lijkt me echt iets voor jou-Marieke- schreef:Nu nog zien dat ik 'm niet vergeet mee te nemen

precies, dat had ik al bedacht-Marieke- schreef:Maar daar staat vast niet in dat je me moet WAKKER smsen![]()
Haha
Nou ja ik moest er toch al vroeg uit en had de wekker vergeten te zetten, dus eigenlijk bedankt
en dan elke keer bij Marieke crashen ?Paul1916v schreef:zeker! met je brakke kop in de zon sleutelen is ietsje minder geslaagd, maar ach, moet je er maar voor over hebben
Ik vind dat we er een maandelijks/2maandelijks ritueel van moeten maken!
Heb ik iets gemist?-Marieke- schreef:FNO
Wanneer: Vrijdag 31 maart
Waar: MAC Beuningen
Hoe laat: Vanaf 20:00 uur
Wie:
Marieke - Clio II
Paul - 19 16v (of zal ik ook sportief doen?![]()
)
Maarten - Clio II
Misschien
Ferdy - Clio II
Merijn + vriendinnen - 5 GT Turbo
kom op mensen, gezellig FNOen!
Ja kutPaul1916v schreef:goedzo maarten!
Hoe is t met je spiegel afgelopen?
GVDMaarten Peters schreef:Ja k#tPaul1916v schreef:goedzo maarten!
Hoe is t met je spiegel afgelopen?!!!
Geheel naar zijn zijn gootje, spiegel kapot, kap beschadig!
En nu het ergste, deuk in de deur en dikke kras![]()
Gaat goed zooooo, ik kan volgens mij beter een gare bak kopen, heb ik nergens last van
Ik had mijn auto geparkeerd... spiegel nog netjes naar binnengeklapt.Ferdy schreef:GVDMaarten Peters schreef:Ja k#tPaul1916v schreef:goedzo maarten!
Gaat goed zooooo, ik kan volgens mij beter een gare bak kopen, heb ik nergens last van
wat is er precies gebeurd dan ?
Jezus maarten, lekker kut danMaarten Peters schreef:Ik had mijn auto geparkeerd... spiegel nog netjes naar binnengeklapt.Ferdy schreef:GVDMaarten Peters schreef:Ja k#tPaul1916v schreef:goedzo maarten!
wat is er precies gebeurd dan ?
Maar toen ik terugkwam lag ie op de grond
en deuk in de deur en een kras ?Maarten Peters schreef:Ik had mijn auto geparkeerd... spiegel nog netjes naar binnengeklapt.
Maar toen ik terugkwam lag ie op de grond