Volgende keer ben ik weer van de partij, alleen Noortje vond dat we een beetje veel over auto's zaten te praten

Die zijn voor mn privé-collectieJeroen schreef:Jacco heeft foto's![]()
Is je geraajen ookKlaas schreef: koeken neem ik volgende keer mee
Wrijft nog es over zn kakendennisvr schreef:vertel eens?Jacco Twingi schreef:Het was zeker weer gezellig![]()
Owkey, owkey...dennisvr schreef:hahahaDie zijn voor mn privé-collectie![]()
![]()
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh?
uhm niet als je al "on-the-job" bent in boerengat ver wegPaul1916v schreef:uitzendwerk kan je toch per direct mee stoppen?:d
Ja ben ik ook blij mee kank de kosten voor onderdelen betalen voor men 5je rijdende te houdenWilma schreef:Nee Klaas, je moet blij zijn dat je werk hebt!
Zakdoekje Mike?Mike (spitsoor) schreef:![]()
![]()
![]()
Zakdoekje wilma??Wilma schreef:Zakdoekje Mike?Mike (spitsoor) schreef:![]()
![]()
![]()
graagWilma schreef:Zakdoekje Mike?Mike (spitsoor) schreef:![]()
![]()
![]()
Vooral die van de Elmo's he?ronaldsandy schreef:mooie foto,s jacco.
dat ben ikJacco Twingi schreef:
@ Hessel: Bedankt voor de lekkere koeken![]()
(WHO'S NEXT????)
Lachspieren voel ik zeker nogronaldsandy schreef:mooie foto,s jacco. en wilma nog last van je lachspieren. moet zeggen was weer een hele gezellige avond.en wilma een
voor jou.
Jaaaaaaaah, ElmoJacco Twingi schreef:Vooral die van de Elmo's he?![]()
![]()
@ Wilma: Weer bedankt voor de lekkere lollies![]()
Nee, wat is er gebeurd?BTW: Hebben jullie onderweg ook allemaal vernomen dat Koekiemonster geen koekjes meer mag eten?![]()
Denk het wel... Ik heb 'm iig niet meer!BTW2: Let op die laatste foto ook even op de subtiele plaatsing van ons standnummer op Automaxx![]()
(Staat die der nog?)
In Amerika (Hoe kan het ook andersWilma schreef:Nee, wat is er gebeurd?BTW: Hebben jullie onderweg ook allemaal vernomen dat Koekiemonster geen koekjes meer mag eten?![]()
![]()
Gekken daar!!!!Jacco Twingi schreef:In Amerika (Hoe kan het ook andersWilma schreef:Nee, wat is er gebeurd?BTW: Hebben jullie onderweg ook allemaal vernomen dat Koekiemonster geen koekjes meer mag eten?![]()
![]()
) moet koekiemonster op dieet
.
Dus 2 ons groente en 2 stuks fruit per dag