eraf getrapt ....Ferdy schreef:en deuk in de deur en een kras ?Maarten Peters schreef:Ik had mijn auto geparkeerd... spiegel nog netjes naar binnengeklapt.
Maar toen ik terugkwam lag ie op de grond
wat hebben ze ermee gedaan dan ?
k*%$e volk![]()
![]()
![]()
En je raad het al, voor mij stond een gare volvo ... NIX, had helemaal NIX